Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אכפת לי ספורט מוטורי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם איני טועה, לפי חוק הספורט המוטורי, יש חובה לנוכחות מדריך בעת אימוני הנהיגה במסלול.

 

אני מצרף את נוסח "חוק הנהיגה הספורטיבית" המלא. אני לא הצלחתי למצוא שם שום התייחסות לחובת המצאות מדריך. לא רק זו, אלא שבכל מקום שקראתי (לא קראתי הכל, מודה) ההתייחסות היא בעיקר ל"כלי תחרותי" - כלומר רכב עם רישוי אפור. אבל רגע, במירוצים עצמם - גם ניתן לראות מהתמונות - אין מדריך ברכב. אז מה אנחנו אמורים להסיק מזה? חייב מדריך? לא חייב מדריך? חייב מדריך רק בכלי תחרותי? חייב מדריך במירוץ? חייב מדריך באימון על כלי לא תחרותי? לא יודע. אשמח אם מישהו יוכל להאיר את עיניי לנושא הזה.

 

א. איך אתה רוצה שגבת ריקי כהן מחדרה תעלה על מסלול ללא מדריך?

 

ראי פסקה קודמת.

ב. 200-300 ש"ח לשעה ללא הדרכה זה המון. אני לא יודעת אילו שמועות הגיעו אליך, אבל כבר כמה חודשים טובים לא שמעתי על מחיר שגבוה מ300-400 ש"ח ליום מסלול (משתנה בהתאם ליום בשבוע וכמות המדריכים, פחות תלוי בכמות משתתפים) כאשר הסכום הזה נותן גישה למסלול של 4-5 שעות. נכון שהזמן מתחלק למקצים, אך גם הנהגים היותר מיומנים שאני מכירה מסתפקים לרוב בכ-5 מקצים מבחינה פיזית (שהם כ-45 דקות מסלול נטו, אבל עם הפסקות בין לבין).

 

אלה לא שמועות, אלא מחירים שהגיעו אליי בבדיקה שעשיתי. 200-300 ש"ח לשעה זה לא מעט, אבל הגיוני, סדר גודל דומה למה שדורשים באירופה. שימי לב שאת מתייחסת למחירים של 300-400 ש"ח ליום שכולל כ-45 דקות נהיגה נטו, שזה אפילו קצת יותר יקר ממה שאני מדבר עליו (כמובן שאני מדבר על "פס" לנהיגה ללא מדריך, לכן מחיר של 300-400 ש"ח ליום שלם עם מדריך שגם צריך להרוויח משהו הוא הגיוני - כמו שכבר אמרתי).

 

ג. במקום לגנות את הפרסום של האירועים "אורגיית החשיבות העצמית של המארגנים", אפשר ורצוי להפיק מהם תועלת. כמו שקרה עם הימי מסלול של פיליפ, בעקבות הפרסום שלו כאן בפורום עוד אנשים נחשפו לנושא, במקום להתלונן שאף אחד לא הזמין אותם ליום הקודם, יצרו קשר על מנת להגיע ליום הבא. גם סיכום מירוץ הTime Attack הראשון שהיה בערד עלה לפני ההרשמה לאירוע האחרון שהתקיים. משמע פתח אפשר לנהגים נוספים להירשם ולהשתתף (ובאמת ראו עלייה מ30 משתתפים בערד לכ-50 בפצאל).

 

ברור שעדיף להפיק מהם תועלת. אחד מפיק מהם תועלת ע"י פניה למדריך כזה או אחר, ואחד אחר עושה את ע"י יצירת קצת קצת רעש ברשת ודיון בנושא. המטרה של כולנו זהה בסופו של דבר, אני פשוט מנסה להשיג אותה בקנה מידה מעט גדול יותר.

