Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני צריך עזרה! מה עדיף? סאב של JBL 12 אינץ' 500W 125 RMS ב350 שקל(הבעלים אומר שהסאב חדש בקופסה)או סאב של חברת אקספלווז'ן 1000W 350 RMS 12 אינץ' ב260 שקל?

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

אין כזאת חברה אקפלוז'ן זה סתם זבל סיני..... צחקו עליו פה ואמרו שעדיף כבר להשתמש בו בתור מאפרה ולא סאב בלי שום ספק הJBL

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

תפסיקו כבר לשגל את השכל עם כל הדימויים המפגרים שלכם כגון סאבים שיועדו להיות מאפרות

מגברים סינים מגברים גרוזינים וכדומה .

אני בטוח שאין לכם שום ניסיון עם רוב המוצרים שאתם קוטלים אז חלאס

זה ששמים מדבקה של JBL לא בהכרח מקנה למוצר היתעלות מעל למוצרים אחרים תמיד יש יותר טוב אפילו כשהחברה עממית ולא מוכרת כל כך (סינית כלשונכם) באותו תקציב

 

גם JBL לא בדיוק מיצרת את מוצריה בארצות הברית לפחות לא את הסדרות הנמוכות שלה

אם תשאלו אותי איפה היא מיצרת אותם אני אומר לכם לנחש (רוצים רמז ,אוכלים שם הרבה אורז ועניים מלוכסנות)

 

מקווה שהבנתם יום טוב

פורסם

כנראה שעד 350 ש'ח (לפי מה שהוא אומר).

לא כתבת את הדגמים אז אי אפשר לדעת למה אתה מתכוון בדיוק, בכל מקרה כדאי לך לבדוק קודם כל ביקורות עליהם לפני שאתה מחליט.

תבדוק באתרי מכירות או בפורומים על הסאבים הנ'ל ותדע יותר.

פורסם

יש לי 400 שקל בשביל סאב אם מישהו יוכל להסביר לי איך להעלות תמונות אני אעלה בכיף...

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

למה להעלות תמונות ?

טוב נו...

באפשרויות נוספות למטה (כשאתה רושם הודעה) יש לך אופציה -הוסף קבצים , שם לחץ על "נהל קבצים מצורפים" ויהיו לך אופציות להעלות תמונות מהמחשב .

 

ב400 ש"ח עדיף את הפיוניר כמו שכולם אמרו פה 305C אחלה סאב אני מרוצה ממנו

פורסם

אני הייתי הולך לא על זה ולא על זה...

מאק אודיו רפלקס 30 עם תיבה ב 450 קצת מאמץ ואתה קונה כזה אפשר להשיג אפילו בפחות 400 370

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
תפסיקו כבר לשגל את השכל עם כל הדימויים המפגרים שלכם כגון סאבים שיועדו להיות מאפרות

מגברים סינים מגברים גרוזינים וכדומה .

אני בטוח שאין לכם שום ניסיון עם רוב המוצרים שאתם קוטלים אז חלאס

זה ששמים מדבקה של JBL לא בהכרח מקנה למוצר היתעלות מעל למוצרים אחרים תמיד יש יותר טוב אפילו כשהחברה עממית ולא מוכרת כל כך (סינית כלשונכם) באותו תקציב

 

גם JBL לא בדיוק מיצרת את מוצריה בארצות הברית לפחות לא את הסדרות הנמוכות שלה

אם תשאלו אותי איפה היא מיצרת אותם אני אומר לכם לנחש (רוצים רמז ,אוכלים שם הרבה אורז ועניים מלוכסנות)

 

מקווה שהבנתם יום טוב

בפעם המאה, לארץ הייצור אין -שום- השלכות על טיב המוצר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...