Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אכפת לי ספורט מוטורי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה דברים:

1. לכותב אין סנגור, יש אנשים שמסכימים איתו (איתי). זה בסדר לא להסכים, זה לא בסדר להכפיש ולהעליב אנשים שלא מסכימים איתם.

 

לא ראיתי פה הכפשה או העלבה, ואם כן, אז דברי פורשו לא נכון, וסליחה על כך.

 

2. כנס לחיפוש המתקדם, חפש את שם המשתמש שלי ואת המונח "תודה על התיקון" או "טעיתי"או ניסוח אחר ותחזור ותגיד לי איך אסור לי להודות בטעות.

פה ההבדל. שהמשתמש הפרטי זה בסדר, אבל מיוזר של קארספורום זה נראה כאילו אתה מתבצר בעמדתך.

 

3. הפתרון הוא לא "פלסטר" והוא לא "לצאת ידי חובה". הוא כל מה שאנחנו כקארספורום יכולים לעשות. אם נצליח להביא עוד מידע לשרשור הוא גם יפורסם בפייסבוק שלנו ובמגזין שלנו, השרשור יודבק בפורום הכללי ואנחנו עדיין ממשיכים לעבוד על להביא אליו עוד מארגנים ועוד מדריכים שיפרסמו בו את המידע.

 

 

הוא כן פלסטר, אתם כקארספורום יכולים לעשות הרבה יותר מלפרסם בפייסבוק שלכם ובמגזין שלכם. אתה עצמך אומר שהכל מתנהל בקהילות סגורות, ורוצה לצאת עם זה לקהל רחב יותר, והפיתרון שלך לא שונה בכלל ממה שקורה כיום, הכל נשאר בפורום בסגור של קהילת הרכב ולא נגיש לציבור הרחב שלא קורה בפורום ייעודי לחובבי רכב. חזרנו לנקודה 0.

 

הנה שוב פלסטר,

 

4. בקארספורום יש יותר גולשים מאשר בוויינט רכב. הרבה יותר.

 

אבל מי דיבר על ynet רכב? שגם הוא נישה, אבל בטוח שיותר נגיש לעין מקארספורום, לציבור הרחב. דיברתי על כתבות בעמודים ראשיים, לצאת מהמשבצת של פרסום רק לקהל הנישה, להנגיש לציבור הרחב, שזה בעצם מטרתך המקורית.

 

 

6. אף אחד (במערכת CF) לא עושה שום דבר "כדי לצאת ידי חובה". או שאנחנו עושים את המקסימום שאנחנו יכולים, או שאנחנו לא.

 

 

אז המקסימום שאתם יכולים הוא ממש לא להשאיר את זה בנישה ולפרסם את זה בפייסבוק שלכם ובמגזין שלכם, שגולשים שם אנשי הנישה של תחום הרכב.

אתם יכולים יותר, פתרון אחד שאני חשבתי עליו, זה מכיוון שאתם נפגשים לא מעט במסגרת תפקידכם עם עיתונאים מכל הסוגים, הוא לנסות לקדם את זה הלאה, לציבור הרחב כמו שרצית במקור. אבל למה אני זה שצריך לחשוב על פיתרון אם אני לא חושב שיש בעיה?

 

ויותר מכל זה: מה אתה מציע? במקום הערות עוקצניות, אולי תתרום מנסיונך עם מירוצים ואירועים בתחום הדו"ג כדי לקדם את הארבע גלגלי? אולי נשים את הציניות והארס בצד ונשלב ידיים כדי להשיג את המטרה שכבר הסכמנו שכולנו רוצים - לקדם את התחום?