ד. אם נחזור רגע שוב לחובת נוכחות מדריך רשמי ביום מסלול. מה האינטרס של מדריך כלשהו לפרסם מודעה ברדיו או בעיתון על מנת לפתוח את ההרשמה לקהל שאינו מכיר, שהרי אם תגיע כמות של מתפרעים ללא ממושמעים, מעבר לאחריות האישית שלו על ארגון היום, אירוע שכזה עלול לפגוע בשמו הטוב ולהרחיק את המשתתפים ה"איכותיים" (מבחינת משמעת, לא סוג הרכב) מהארגונים הבאים שלו.

ה. אני כמובן אשמח שהמחירים יהיו נגישים יותר והכל יעבוד בצורה קלה יותר, אך כרגע החוק לא מאפשר ארגון ללא הדרכה וגם המציאות מחייבת מישהו שישלוט במתרחש.

 

מחזיר אותך לפסקה הראשונה. ו"מישהו שישלוט" תמיד צריך, גם בג'ימבורי ובימית 2000. יחי ההבדל כמובן.

 

תגובותי באדום.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם המארגנים וחובבי הספורט המוטורי רוצים שהענף ימריא צריך להנגיש אותו גם לבעלי הרכבים הפשוטים.

אני לא אומר לתת לכל אחד לעלות על המסלול אלה לעשות פרסום ולהזמין כמה שיותר אנשים שיביאו את הרכב העממי שלהם למסלול ותמורת תשלום לא גבוהה במיוחד יוצמד אליהם מדריך שיסביר להם במשך מספר הקפות.

 

אבל אף אחד לא מונע מבעלי הרכבים העממיים להגיע, אפילו ההפך.

השתתפו בימי מסלול כבר איביזות רגילות, פולו 1.4, פיאט בראבו, מיני ONE וכו'

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אחזור על דבריו של פבל, שאני מסכים איתם כמעט לחלוטין.

 

רק אוסיף שכשרציתי לצפות (עזבו לנהוג) במירוצים בחו"ל, פתחתי מה שקוראים לו "אינטרנט" ושם היה אתר מסודר של כל מסלול שהתעניינתי בו, עם לוח זמנים פרוס לשנה שלמה עם קישורים למארגני כל סופ"ש מירוצים, בין אם מדובר בליגות כלשהן או ימי מסלול. אפילו יצא לי כרטיס חינמי מפנייה למארגנים של אירוע כזה.

 

אבל כאן בישראל, זה נראה (מכל הסיבות הלגיטימיות או שלא) כאילו מישהו מנסה להחביא את הספורט המוטורי. לא רוצה להיות חבר בפייסבוק, וואצאפ או באיזו קומונה של פה לאוזן. ואין שום סיבה שאהיה, במקום מסודר. אני כבר לא מדבר על כך שלפי ההגיון, זה צריך להיות האינטרס של כל מי שמארגן משהו בספורט המוטורי להנגיש את המידע לקהל פוטנציאלי - כמה שיותר.

 

http://fullgaz.co.il/%D7%AA%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%99-%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%AA-2017-%D7%91%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/

 

זה אמנם 2017 כי 2018 עוד לא פורסמה, אבל כלום לא מוסתר, כל מרוצי העונה ידועים ומפורסמים מראש וקהל גם מוזמן.

זה מפורסם אגב לא רק "לחברי מועדון" אלא בתקשורת הדו גלגלית. מה הולך ב4 גלגלים זה כבר אין לי מושג.

 

מתי בפעם האחרונה קארספורום (שאני מניח שהם נמצאים בכמה וכמה קבוצות שמדווחות על אירועים מוטוריים) הודיעו על איזה מרוץ שמתקיים?...

 

 

הנה עוד דוגמא טובה, הפעם גם גברת כהן מחדרה וגם מר ישראל ישראלי מעפולה ידעו על קיום האירוע, כי הוא מפורסם בynet!!!

https://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-13573,00.html

בנוסף לפייסבוק שלהם, בנוסף לתקשורת הדו גלגלית.

יש ממש מדור שלם בynet שמדווח על מרוצים בארצנו (של דו גלגלי).

