Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם - חפירה בדרך!

 

במסגרת שירותי המחשב שאני נותן, אני נותן בהתנדבות שירותי ייעוץ מול ספקי התקשורת (בזק, הוט וספקיות).

 

יש לי לקוח בן 71. הוא לא יודע על מה הוא משלם, ומספר לי שכל חודש בערך מתקשרים אליו על מנת להוזיל את החבילה.

 

זוכרים את הדילרים של הוט? בדיוק אותו הדבר רק שזה לא דילרים אלא בזק ובב"ל בעצמם.

 

בבזק יש לו שני קווים, כי הוא מהאולד סקול שקו פקס לבד וקו טלפון/אינטרנט לבד. סבבה. בקו הטלפון הוא שילם 73.30 עבור תכנית שכבר עברה מן העולם!!! שמקבילה היום לתכנית קו קל (שימו לב לגניבה!!) בנוסף לכך הוא משלם על תא קולי ושיחה מזוהה (מי זה הדינוזאור שדורש כסף עבור זה?!) יחד עם שירות תמיכה ואחריות. ופה הגענו לדובדבן שבקצפת:

 

כל שירות נוסף שהנציג מצליח להשחיל מזכה אותו בתגמול. אממה, תמיכה ואחריות עולה 7 שקלים לחודש לשנה. לאחר שנה עולה ל-16.90. למה לבדוק אם הלקוח יודע? לא צריך. נמשיך.

 

קו האינטרנט שלו עולה לו 140 ש"ח עבור תשתית בלבד. כן כן, תשתית בלבד! 100M כמובן. אבל שוב - למה לבדוק את צרכי הלקוח? הוא צריך 100M? לא. אבל לא משנה. נמשיך.

 

אז נסכם את ההתחלה לקראת הסוף:

 

קו טלפון ואינטרנט: 140+73.30+16.90+5 יוצא 235 בעיגול. אה, ויש כמובן את הראוטר - עוד 10 שקלים - אז 245.

קו פקס: 59.9+5 יוצא 65 בעיגול.

סה"כ שניהם: 300 עגול לחודש - רק לבזק. נעבור עכשיו לבב"ל.

 

זה בכלל הרגיז אותי. הלקוח היה מנוי לכל שירות שלהם כמעט! ללקוח אין ילדים בבית אבל הוא מנוי לשירות IKEEPER. תיבת המייל שלו בוואללה, אבל יש לו אנטי ספאם ואנטי וירוס על התיבה של בב"ל. הוא משתמש באנטי וירוס חינמי, אבל משלם עבור ESET.

 

בקיצור, השחילו, ועמוק. לעניין שאלת האחריות של הלקוח - נכון, אבל למה לא לגלות מעט רגישות?! הרי שומעים שהלקוח מבוגר, ואפשר לשאול גם לגילו. לא יזיק.

 

סה"כ תשלומים לבב"ל הסתכמו ב-165 שקלים לחודש.

 

סיכום שנתי לשני הנבלות: 510 ש"ח לחודש, ו-6120 ש"ח לשנה.

 

במסלולים הללו חסכנו ללקוח שלי בשינוי המסלול וביטול שירותים נוספים יותר מ-3000 שקלים בשנה! שהם כ-250 שקלים לחודש בערך.

 

ה"צדיקים" ביותר היו בזק, שזיכו את הלקוח ב-50 ש"ח ונתנו לו הטבה של שנתיים ללא עלות הראוטר, מה שבשנה חוסך 290 שקלים בחשבון. בב"ל לא היו מוכנים לדבר בכלל על זיכוי. בבזק אגב, העברתי את הלקוח לבאנדל עם CCC זול וטוב.

 

 

אז סליחה על החפירה, הייתי חייב לפרוק זעם.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

נציגי המכירות האלו, שביודעין משחילים אנשים ומבוגרים בפרט, הם אנשים רעים חסרי לב ואין לי טיפת חמלה אליהם. פשוט אפסים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

"הכל כלול" מכירים את הסיפור? הם בדרך כלל נושכים את החברות האה, וחזק.

 

בזק בדרך כלל לא מוכרים כעוית תרגילים מסוג זה, אבל הגיע הזמן שהזרקורים יופנו גם אליהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ראשית כל הכבוד לך שדאגת לו וחסכת לו אי אלו אלפי שקלים

 

חייב לשאול - היכן ילדיו שלו? למה הם לא דואגים\בודקים בשבילו ?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כל מי שיש לו הורים מבוגרים, אפילו לא קשישים, מכיר לצערי את הרוע הזה. רוע טהור.

בסופו של דבר, מה שקורה ברוב המקרים הוא שהאחריות על החבילות עוברת לידי הילדים. ממש עוזר להרגשת העצמאות והחיוניות של ההורים העייפים. :-/

אחד הפתרונות הפרקטיים הוא לעבוד יחד עם ההורים על ניתוק בפרצוף, פשוט להתאמן בפעולה, כמו גם קביעת תאריכים ביומן - עד לתאריך כך וכך, שנה מרגע השינוי האחרון בחבילה, לא עונים לשום נציג.