 

מניסיוני וכמו שציינתי בתגובה אחרת שלי פה בדיון ואני מצטט:

 

"קח דוגמא דומה, תחום האופנועים בארץ, אנחנו אחרי עונת 2017 מלאה וסדירה, כל המרוצים פורסמו בתחילת השנה, שבועיים לפני כל מרוץ הוא מפורסם, פרסומות ממומנות בפייסבוק, כתבות בכל מדיה דו גלגלית שיש בארץ (ויש לא מעט), יש סקשיין בynet אפילו מוקדש כולו לספורט מוטורי ישראלי דו גלגלי, היו לא אחת ולא שתיים כתבות בטלוויזיה, כמעט כל מתחרה מפרסם תמונות לפני\אחרי (ויש לו ככל הנראה לא מעט חברים בפייסבוק, בין אם מהתחום ובין אם לא) כלומר התחום נחשף לאלפי, אם לא עשרות ומאות אלפי אנשים, מהתחום וכאלו שגם לא קשורים (כי השכנה שלי, גברת כהן, שהוסיפה אותי בפייסבוק, אין לה ולו רבע קשר לתחום המוטורי, אבל היא נחשפה אליו בעל כורחה)



 

אתה יודע כמה מתחרים היו? עזוב, לא מעניין, אלו אנשים עם כסף.

 

אתה יודע כמה קהל צופים היה? כשמדובר בחשיפה בכל ערוצי התקשורת? והכניסה לקהל לא עולה שקל?

אותם בני משפחה של המתחרים, אותם חברים קרובים שבאו לכל מרוץ. זהו. במשך כל העונה שמנתה כ6-7 מרוצים, הקהל נשאר אותו קהל.

אז מה זה משנה אם נפרסם או לא, הקהל יישאר אותו קהל, אלו ש"בסצינה"."

 

 

אז אני אחזור ואכתוב, אין שום בעיה שאני מזהה ממה שאתה כותב, זה בסדר גמור שמי שיודע על אימונים ומרוצים הוא מי שבנישה, כי גם אם תצא עם זה רחב, זה לא יעזור כי עדיין רק מי שבנישה יבוא.

 

איפה כן יש בעיה? שמי שבנישה לא יודע. ופה זה באמת המקום שהפתרון עבורו הוא לפרסם בערוצי המדיה של הנישה, כגון הפייסבוק והמגזין שלכם, וזה מבורך. ועדיין, זה לא פיתרון לבעיה שאתה מציג, שזה לקהל הרחב.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ההבדל בין דף פייסבוק עם 50-100 עוקבים לבין קארספורום עם אלפי משתתפים ועשרות אלפים קוראים ברור.

 

יחי ההבדל הקטן

 

מיותר להקטין אחרים למען האדרה עצמית.

 

אחרי עמוד של ספורט מוטורי עוקבים 8.7K אנשים

אחרי עמוד של לאון דרייב עוקבים 7.6K אנשים

אחרי flat out driving (העמוד של פיליפ) יש מעל 10.5K עוקבים.

 

כאן מדובר באנשים שהתחום באמת מעניין אותם ובחרו לעקוב אחרי העמודים הנ"ל.

לקארספורום יש עשרות אלפי משתמשים רשומים ועוקבים פעילים, אך כמה מהם באמת מתעניינים בספורט מוטורי? כמה מהם משווים רכב למקרר? כמה אפילו מגנים את אלו שמתייחסים לרכב עם רגש מסוים?

אני בטוחה שהחשיפה תתרחב, אין ספק בכלל, אבל הפרופורציה רחוקה ממה שאתה מנסה להציג (100:100,000) וגם פה יש לא מעט קהל חופף.

וכמו שאמר ה-DJ, זה סוג של פלסטר, כי הכל עדיין נשאר בקליקה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה ההבדל. שהמשתמש הפרטי זה בסדר, אבל מיוזר של קארספורום זה נראה כאילו אתה מתבצר בעמדתך.

אני מדבר על המשתמש של קארזפורום.

 

הוא כן פלסטר, אתם כקארספורום יכולים לעשות הרבה יותר מלפרסם בפייסבוק שלכם ובמגזין שלכם. אתה עצמך אומר שהכל מתנהל בקהילות סגורות, ורוצה לצאת עם זה לקהל רחב יותר, והפיתרון שלך לא שונה בכלל ממה שקורה כיום, הכל נשאר בפורום בסגור של קהילת הרכב ולא נגיש לציבור הרחב שלא קורה בפורום ייעודי לחובבי רכב. חזרנו לנקודה 0.