 

והמחיר כניסה כמו שכבר ציינתי, זול משמעותית לבעל אופנוע מאשר לבעל רכב.

 

אז משהו פה מקולקל, ומסריח מאוד, בענף ה4 גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אף אחד לא מונע מבעלי הרכבים העממיים להגיע, אפילו ההפך.

השתתפו בימי מסלול כבר איביזות רגילות, פולו 1.4, פיאט בראבו, מיני ONE וכו'

 

אני לא כתבתי בשום מקום שאומרים להם לא לבוא, או שמונעים מהם אבל אין מספיק פרסום בנושא.

ובוודאי שאין פרסום שאומר לכל בעל רכב לבוא למסלול.

 

כי בואי נודה באמת רוב הציבור שהוא שומע יום מסלול\מירוץ הוא חושב על מכוניות ספורט על מגדי טורבו ויד הדמיון הטובה.

 

אם רוצים שיותר אנשים יגיעו יש לדאוג שהאנשים בלי הרכבים הפשוטים יידעו על הימים האלה ובנוסף יידעו שהם והרכבים הפשוטים שלהם מוזמנים.

 

שורה תחתונה אם רוצים שהענף יתרומם כולם צריכים לתת יד בדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול להגיד שאני כותב דברים לא נכונים ואז להצדיק את מה שאני כותב... למשל:

זה לא מה שעשיתי. לא ״הצדקתי״ את מה שאתה כותב. הסברתי למה בעייני זו התבכיינות בשם ההתבכיינות.

התלונה על המחירים הייתה הערת שוליים

נכון, הכל ״הערת שוליים״.

אבל כזה קורה במסלול של הממשלה ממש נשגב מבינתי איך אתה בסדר עם זה

מה זה ״מסלול של הממשלה״?! אין לי מושג בבעלות מי המסלול בערד. אין לי מושג אם בכלל יש שם פעילות כרגע.

אתה בנית תיזה שלא מבוססת על כלום, חוץ מתחושות הבטן שלך, שיש איזו סלקציה. מאיפה בכלל הגיעה צורת החשיבה הזו של ״של המדינה אזי צריכה להיות כניסה כמו למגרש כדורגל בבית ספר ליד הבית״ רק אתה יודע.

ואתה עוד פעם לא מסוגל להכניס את עצמך לנעליים של אנשים אחרים. לך אין בעיה לפנות לפיליפ שהגיב כאן. יש הרבה אנשים שלא מכירים אותו.

מאיפה אתה יודע את מי אני מכיר ואת מי לא?!

מה נסגר, בן אדם? ואת הבעלים של המסלול אתה כן מכיר? כולם מכירים? זה משנה אם מי שמפרסם שיש יום מסלול, נניח בשבת הקרובה, זה פיליפ או הבעלים של המסלול? עיריית ערד?! ״לא נוח לפנות״?! כאילו, באמת זו הטענה? ועוד כשיש לך כאן דוגמא חיה של בן אדם שמארגן ומפרסם ומציע שיפנו אליו המעוניינים?!

זה נראה לך רציני? מזמין? מפתח את הספורט המוטורי או שזה יותר מרגיש כמו יציאת ידי חובה כדי שיוכלו אחרי זה להגיד "מה, הנה, פרסמנו".

תחזור אחרוה מספיק. העמוד הזה פרסם מודעה על ערב מידע והרשמה על הליגה. לאון טאובס עצמו פרסם את אותו הדבר. הייתה כתבה בטמקה על הליגה, בה אומנם לא היו טלפונים, אבל נכתב שהיא מאורגנת על ידי יובל מלמד ולאון טאובס. וכל מה שנדרש משם זה להרים טלפון. זה נראה לי כמו ארגון שצריך להתמודד עם כל הבעייתיות והמגבלות החוקיות שיש בארץ, שהוא לא טריוואלי בארצנו ושרוצה... להצליח. ולא סתם לסמן וי לחבר׳ה.

