Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדהימים ביותר הם גיאוקרטוגרפיה. אמנם הם לא רוצים כסף, אבל הם פונים בשעות מוזרות, כבר קרה שהעירו אותי משינה ערבה.

 

ביום טוב אני מבקש בעדינות להפסיק להתקשר אלי, ביום פחות טוב טורק את הטלפון, ביום רע זו וריאציה על היום הטוב, אבל בצעקות. לא עוזר כלום, הם ממשיכים להתקשר. ויא החוצפה - באתר שלהם יש כתובת שאליה יכולים לפנות המעוניינים בסקרים, אבל אין כתובת לאזרחים המוטרדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גורמים לא פחות מעיקים שפנו אליי הרבה בעבר - איזה משהו לחיילים משוחררים (והצבא בעצמו אומר שזה לא משהו רשמי שלו).

שיגעו לי את השכל על פסיכומטרי, בגרויות, הכוונה ללימודים, בפעם הראשונה הייתי נחמד ואמרתי להם שאני יודע מה אני רוצה ללמוד, נרשמתי לפסיכומטרי ועזבו אותי בשקט. הם המשיכו להתקשר פעם בתקופה (על אף שביקשתי לא ליצור איתי קשר), מה לא מובן לכם? למה נראה לכם שאני אשנה את הדעה שלי לגביי הסרת משקפיים בלייזר או לגביי איזה סדנה כלשהי או קורס כלשהו? דחיל ראבק, אמרתי לכם לא, תשחררו.

 

או כל מיני דברים כמו "יש לנו הטבות מדהימות להציע לך", ואני אומר שאני לא מעוניין, "אבל לא אמרתי לך מה זה!", *ניתוק*.

 

 

ובעניין השרשור - מוכר הנושא של המחירים, למי שלא מעדכנים הרבה זמן. לא זוכר על מי שמעתי לאחרונה ששילם משהו כמו 100₪ על אינטרנט (תחזיקו חזק) 5 מגה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ההורים שלי למדו לא לענות רק אחרי שאכלו אותה פעמיים,כל

מה שהזהרתי אותם קודם לא עזר, אבל לא ויתרו ואחרי שהתלוננו

אפילו למשטרה, קבלו החזר.

וגם אני אכלתי אותה שהאמנתי לנציג חב' תקשורת מסויימת שהחברה

נותנת מתנה למצטרפים חדשים, והחתים אותי על התחייבות לתשלום של

כ 40 שח לחודש משך כמה שנים.

אני לא מבין למה נידרש לחתום על המון מסמכים בניוד? ועוד בטאבלט כזה קטן?

מי יכול לקרא את זה בכלל?

ובכלל,

חברה שמכבדת את עצמה לא צריכה לתת עמלות לנציג על ''דחיפת'' מתנות בעיסקה.

פורסם

לא מזמן התקשרו לאמא שלי שיצאה לפנסיה ואמרו לה שיש לה כספים מעבודה שעבדה בה לפני 40 שנה. היא רק צריכה לתת אשראי ולשלם 1400 שקל כדי שיטפלו בתיק ויוציאו את הכספים האבודים (עשרות אלפי שקלים). כשסיפרה לי על זה, נסינו לבטל למחרת את הסיפור ואף אחד בחברה לא טרח לחזור אלינו (נפנפו שזה בטיפול של איזו נציגה ושהיא תחזור יותר מאוחר). בקיצור ביטלנו את האשראי לפני שהעסקה התבצעה ונגמר הסיפור. כמובן שעל פי אתרי הממשלה, לא היה שום סכום כזה (משהו שקל לבדוק דרך האינטרנט).

 

כבר שנים שאני אומר להוריי - לעולם אל תסכימו לשום עסקה בטלפון. תמיד תקבלו את הפרטים ליד ותתייעצו. האנשים האלה, הרמאים שגוזלים מזקנים ואנשים, הם חלאות אנושיות ברמה המוסרית הבסיסית ביותר. זה לא מעניין אם הנציג רוצה להרוויח את לחמו - כסף לא צריך לבוא בכל מחיר. הבעיה שהחברות האלו לא נענשות על דבר כזה - אני לא מדבר על ענישה משפטית, אלא על ענישה צרכנית, כי כולן בערך מתנהגות באותו שפל מוסרי...

 

 

פורסם

תופעה חדשה שנחשפתי אליה לפני כשבוע -

אתרי קניות ברשת מתאימים את המחירים של המוצרים לפי מאפייני גלישה.

ז"א יכול לקרות מצב שבו :

משתמש א' מקבל מחיר אחד.

משתמש ב' מקבל מחיר אחר בדיוק עבור אותו המוצר ובאותו זמן.

אגב, משתמש ג' הגולש במצב פורנו יקבל גם כן מחיר שונה.

במיוחד תקף לגבי הזמנת טיסות, חבילות נופש, השכרת רכב.

פורסם

למרות שאני לא מסכים עם הגישה, ולמרות שבתאוריה גם הממשלה לא מסכימה עם הגישה הזאת, חוסר האכיפה, האונים והאכפתיות של השלטון יצרה מצב של Caveat emptor בפועל.

 

יהיה יותר טוב אם כולם יבינו את זה, ויפה שעה אחת קודם.

פורסם
אני לא מדבר על ענישה משפטית, אלא על ענישה צרכנית,

גם ענישה משפטית (תביעה אזרחית) וגם צרכנית (חרם) וגם פלילית (תלונה למשטרה)

 

לדעתי במקרה שלך נדרשת תלונה למשטרה לרבות ביטול הכרטיס.

פורסם

לך תדע לאן הוא שולח את הפרטים שלך, בנוסף לטריליון פרסומות שהוא דוחף בכל חור.

 

אני העפתי אותו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הוא מוזמן להשאיר את הפרטים שלי פתוחים וזמינים לכל דורש, כל עוד הוא חוסך לי זמן וכאב ראש..

אני לא רואה את עצמי מסיר אותו בזמן הקרוב

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...