 

כשאני אומר "קהילות סגורות" אני מתכוון לקבוצות של כמה עשרות אנשים, זאת בניגוד לפורום עם מאות אלפי גולשים בחודש. האם זה אפקטיבי כמו קמפיין פרסום של מיליוני שקלים ושידורים ישירים בפריים טיים בערוץ 2? ברור שלא, אבל זאת התחלה. ואני לא יכול להדגיש את המילה הזו מספיק - התחלה. מכאן, ככל שכולנו נשקיע בקידום הנושא, ככה הוא יתקדם.

 

אתם יכולים יותר, פתרון אחד שאני חשבתי עליו, זה מכיוון שאתם נפגשים לא מעט במסגרת תפקידכם עם עיתונאים מכל הסוגים, הוא לנסות לקדם את זה הלאה, לציבור הרחב כמו שרצית במקור. אבל למה אני זה שצריך לחשוב על פיתרון אם אני לא חושב שיש בעיה?

 

לצערי זה לא נכון... אנחנו נפגשים רק עם עיתונאים מתחום הרכב. וכמובן שאתה לא צריך לחשוב על פיתרון, אני מבקש ממך לעשות את זה בזכות הניסיון שיש לך בתחום הדו"ג.

 

אז אני אחזור ואכתוב, אין שום בעיה שאני מזהה ממה שאתה כותב, זה בסדר גמור שמי שיודע על אימונים ומרוצים הוא מי שבנישה, כי גם אם תצא עם זה רחב, זה לא יעזור כי עדיין רק מי שבנישה יבוא.



מי יבוא זה ברור. אני לא מצפה שאנשים שקונים מכוניות כמו שהם קונים מקררים יתחילו לעשות ימי מסלול על בסיס חודשי, אבל עצם החשיפה שלהם לנושא יכולה לגרום להם להבין שחובבי רכב הם לא איזו חבורה של עבריינים שמתכננים כל לילה איך לרצוח את התינוקות שלהם. "לגרום לאנשים לבוא" היא אף פעם לא המטרה כולה.

 

איפה כן יש בעיה? שמי שבנישה לא יודע. ופה זה באמת המקום שהפתרון עבורו הוא לפרסם בערוצי המדיה של הנישה, כגון הפייסבוק והמגזין שלכם, וזה מבורך. ועדיין, זה לא פיתרון לבעיה שאתה מציג, שזה לקהל הרחב.

 

שוב - פיתרון אופטימלי? כנראה שלא. אבל המקסימום שאנחנו יכולים בשלב התחלתי, ובטח ובטח שלא יציאת ידי חובה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

כשאני אומר "קהילות סגורות" אני מתכוון לקבוצות של כמה עשרות אנשים, זאת בניגוד לפורום עם מאות אלפי גולשים בחודש. האם זה אפקטיבי כמו קמפיין פרסום של מיליוני שקלים ושידורים ישירים בפריים טיים בערוץ 2? ברור שלא, אבל זאת התחלה. ואני לא יכול להדגיש את המילה הזו מספיק - התחלה. מכאן, ככל שכולנו נשקיע בקידום הנושא, ככה הוא יתקדם.

 

ראה תגובתה של murzilka.

 

 

 

לצערי זה לא נכון... אנחנו נפגשים רק עם עיתונאים מתחום הרכב. וכמובן שאתה לא צריך לחשוב על פיתרון, אני מבקש ממך לעשות את זה בזכות הניסיון שיש לך בתחום הדו"ג.

 

אז מניסיוני אמרתי וכתבתי וציטטתי, שאין מה לשנות, כי התחום בפריחה ולדעתי משגשג. עובדה, ימי מסלול מלאים, מרוצים מתקיימים עד אפס מקום. מה לא בסדר בעצם?