 

בכלל, תן לי לספר משהו על ״אירועים לקליקה״, שאולי אתה יודע ומתעלם ממנו ואולי לא וגם אחרים לא. באותן הג׳ימקאנות של משמר דוד, לפני כמה שנים, גם היו התבכיינויות על ״קליקה״ ו״איך לא ידענו״. ובסוף כמות הנהגים שם לא הייתה אפילו קרובה למגבלה שפורסמה. כי ככה זה. גם בתוך הקליקה והשמות המוכרים, לא כולם תמיד רוצים ולא כולם יכולים. ואין לאף מארגן של אף ליגה או תחרות בארץ לתחום את הפרסום ולמנוע מעצמו רווח והצלחה.

אתה טועה. "ליגת זמן מטרה" מנוהלת ע"י גופים עם מספיק תקציב לפרסם איפה שהם רוצים. אני אומר לך יותר מזה - את תוצאות המירוצים וסיכום האירועים הם שולחים כל שבוע. אז זה לא שאין להם כסף לפרסם, הם בוחרים מה כן ומה לא לפרסם.

ומזה אתה בונה תאוריה קונספירטיבית מבוססת רגשי נחיתות על סינון וסלקציה.

בחייאת, בן אדם...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצרף את נוסח "חוק הנהיגה הספורטיבית" המלא. אני לא הצלחתי למצוא שם שום התייחסות לחובת המצאות מדריך. לא רק זו, אלא שבכל מקום שקראתי (לא קראתי הכל, מודה) ההתייחסות היא בעיקר ל"כלי תחרותי" - כלומר רכב עם רישוי אפור. אבל רגע, במירוצים עצמם - גם ניתן לראות מהתמונות - אין מדריך ברכב. אז מה אנחנו אמורים להסיק מזה? חייב מדריך? לא חייב מדריך? חייב מדריך רק בכלי תחרותי? חייב מדריך במירוץ? חייב מדריך באימון על כלי לא תחרותי? לא יודע. אשמח אם מישהו יוכל להאיר את עיניי לנושא הזה.

 

-לפי מה שהבנתי, במצב הנוכחי כיום, אין אפשרות לארגן יום מסלול (=אימון נהיגה, לא מירוץ) ללא נוכחות מדריך פעיל עם תעודה (לא זוכרת את כל הביורוקרטיה מסביב לתעודה, מאמינה שיהיה מי שירחיב בנושא יותר ממני).



המדריך לא חייב להיות בכל רכב, הוא חייב להיות נוכח בשטח ולנהל את היום.

 

אלה לא שמועות, אלא מחירים שהגיעו אליי בבדיקה שעשיתי. 200-300 ש"ח לשעה זה לא מעט, אבל הגיוני, סדר גודל דומה למה שדורשים באירופה. שימי לב שאת מתייחסת למחירים של 300-400 ש"ח ליום שכולל כ-45 דקות נהיגה נטו, שזה אפילו קצת יותר יקר ממה שאני מדבר עליו (כמובן שאני מדבר על "פס" לנהיגה ללא מדריך, לכן מחיר של 300-400 ש"ח ליום שלם עם מדריך שגם צריך להרוויח משהו הוא הגיוני - כמו שכבר אמרתי).



 

-לא חושבת שמישהו יתעסק במדידת זמן על המסלול נטו. אתה משלם בכניסה ועולה למספר המקצים שאתה מסוגל אליהם לפי הסדר של הקבוצות.



שוב, לא יודעת מטעם מי, מה ומתי דובר על סכומים שציינת, המציאות כיום היא 300-400 ש"ח ליום מסלול. עם מדריכים שונים ומועדונים שונים. יש ימים עם 20 משתתפים ויש עם 35-40.

 



Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או והנה עוד טענה שאני אוהב. ״למה אין ימי מסלול לרכבים פשוטים?״.

