Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמצע השבוע שעבר גיליתי כי הצמיג האחורי התחיל במשא ומתן עיקש על מכירת נשמתו לשטן במסווה חוטים לבנים דקים לאורכו. לבסוף הוחלט על הרכבת זוג מצלרים ME-Z6 לאחורי, ו ME-Z4 לקדמי. ביום ה' הורכב הגומי הטרי (והיקר) ובשבת שוחרר הדרקון.

ה Z6 לא אכזב וסיפק אחיזה מעולה נקודה (קניה משתלמת).להלן מדגם מתמונות כביש הצפון.

Dscn3666.jpg

Dscn3671.jpg

Dscn3672.jpg

I refuse to tiptoe through life, Only to arrive safely at death.

מה פספסתי הפעם :conf:

פורסם

אני רואה שמצאת את כל חלקי הפיירינג שחיפשת ....

 

האם השתמשת בעצתי וייצרת לפי המתכון הסודי - או רכשת ב(מלא)מצלצלין ???

 

בכל מקרה : נראה בומבה :mm_yeah:

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם

באמצע השבוע שעבר גיליתי כי הצמיג האחורי התחיל במשא ומתן עיקש על מכירת נשמתו לשטן במסווה חוטים לבנים דקים לאורכו. לבסוף הוחלט על הרכבת זוג מצלרים ME-Z6 לאחורי, ו ME-Z4 לקדמי. ביום ה' הורכב הגומי הטרי (והיקר) ובשבת שוחרר הדרקון.

 

 

 

 

ה Z6 לא אכזב וסיפק אחיזה מעולה נקודה (קניה משתלמת).להלן מדגם מתמונות כביש הצפון.

תתחדש, סקוטר ישמח לשמוע רשמים מפורטים על ה ME-Z6 לכשיהיו.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

נו, איך היה הטיול?

לט חשבת לעבור אצלי בבית, לצפצף מלטה ולצעוק, "אור! בוא לסיבוב בארצנו הקטנטונת", אהה? :lol:

סתם, אני צוחק...

 

אגב, אתה יודע שאבא שלי חזר עכשיו מארץ "הכול בשקל"... שיחה אחת, והיית מקבל אותם בחצי מחיר. :-D

לא נורא, העיקר שאתה מרוצה...

 

בהצלחה, ושלא ילכו מהר! (תרתי משמע? :| )

 

לא קשור! אבל אני חייב, איזו אירוניה שמעתי היום ברדיו, קרעה אותי!

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" (ציטוט),

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

תתחדש...

 

בקרוב אצלי...

 

השבוע אני מרכיב זוג חדש ביותר..., והלאה לצפון...

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
תתחדש, סקוטר ישמח לשמוע רשמים מפורטים על ה ME-Z6 לכשיהיו.

מורכב אחורי מזה שלושה שבועות (כולל יום אינטנסיבי למדי) סה"כ עומד בציפיות ומעלה מזה.

בקרוב יוחלף גם הקדמי ל-Z6

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

תתחדש על הצמיגים...

ואתה יכול לשים תמונות של האופנוע שלך מזויות אחרות? וברזולוציה גבוהה קצת? אני רוצה איזה תמונה גדולה יפה ככה לרגע של המחשב...

פורסם
מורכב אחורי מזה שלושה שבועות (כולל יום אינטנסיבי למדי) סה"כ עומד בציפיות ומעלה מזה.

בקרוב יוחלף גם הקדמי ל-Z6

ובהשוואה ל ME-Z4 (אחד הצמיגים היעילים בשוק, לדעתי)?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

תודה, תודה, תודה...... לכולם!

  • אהלן sea goal, רוב החלקים תוקנו בשיטה של השחזת השבר והדבקה / מילוי במרק אפוקסי. חלקים נוספים נקנו ממולי (השרון), ושני פרינגי הצד נקנו ב ebay.uk.
  • SCOOTERMAN, ה Z6 באמת עושה רושם טוב, ע"פ היבואן (דורון מתמיג), צמיגי פירלי ומצלר הם למעשה אותו גומי שניהם מיוצרים באותו מתחם בגרמניה ובקרוב יצא דגם פירלי סטרדה לכביש שהוא התאום ל Z6. הפרט המעניין הנוסף בהשוואה ל Z4 הוא אורך החיים??
  • אור אהלן, מקווה להמשיך להיות בסביבה גם בעוד כמה שנים כאשר לך יהיה 500+, בכל מקרה אתה מוזמן.
  • viper gt2, שלח את ה e-mail שלך בפרטי וקבל תמונות לרוב.

שוב תודה!......

I refuse to tiptoe through life, Only to arrive safely at death.

מה פספסתי הפעם :conf:

פורסם

ארץ ישראל יפה, רק חבל שכל האנשים השוהים בה מכחידים אותה אט אט

(אור, שפשוט בשוק כל פעם מחדש כאשר הוא רואה אופנועים כבדים בנופי ישראל המהממים, ולא מבין מי נתן לחצי מהנהגים בארץ רשיון(אל תצפו ממני להבין דבר כזה אחרי שמישהו פנה שמאלה מהנתיב שממשיך ישר מעך לי את הכנף, עשה לי שלום מהחלון ונסע)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ובהשוואה ל ME-Z4 (אחד הצמיגים היעילים בשוק, לדעתי)?
ובדיוק היה יום גשם כדי להוכיח את ההבדל בין השניים

ה-MeZ4 רק הריח גשם ומיד רוח החופש החלה לפעם בו, כל מעבר על פסי הפרדה או סימוני מעברי חצייה לווה בהחלקת אחורי מעוררת שמחה.

 

ה-MeZ6 לעומת זאת ממש לא מתרגש ממשקעים שונים, אדישות טוטאלית.

 

גם האחיזה ביבש משופרת.

 

כל מה שנשאר לראות זה מה יהיה אורך החיים שלו

 

ביום שישי אני מתכנן גם להרכיב קדמי.

 

נראה מה יהיה.

 

דרך אגב, פירלי (הבעלים של מצלר) הצהירו על dragon street שהוא מעין גירסה מעט ספורטיבית יותר ל-MeZ6

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

×
×
  • תוכן חדש...