 

[/color]

מי יבוא זה ברור. אני לא מצפה שאנשים שקונים מכוניות כמו שהם קונים מקררים יתחילו לעשות ימי מסלול על בסיס חודשי, אבל עצם החשיפה שלהם לנושא יכולה לגרום להם להבין שחובבי רכב הם לא איזו חבורה של עבריינים שמתכננים כל לילה איך לרצוח את התינוקות שלהם. "לגרום לאנשים לבוא" היא אף פעם לא המטרה כולה.

 

אז מלגרום לגברת כהן מחדרה, להגיע עם הליסינגומטית שלה לאימון נהיגה, או לפחות להגיע בחשיפה לקהל רחב יותר שיידע וישתתף, עברנו לחשיפה לציבור הרחב לצורך שיפור התדמית...

אז שינית כיוון, או ששוב, לא היית מובן בפוסט המקורי (כי לא צויין שום דבר על שיפור תדמית אלא בעיקר על זה שפלוני אלמוני לא יודע על המרוץ ולכן לא השתתף)

 

אז נגיד ועברנו להתעסק בשיפור התדמית, אין לך מה לשפר את תדמית תרבות הנהיגה בקרב גולשי קארספורום או שאר אתרי הנישה. וגם אם התדמית תשופר במדיה הרחבה, בפריים טיים ערוץ 12 אפילו, יבואו עלייה עשר סרטונים של רכב עושה דריפטים בכיכר המדינה בפייסבוק של "אור ירוק", והעבודה נעשתה לחינם.

 

 

[/right]

 

שוב - פיתרון אופטימלי? כנראה שלא. אבל המקסימום שאנחנו יכולים בשלב התחלתי, ובטח ובטח שלא יציאת ידי חובה.

 

בקיצור, המצב כיום הוא מעולה, יש מסלול, יש אימונים, יש מרוצים. משהו שלא היה שנים, אז למה לרוץ כבר על ההתחלה בתלונות? מה שכן צריך לתקן זה את הפרסום המקדים של ימי האימון והמרוץ לקהל היעד המתאים, כדי שישתתף ויהיה מודע. עזוב את הקהל הרחב, את חוסר הרצון שלו להשתתף, ואת הדעות הקדומות שלו. את זה לא תצליח לשנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה לרוץ כבר על ההתחלה בתלונות?

כי תלונות זה הכי כיף.

 

יש לי גם הצעה: מה בעצם מונע מקארספורום לארגן ליגה בחסות האתר, שלא למקורבים מהקליקה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיותר להקטין אחרים למען האדרה עצמית.

 

אחרי עמוד של ספורט מוטורי עוקבים 8.7K אנשים

אחרי עמוד של לאון דרייב עוקבים 7.6K אנשים

אחרי flat out driving (העמוד של פיליפ) יש מעל 10.5K עוקבים.

 

כאן מדובר באנשים שהתחום באמת מעניין אותם ובחרו לעקוב אחרי העמודים הנ"ל.

לקארספורום יש עשרות אלפי משתמשים רשומים ועוקבים פעילים, אך כמה מהם באמת מתעניינים בספורט מוטורי? כמה מהם משווים רכב למקרר? כמה אפילו מגנים את אלו שמתייחסים לרכב עם רגש מסוים?

אני בטוחה שהחשיפה תתרחב, אין ספק בכלל, אבל הפרופורציה רחוקה ממה שאתה מנסה להציג (100:100,000) וגם פה יש לא מעט קהל חופף.

וכמו שאמר ה-DJ, זה סוג של פלסטר, כי הכל עדיין נשאר בקליקה.

 

עמדתי בפינה 34 דקות מבוייש.

 

לא הייתה כוונה להאדיר אף אחד או להקטין אף אחד.

 

לגבי המסקנה

 

ככל שיהיו יותר קליקות בהם יהיו יותר ויותר אנשים כן ייטב לספורט המוטורי.

 

לתחושתי

 

השרשור / המאמר הביא לשינוי

 

האם השינוי גדול מספיק, לא, אבל עדיף מלא כלום.

 

המשך יום נעים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...