צאו מזה. לא מוצב דיינו בכניסה לפצאל שצריך לעבור אותו, כדי לנהוג במסלול.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, אתה צודק, וציינתי את זה - תחום הדו"ג כן עובד כמו שצריך. קארספורום פשוט לא שם מבחינת שיוך.

 

ועכשיו עברתי שוב, סתם מתוך עניין, על ההודעה לעיתונות על סיכום המירוץ הראשון של ליגת קאדליק.

זמנים, מנצחים, קטגוריות, אבל משפט פשוט כמו "להרשמה לאירועים הבאים צרו קשר עם ישראל ישראלי בטלפון..." אין.

נכון, אני יכול להתחיל לנסות לחפור ולמצוא את הטלפון של "ספארקו" או של "לאון טאובס", אבל זה - ואני חוזר לכתבה - נותן תחושה של התנהלות במחשכים, כיאלו אני מחפש לקנות סמים. כאילו אותם מארגנים פשוט לא רוצים שאנשים מהיישוב ימצאו אותם או יפנו אליהם. יש להם את חוג הלקוחות הקבוע שלהם, של אותם 50-60-100 איש ממושמעים ואיתם הם עובדים. האחרים, שיחפשו אותם. כמו שישה כתב, נראה שהעגל רוצה לינוק הרבה יותר משהפרה רוצה להניק. אז אם הפרה לא מעוניינת להניק, למה שאני אהיה מעוניין לינוק?

 

*ההתייחסות להודעה של קאדילק כי היא האחרונה שהגיעה אלינו, כולן זהות מהבחינה הזו.

 

ומזה אתה בונה תאוריה קונספירטיבית מבוססת רגשי נחיתות על סינון וסלקציה.

בחייאת, בן אדם...

 

אתה צודק, ניצחת. בוא פשוט נשאיר את המצב כמו שהוא עכשיו.

 

-לפי מה שהבנתי, במצב הנוכחי כיום, אין אפשרות לארגן יום מסלול (=אימון נהיגה, לא מירוץ) ללא נוכחות מדריך פעיל עם תעודה (לא זוכרת את כל הביורוקרטיה מסביב לתעודה, מאמינה שיהיה מי שירחיב בנושא יותר ממני).

המדריך לא חייב להיות בכל רכב, הוא חייב להיות נוכח בשטח ולנהל את היום.



 

זה נכון, וזה אכן כתוב. לא מבין איפה הבעיה אם כך. המסלול מוציא מכרז למדריכים קיימים או מחזיק מדריך קבוע, משלם להם/לו שכר יומי, וההתנהלות של הנהגים מתבצעת מול המסלול. שוב, למעט מקרים בהם מועדון/מדריך כלשהם סוגרים את המסלול לאותו יום, מה שיפורסם בלוח שנה באתר של המסלול. אני באמת מנסה להבין, אני עד כדי נאיבי שאני רוצה לקוות שדברים יכולים לעבוד בישראל בצורה מסודרת ונגישה?

 

-לא חושבת שמישהו יתעסק במדידת זמן על המסלול נטו.



 

אין עם זה בעיה. עולים למסלול, מפעילים שעון, ברגע שנגמר הזמן השעון מצפצף אצלך באוטו ובמשרד של המפעיל ואתה יורד מהמסלול. אם אתה לא יורד, מגיע מרשל שעוצר את התנועה (ואת השעונים של שאר הרכבים) ומוריד אותך בלי אפשרות לעלות חזרה. אבל באמת כבר חזון לבאות. יש דרכים לגרום לזה לעבוד. אבל שוב, צריך להתחיל מזה שאנשים יוכלו להגיע באופן כמה שיותר עצמאי, או שלפחות לו"ז האירועים יהיה מפורסם וידוע.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או והנה עוד טענה שאני אוהב. ״למה אין ימי מסלול לרכבים פשוטים?״.

צאו מזה. לא מוצב דיינו בכניסה לפצאל שצריך לעבור אותו, כדי לנהוג במסלול.

