Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השוואת נוחות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני רכישת רכב, ומתלבט בין

A3 1.8T 2001

GOLF GTI 2001

IBIZA TURBO 2002

איזה רכב הכי נוח בנסיעה? האם יש הבדלים גדולים?

מי שנהג לאורך זמן ויכול לחוות דיעה מוזמן...

תדדה.

STI 2004

 

 

פורסם

A3 1.8T 2001

GOLF GTI 2001

IBIZA TURBO 2002

איזה רכב הכי נוח בנסיעה?

כן. תקנה אוטו ספורט ותחשוב על הנוחות.

עזוב, קנה יפנומטית ותחשוב על הביצועים.

dirty old man

need love too

פורסם

אם נוחות חשובה לך מאוד,אז תנסה לחשוב על סיטרואן C5 ולא על איביזות טורבו למינהן.

הייתה לי גולף GTI,והיא הייתה מספיק נעימה ונוחה לנסיעה יומיומית...

הA3 גם בסדר מבחינת נוחות..האיביזה זכורה לי כפחות נוחה מבין ה3.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

ידוע וברור לי שמדובר ברכבי בעלי יומרה ספורטיבית

גם ידוע שאין תחרות עם C5

הנוחות היא לא השיקול העיקרי כלל וכלל,פשוט לא יצא לי לנהוג יותר ממספר דקות

על כל רכב,ואני מפחד שהאיביזה לא נוחה בכלל.

STI 2004

 

 

פורסם

הנוחות היא זו שתקבע איזה רכב מבין ה-3 תקנה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
הנוחות היא זו שתקבע איזה רכב מבין ה-3 תקנה?
במידה והאיביזה פחות נוחה בצורה משמעותית משתי האחרות אז כן.

STI 2004

 

 

פורסם

אני מציע שתקח נסיעות מבחן נורמליות (של יותר מכמה דק'.) על כל אחד מהרכבים ותראה מה יותר מוצא חן בעיניך ומה פחות,

ורק אח"כ תחליט אם לשלול רכב כזה או אחר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

האיביזה פחות נוחה מהשאר .

גם בגלל מתלים מעצבנים, גם בגלל צמיגים בחתך נמוך וגם בגלל שהיא קשה יותר מהשאר.

בכלל, האיביזה זה אחת המכוניות הכי פחות נוחות שיצא לי לנהוג בהן.

בין שתי האחרונות אני לא חושב שיש הבדל גדול , שתיהן נוחות יחסית ולא ישברו לך את הגב אבל זה לא התכונה הכי טובה שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...