Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמובן שהכחול ללא הווקס, אין שום הגיון להשתמש בירוק, כמו שכתבתי בתחילת השרשור על הbsd , מטרת הפלסטלינה להסיר משקעים לצורך הגנה שתגיע לאחר מכן, עם הירוק הווקס (המינורי אומנם) יצמד לפח ו"יתפוס" את המגע עם הפח של חומר ההגנה שתיישם, אם על בסיס פולימר אז יפריע לפולימר להיקשר עם הצבע.

 

אז תביא לי קישור לרכישה :) חחח...

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבאתי קישור מקודם לרכישה, גם של ירוק וגם של כחול.

 

קישור

 

ויש כאן שרשור צמוד שמתעסק רק בזה.

 

אני עובד עם פלסטלינה ומרסס את הנוזל הירוק, התוצאות מצויינות, הווקס לא מפריע לשום דבר. אתה רואה את כל הלכלוך שנדבק לפלסטלינה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

שים לב ששער החליפין באמזון הוא 3.78 ושער החליפין בויזה הוא 3.66. שניהם יקרים יותר מהשער היציג, אבל עדיף לבחור באופציה של תשלום בדולרים ולשלם לפי שער החליפין של ויזה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
שים לב ששער החליפין באמזון הוא 3.78 ושער החליפין בויזה הוא 3.66. שניהם יקרים יותר מהשער היציג, אבל עדיף לבחור באופציה של תשלום בדולרים ולשלם לפי שער החליפין של ויזה.

 

 

מה אומר על המוצר הזה

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B076HYYGTT/ref=ox_sc_saved_image_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1Optimum

פורסם

זה במקום ציפוי (שמחזיק שנתיים ומעלה), אתה שם אוטם צבע שמחזיק חצי שנה בערך. היתרון שלו שהוא "רסס נגב" והעבודה היא קלה.

 

אתה שוטף את הרכב טוב, אחר כך עושה פלסטלינה, אם המצב קשה אז גם פוליש, מנקה עם תרסיס אלכוהול (IPAׂ), אחר כך מרסס את האוטם צבע (אופטיסיל). לא צריך ווקס בנוסף, רק אם הברק לא מספיק לך.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
זה במקום ציפוי (שמחזיק שנתיים ומעלה), אתה שם אוטם צבע שמחזיק חצי שנה בערך. היתרון שלו שהוא "רסס נגב" והעבודה היא קלה.

 

אתה שוטף את הרכב טוב, אחר כך עושה פלסטלינה, אם המצב קשה אז גם פוליש, מנקה עם תרסיס אלכוהול (IPAׂ), אחר כך מרסס את האוטם צבע (אופטיסיל). לא צריך ווקס בנוסף, רק אם הברק לא מספיק לך.

 

 

אני כל פעם רואה כאן שמדברים על הכפפה של הקוריאני.. איזה כפפה היא המדוברת?..

וכשאני עושה פלסטלינה לאחר שטיפה לייבש לגמרי או אפילו על לח אני יכול לעשות

פורסם

עברת כאן 100 נושאים בשרשור אחד...

 

יש איזה קוריאני (כמדומני באתר איביי) שמוכר מוצרים בזול, חפש בפורום איפה יש קישורים ואז תבין גם על איזה כפפה מדובר.

 

פלסטלינה אין בעיה ליישם על לח. הרי גם תוך כדי היישום, המשטח חייב להיות לח.

 

אני המצאתי "פטנט" ליישם פלסטלינה עם התזת ONR ירוק, ולייבש מייד כל חלק שעבדתי עליו. הרכב יוצא נוצץ.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)
אני כל פעם רואה כאן שמדברים על הכפפה של הקוריאני.. איזה כפפה היא המדוברת?..

וכשאני עושה פלסטלינה לאחר שטיפה לייבש לגמרי או אפילו על לח אני יכול לעשות

 

לא היה מוכר לי "הכפפה של הקוריאני" ועכשיו אני רואה שיש לו כפפה, איפה ראית המלצה עליה כאן בפורום שלח לינק

https://www.ebay.com/itm/2pcs-1Blue-1Red-Long-pile-wash-mitt-Atop-Korea-/391707142346?vxp=mtr&hash=item5b3390a8ca

 

2 כפפות ב90 שח. מישהו ניסה? שמים לב שהיא קצת דומה לmicrofiber madness

זאת

images?q=tbn:ANd9GcSc6RDeeF2MZujDH4VCjFjiE7YVypvCl-Pe8hWsQX5vl9OVD4Ev

 

 

ואלו של הקוריאני

 

 

 

 

s-l500.jpg

 

גם לג'יטכניק יש כפפה דומה לאדומה של הקוריאני

fda1d0a60978f92e8ad39abc1c27a1fd_open.jpg

 

 

האמת באיביי יש גם משהו דומה ב13 שקל,

https://www.ebay.com/itm/Double-sided-Premium-microfiber-Car-Auto-Wash-Mitt-Universal-New/132531890023?hash=item1edb842767:g:sJoAAOSwuIRanjsX

מניח שכמובן היא לא רמה.

 

 

אם כי לבסוף די ברור מהתמונות שגם גי'טכניק וגם מדנסס הסיבים יותר ארוכים מהקוריאני

ושל גי'טכניק לא עולה יקר כ"כ אם כי קצת יותר קטנה מהמדנס

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם

יש לי את הכפפות של הקוריאני והם לא פחות ממעולות.

 

סיבים רכים, והכפפה עצמה דיי גדולה שזה יתרון.

 

בקיצור מומלץ.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
יש לי את הכפפות של הקוריאני והם לא פחות ממעולות.

 

סיבים רכים, והכפפה עצמה דיי גדולה שזה יתרון.

 

בקיצור מומלץ.

 

איזה מהכפפות טובות לייבוש מהיר עם אוטם צבע?


×
×
  • תוכן חדש...