 

לא צריך ימים לרכבים פשוטים, צריך שיהיה ברור לכולם והרבה יותר מברור, צריך להזמין את בעלי הרכבים הפשוטים זה ייגרום לצמיחה של הענף.

הענף צריך את העם יותר, יותר משהעם צריך את הענף (וזה נכון לכל ענף ספורט).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רד, מה זה ״להזמין״?! אתה רוצה להשתתף באירוע - תרשם. אתה לא רוצה - אל תרשם. As simple as that.

אתה צודק, ניצחת. בוא פשוט נשאיר את המצב כמו שהוא עכשיו.

כן, ממש סביר שמי שמארגן ליגה מוגבלת לכמה עשרות נהגים, שאתה אפילו לא יודע כמה היא עולה וכמה עולה לארגן אותה ומה היא דורשת מהמארגנים, פונה לקהל של 100 לקוחות בדיוק, שזה בערך משאיר לו סיכוי של סדרך גודל של 50% שהליגה בכלל לא תצא לפועל. די, נו.

ובהחלט נצחתי, כי אני מניח שגם אתה יודע שאתה מתווכח לשם הויכוח, או אולי כדי לייצור איזו הזדהות אצל אנשים כמו רד מעליי, שאולי מבלבלים בין חוסר הכירות או חוסר פרסום המוני, לבין חסימה או סלקציה. כפי שכתבתי לך עוד אתמול, אתה רואה גרעין של אותם האנשים כי הם גם יכולים וגם מוציאים את הכסף על הספורט הזה. לא כי אחרים נחסמים. וזה לא מפתיע שגם בימי המסלול אתה רואה את אותם האנשים. ושני הדברים היחידים שמבדילים בין מי שנמצא שם למי שלא הם... יכולת כלכלית, ורצון מינימאלי לקחת חלק בפעילות, ברמה של לשלוח הודעת פייסבוק או להרים טלפון.

אבל, כאמור, תמיד יותר כיף וקל לכתוב מפוזיציה של רגשי נחיתות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצרף את נוסח "חוק הנהיגה הספורטיבית" המלא. אני לא הצלחתי למצוא שם שום התייחסות לחובת המצאות מדריך. לא רק זו, אלא שבכל מקום שקראתי (לא קראתי הכל, מודה) ההתייחסות היא בעיקר ל"כלי תחרותי" - כלומר רכב עם רישוי אפור. אבל רגע, במירוצים עצמם - גם ניתן לראות מהתמונות - אין מדריך ברכב. אז מה אנחנו אמורים להסיק מזה? חייב מדריך? לא חייב מדריך? חייב מדריך רק בכלי תחרותי? חייב מדריך במירוץ? חייב מדריך באימון על כלי לא תחרותי? לא יודע. אשמח אם מישהו יוכל להאיר את עיניי לנושא הזה.

 

-לפי מה שהבנתי, במצב הנוכחי כיום, אין אפשרות לארגן יום מסלול (=אימון נהיגה, לא מירוץ) ללא נוכחות מדריך פעיל עם תעודה (לא זוכרת את כל הביורוקרטיה מסביב לתעודה, מאמינה שיהיה מי שירחיב בנושא יותר ממני).



המדריך לא חייב להיות בכל רכב, הוא חייב להיות נוכח בשטח ולנהל את היום.

 



 

את צודקת, והכותב לא עשה שיעורי בית כמו שצריך לפני הפוסט הזועם\בכייני you name it. (ולאחר מכן עשה כפי שנראה)

 

אני אישית מסכים עם יבגניפ, הפוסט נכתב מפוזיציה של רגשי נחיתות, וכפי שאני שם לב, בלי לעשות שיעורי בית לפני שיוצאים בצעקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתחיל להרגיש כאילו אתם חושבים שאני כותב מפיזיציית "לא נותנים לי", למרות שכתבתי כמה פעמים שזה לא יכול להיות יותר רחוק מהמציאות.

