Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתיחת חנות חלפים - מי מכיר ויודע מה הבירוקרטיה מסביב?


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 2303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני תמיד קונה ומתנהל מול משה חלפים, כמה שהבנתי הוא בעיקר מתנהל מול לקוחות פרטיים ומוסכים בודדים וזה עקב נסיון עבר רע שפשוט לא שילמו לו כסף.

המחירים שלו למי שמכיר מצויינים אבל אני מאמין שעדיין זאת עבודה קשה שהעסק ישרוד.

יש כ''כ הרבה ותיקים בשוק וכמה עסקים עם שירות מעולה ומחירים טובים שאני לא יודע עד כמה מישהו חדש יכול להצליח בתחום הזה אם זה מבחינת שירות ובעיקר מחירים.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום

מקס,

ניסיון בחנות חלפים אין לי, אבל ניסיון בהקמת עסק יש.

דבר ראשון, גש לעירייה שבה אתה רוצה להקים את העסק, תצטרך לתאר להם במדוייק את תחום העיסוק,

הם יוציאו לך קוד שנקרא אצלם "מס' פריט" ואיתו רשימת דרישות שנעה בין ארוכה לארוכה מאוד.

חשוב לדייק בתהליך זה כי אם תשמיט חלקים, אתה תעבוד קשה ממילא על מה שכן הצהרת ובביקורת של משרד העבודה יתגלו החוסרים.

באכיפה הם חלשים, במתן הרישיון הם קשוחים לאללה.

עיקר הדרישות יבואו מכיבוי אש. זה קורה אחרי שכבר שכרת מקום, כלומר עד אותו שלב אתה יכול רק להעריך מה יבקשו ממך

(ובמצב כזה ללמוד מעסק קיים זה חצי עבודה, כי מספיק חצי מ"ר או סוג חיפוי בתקרה שלא מסתדר להם לאיזשהו נוהל והדרישות ממך יהיו שונות).

 

אתה צריך להכין לא מעט כסף (לי רישיון חוזר עקב החלפת ח.פ. של אותו מבנה בדיוק עלה כמה אלפים. הקמה של חדש זה בתחום של 5 ספרות) וסבלנות לתהליך זה.

אלו החודשים של ההתחלה, אתה לומד תוך כדי תנועה ועדיין לא מרוויח.

צריך להבין איך מתנהלים כמה חודשים שכל הכנסה הולכת לבירוקרטיה ולתשלום לספקים.

איפשהו, ללמד בהתכתבות איך זה להיות בעל עסק, זה כמו ללמד להיות הורה. יש מצב שתהיה מעולה בזה, אבל אתה תבין את זה רק כשתתנסה בפועל.

 

הרעיון שהוצע לפני זה, של רכישת עסק קיים, הוא לא רע בכלל. הייתי בודק גם את קניית הרישיון, או עבודה תחת רישיון קיים של אותו בעל בית לשעבר.

גם עבודה כשכיר בעסק זהה היא שיעור חזק למי שרוצה להתפתח הלאה.

 

כל זה בא כשאתה בטוח שיש לך ערך מוסף כי רק ככה יבוא הייחוד ויבואו הלקוחות משאר חנויות החלפים שבסביבה.

מה שכתבתי לא בא לערער את הרצון והיוזמה שלך. עסק טוב ממלא אותך בגאווה ובדרייב ובהחלט יש לזה תמורה.

עסק לא טוב - ...

בהצלחה בכל מקרה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אהה... לכל דבר יש פעם ראשונה .

 

בוא רק לא נהפוך את זה למשהו בלתי אפשרי, כי עובדה שקיימים עצמאים ששורדים יפה , ואפילו מתפרנסים בכבוד.

 

אם לגשת לעניין בצורה רצינית ומקצועית ע"ע הבחור מעליך - כל דבר אפשרי .

כמובן שצריך גם קצת מזל, כסף, וכן הלאה וכן הלאה.

 

רק לא להפוך עוסק עצמאי לתורה מסיני - מאתגר? כן. קשה? מאוד.

 

הרבה נפלו? המון.

 

הרבה הצליחו? המון.

 

חלילה שלא יובן לא נכון, אני מאוד מודה על כל העצות/ דיעות/ חוויות ונסיון של כל אחד שחלק פה מנסיונו.

 

רק שביקשתי קצת יותר פירוט ספציפית על חנות חלפים , כגון דרישות של כיבוי אש, חוקי סחר ומסחר, מה מותר למכור? מה אסור למכור? מה מותר לי לייבא עצמאית?

 

מה התקנות מבחינת אחזקת שמנים, נוזלי קירור וכן הלאה.

 

ספציפית לחלקי חילוף לרכב .

 

אתה רוצה שיסבירו לך את פקודת המכס בהתכתבות? שילמדו אותך כיצד לשחרר יבוא ולחשב בכמה לתמחר חלפים? חוקי סחר ומסחר זה משהו שאפשר ללמוד כל הקריירה ועדיין לא לדעת הרבה דברים. או שתלמד בהדרגה בתור שכיר או שתפתח את הארנק ותשלם לאנשי מקצוע שידריכו אותך. בכל אופן אתה הולך לשלם. הרבה. מאוד.

 

לדעתי תתכונן להשקעה ראשונית של 200 אלף שקל לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למה שכתבו קודמיי, אני אפילו לא יודע במה להתחיל לכתוב.

רישוי עסק- רשות מקומית לפתיחת עסק, חוזה שכירות, שילוט, מה אתה הולך לעשות בעסק. כיבוי אש בלי קשר לנושא השמנים ומוצרי גומי, אישור משטרה, אישור איכות הסביבה אם נדרש- כל זה נמשך כמה חודשים ואפילו שנה ועולה כסף. ביטוחים

עכשיו אם אתה רוצה לייבא אז זה בכלל סיפור- איפה בדיקות מעבדה, שיחרור מהמכס אחרי אישור מעבדה, אישורים מייצרנים, רשיון סחר בחלקי חילוף, רישיון יבוא חלקי חילוף. חוזה עבודה של מנהל מקצועי, מתן אחריות על חלקים וכו.

לדעתי עדיף שתלך למשרד התחברוה באזור מגוריך למשרד יבוא ותקינה ותשאל כמה שאלו ויביאו לך טפסים כדי שתבין מה מדובר.

גם למכון תקנים כדי לקבל מידע על מה דורש בדיקות ועליות.

שורה תחתונה, עד שלא תעבוד בחנות לא תדע באמת מה עושים. ברגע שתעבוד תבין שהם לא מייבאים אלא מתווכים בעסקאות בין יבואנים גדולים למוסכים ואנשים פרטיים.(נפח תעבורה נותנים להם הנחות גדולות מול מוסכים קטנים שלוקחים משולש בחודש, או כל חלק אחר.

עריכה אחרונה על ידי vogel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתי,

תודה רבה.

 

כימגאי,תודה גם לך - לא ביקשתי ללמוד שום דבר בהתכתבות אלא רק לקבל תמונה של מי שמכיר את התחום.

 

ספציפית על חלקי חילוף .

 

רק כדי לקבל קצת יותר "אינדיקציה ".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך אתה מתכוון להיות ייחודי אבל תבדוק אופציה שאתה עובד כשכיר במשהו דומה כדי ללמוד ובמקביל מתחיל לפתח את העסק שלך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט רעיון טוב, אבל לא כל כך מתאים לי ספציפית .

 

הקונספט של לקנות עסק קיים , מושך אותי יותר -השאלה איך משנים את ה " עבר " של הבעלים הקודמים.

 

אבל אלו כבר צרות קטנות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...