תיקון - לא עונים לשום נציג לעולם, בתום השנה צצה התזכורת בטלפון / מייל להתקשר לאחד הבנים שיבצע את הסידור השנתי...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

^^^ +22 מיליארד.

ההורים שלי אומרים "אני לא מבין בזה כלום, אם אתה רוצה, תעלה את הבן שלי לוועידה, אחרת, אנחנו ניצור עמכם קשר מאוחר יותר".

(האמיצים שבנציגים אפילו מנסים זאת. :-P)

אין מה לעשות, עד שהמחוקק לא יתערב כאן, זו הדרך היחידה.

 

לגבי תחושת העצמאות והחיוניות- יש דברים שאני מלמד אותם, ויש (עדיין) דברים שהם מלמדים אותי. אם רואים זאת כך, אין סיבה לקחת את זה מידי ללב.

הזינוק הטכנולוגי העצום יצר פערים בעניין הזה, ובו בלבד. אין סיבה להרגיש שווה פחות בגלל זה. גם הבן שלי כבר עושה לי בית-ספר כשמדובר באנדרואיד, רסבריפאי וכו'.

אז בטח שעוד 30 שנה גם אני אצטרך אותו כדי לעשות חבילת תקשורת...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לפחות אצלי, ולא רק אצלי, הקושי הכי גדול היה להסביר להורים שאין פה שום סנטימנט ושום רצון לעזור ושום רצון להועיל ושכולם משקרים במצח נחושה.

לקח להם בערך עשור של ויכוחים אתי ועם שאר הילדים כדי להבין שאנחנו צודקים ושמילת הנציג לא שווה כלום, אבל זה פער מוסרי קשב לעיכול.

מן הסתם יש הורים קצת יותר ציניים וחשדניים משלי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

צריך להיות ממש תמים כדי להאמין שחברה מסחרית תשלם משכורת לנציגים כדי שאלו ידאגו שאותה חברה תרוויח פחות כסף...

כשמדובר על רכישת שירותים חדשים, אם אתה לא מבין מה השירות, אז מה אתה צריך אותו?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מתקשרים אלי להציע הלוואה? אני מציע להלוות להם.

מתקשרים מגיאוחרטוגרפיה? אני מבקש לא לחרטט לי.

מתקשרים ומספרים שמספר שלי (איזה?) זכה? אני מציע לנציגה להעביר את הזכיה על שמה.

גם אמא שלי, שמתקרבת לגל 89 ועדיין חדה כתער, סומכת רק עלי בענייני רכישות מרחוק. מכסימום על אחותי (שקצת פחות מתוחכמת ממני בעניינים אלה, אם כי ממש לא תמימה).

ואתם יודעים מה? לא בענייני חבילות תקשורת, אבל, למשל, ברכישת כרטיסי טיסה אני נעזר בבן הבכור שלי. הבחור מבין כל טריק ושטיק. הקטע האחרון: הזמנו טיסה הלוך ושוב, את הכרטיס הלוך שילמנו באירו, את החזור בש"ח. למה? כך יצא הזול ביותר במשחקים של שערי המרה (כולל העמלה של ישראכרט). אמנם עניין של שקלים בודדים, אבל חברה שמשחקת אתי על 2 ס"מ בגודל של התיק לא תקבל ממני פרוטה מעבר למה שמחוייב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ביטוח רוכשים ביוזמתך, לא ביוזמת סוכן שאינו מוכר לך.

בכלל, מספר פרטים אישיים, פםרטי חשבון בנק ופרטי כרטיס אשראי מוסרים רק למישהו שפנית אליו, לא למישהו שפונה אליך, ואשר אין לך מושג מיהו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מתקשרים אלי להציע הלוואה? אני מציע להלוות להם.

 

תחליף שורה

 

כשמציעים לי הלוואה,אני שואל אם אפשר לקבל אותה בלי להחזיר.

 

השתיקה שלאחר מכן מצד הנציג - priceless :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בקיצור אני נותן קונטרה, אתה נותן רה-קונטרה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תחליף שורה

 

כשמציעים לי הלוואה,אני שואל אם אפשר לקבל אותה בלי להחזיר.

 

השתיקה שלאחר מכן מצד הנציג - priceless :p

 

ברור שאפשר לא להחזיר. אפשר גם לעשות טיול ליער בבגאז׳ של האוטו של עצמך אחר כך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בהתחלה שהייתי צעיר ופוחז, עוד הייתי מנסה ליצור דו שיח מצחיק או מאתגר עם הנציג שמולי.

עם השנים קיבלתי את העובדה שזאת עבודתם, הם מתוגמלים על זה וכל דקה שאני מבזבז על שיחה איתם, מיותרת.

שיחות שחברות יוזמות אלי מסתיימות ב10 שניות במשפט" לא מעוניין שיהיה יום מדהים" ומקס' חזרה על המשפט פעם נוספת אם הנציג עקשן, לרוב הם מבינים שלא יצא להם "חיר" ממני.

לגבי ההורים, אמא שלי מנהלת רישום של כל השרותים שלהם עם תאריכי סיום, ואז פונה אלי שאעדכן להם מיוזמתי מבצע אחר.

×
×
  • תוכן חדש...