אני כותב מפוזיציה של מישהו שהשתתף באופן אקטיבי בספורט מוטורי, ושרואה מה אפשר היה לעשות עם המסלולים שיש בארץ, ומה נעשה איתם בפועל.

אני מכיר באופן אישי חלק מהמדריכים שעובדים במסלולים השונים, ופחות או יותר כל השאר נמצאים מקסימום במעגל השני. לי אין בעיה להירשם לשום יום מסלול או מירוץ. חבר שלי, דודי, שחולה נהיגה אבל "לא בסצנה" ולא עוקב אחרי כל חדשה שעולה, אפילו לא יודע שיש מסלול בערד.

 

אני מלין על כך שבמקום לצעוק בכל מקום אפשרי "יש לנו מסלול, בואו בהמוניכם", שולחים תאריכים בקבוצות וואטסאפ.

במקום לפרסם את זה בצורה מסודרת ולפתוח את הנושא לכל מי שרוצה, שומרים על קבוצת "אנשים שאנחנו סומכים עליהם".

 

האם אני יכול לבוא בדרישות לאנשים פרטיים ובעלי עסקים פרטיים (פצאל)? לא.

האם אני יכול להגיד שלטעמי ההתנהלות הזו לא תורמת לאף אחד חוץ מלאותם מארגנים? כן.

האם אני יכול להציף בעיות כדי שהן יגיעו גם למסלול (להזכירכם - הממשלתי) בערד? ועוד איך.

 

 

את צודקת, והכותב לא עשה שיעורי בית כמו שצריך לפני הפוסט הזועם\בכייני you name it. (ולאחר מכן עשה כפי שנראה)

 

אני אישית מסכים עם יבגניפ, הפוסט נכתב מפוזיציה של רגשי נחיתות, וכפי שאני שם לב, בלי לעשות שיעורי בית לפני שיוצאים בצעקות.

 

איפה הסתירה? איך "חובת הימצאות מדריך מוסמך במסלול" סותרת יום מסלול פתוח? כמו שכתבתי למורזילקה - אפשר להעסיק מדריך קבוע במסלול או להוציא מכרז למדריכים שונים שיגיעו בתאריכים שונים, בתנאי שיהיה מדריך 5 ימים בשבוע. ואיך זה קשור לשיעורי בית?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה הסתירה? איך "חובת הימצאות מדריך מוסמך במסלול" סותרת יום מסלול פתוח? כמו שכתבתי למורזילקה - אפשר להעסיק מדריך קבוע במסלול או להוציא מכרז למדריכים שונים שיגיעו בתאריכים שונים, בתנאי שיהיה מדריך 5 ימים בשבוע. ואיך זה קשור לשיעורי בית?

 

1. 5 ימים בשבוע לא יתנו את הפתרון הרצוי כי המסלול חי לרוב בימי ה'-ש'.

2. אם תפתח את המסלול א-ה יתרעמו שכל העם עובד בימים הנ"ל ויש צורך בימי חופש, הופ הקפצת את העלות לפשוטי העם ב240 ש"ח לכל הפחות (שכר מינימום).

3. אתה מציע פה לפתוח משרה מלאה בקצה המדינה (בין אם זה ערד או פצאל) ולהחזיק עובדים הרבה שעות מתות. הרי לא תמיד יש ביקוש ובשביל 3 נהגים שיגיעו ביום שלישי בהצריים אין טעם לכל ההפקה. כמה זה יעלה? בכמה זה יקפיץ את המחיר של המסלול?

4. נקודה שגם רד התייחס אליה. להזמין קהל מהרחוב. השאלה היא כמה מהקהל הזה מתעניין בכלל בבילוי מהסוג הנ"ל? כמה ממנו יהיה מוכן להשקיע נסיעה+תשלום?(יכולה לתאר לכם שיחה עם עמיתה לעבודה שסיפרתי לה בהתלהבות על הדרכת נהיגה+יום מסלול שנרשמתי אליהם והיא אמרה שזה המון כסף, אבל במקביל הוציאה הרבה יותר על איפור)

5. כמה אתה היית רוצה למצוא את עצמך נוהג במסלול עם כל אחד מהרחוב ונעקף בברבריות? הרי פה זה לא קרטינג, אלא סיכון לנזק ממשי לרכב וגם לגוף.

 

אין עם זה בעיה. עולים למסלול, מפעילים שעון, ברגע שנגמר הזמן השעון מצפצף אצלך באוטו ובמשרד של המפעיל ואתה יורד מהמסלול. אם אתה לא יורד, מגיע מרשל שעוצר את התנועה (ואת השעונים של שאר הרכבים) ומוריד אותך בלי אפשרות לעלות חזרה. אבל באמת כבר חזון לבאות. יש דרכים לגרום לזה לעבוד. אבל שוב, צריך להתחיל מזה שאנשים יוכלו להגיע באופן כמה שיותר עצמאי, או שלפחות לו"ז האירועים יהיה מפורסם וידוע.

 

מה שאתה מתאר פה זה גנון מיותר, עליה מפוזרת ומסוכנת על המסלול ועצירה של כולם.

ממליצה בחום לעשות שיעורי בית בשטח, להשתתף ביום מסלול, לראות את ההתנהלות מקרוב ואז להגיע עם הצעות מעשיות לשיפור.

 

בשורה התחתונה, אם מפריע לך חוסר הנגישות, תרים את הכפפה. תפנה למדריך (אני בטוחה שלך ישנה הכרות אישית עם רוב המדריכים המורשים בארץ) תבקש תאריך, הגבלת משתתפים, מחיר ותפרסם. אפשר להתחיל אפילו פה בפורום, אפשר גם להגביל לרכבים עד 200 כ"ס או עד 150.

יראו כי טוב? התחלת לגלגל כדור שלג.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב בחורות

 

אני אוהב בחורות מעשיות עוד יותר.

 

בעוד שנה נקווה שנצחק על השרשור הזה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1-3. נתפסת לעניין ה-5 ימים, אבל זאת היתה דוגמה. אז שיהיה שישה ימים, שבעה, חמישה עם ימי חופש משתנים כל שבוע, שבוע קצר כל ספטמבר שלישי, וכניסה חינם בשנת הסוס עפ"י לוח השנה הסיני. מעבר לזה, גם בערד וגם בפצאל חיים אנשים שיוכלו לעבוד במסלול כך שמשרה בסוף המדינה, זה טיעון שלא מחזיק מים.



 

4-5. מצד אחד, אני נמצא עם האנשים האלה כל יום על הכביש. אז זה לא חדש. במסלול אני יכול לפחות לבחור מתי לעלות ומתי לא. מצד שני, כמו עם חברתך מהעבודה, כך גם הערס הממוצע לא יבין למה צריך לשלם 300 שקל בשביל לנסוע במעגלים חצי שעה.

 

השתתפתי ביום מסלול, אמנם לא בארץ, אבל האספלט הוא אותו אספלט. והירידה לפיטס היא אותה ירידה לפיטס. אפשר למצוא שיטה שתאפשר לנהג בודד לרדת בלי להפריע (כמו מסלול האטה וכניסה לפיטס). עצירה של כולם זה באמת גנון, אבל מדובר על מצב קיצון שהנהג לא נשמע להוראות.

 

בשורה התחתונה, עובדים על זה, רק לא בקנה מידה של "לארגן יום" אלא קצת יותר רציני.

 

אבל זה טוב שאנחנו עוברים כל כך מהר להצעות תיפעוליות של המסלול בימים הפתוחים שלו. אני ביקשתי שיפרסמו יותר, והנה אנחנו כבר מתכננים להם תוכנית פעולה רב שנתית. כל הכבוד לנו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...