Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

היום סיימתי קורס בנהיגה מונעת(רענון) צבאי ,

הבנתי שזה תופס החוצה .. האם זה נכון ?

ואם כן , קיבלתי תעודה של הקורס מטעם הצבא , קבלתי זימון לקורס אזרחי 60 יום לסיים עם זה ,

המרצה אמר לנו שמרגע שסיימנו את הקורס יקח בערך חודשיים עד שזה יוזן במשרדי הרישוי האזרחיים ,

האם כדי ללכת עם התעודה למשרד הרישוי האזרחי ווהם יעזרו ?

מי שמכיר אשמח לתשובה , פשוט נשאר לי בקושי חודש על פי הזימון(התרעה) שקבלתי ..?

פורסם

הכל כתוב לך מאחורה, אם ביצעת את נהיגה מונעת בצבא שיש לך וותק של 4 שנים רשיון לא תצטרך לעשות רענון נהיגה באזרחות, כי זה תקף לשנה ומקבלים רענון אחרי 5 שנים.

 

נהיגה מונעת.jpg

פורסם
אחריי שנה אין פואנטה לאישור הזה שקבלתי ?

 

תשמור ליתר ביטחון במידה ותקבל זימון להגיע לקורס ה״אזרחי״.

עשיתי את ההשתלמות הזאת בגיל 20 בצבא כדהיה לי שנתיים רישיון ולא קיבלתי זימון לקורס האזרחי.

במידה ותהיה איזה תקלת מחשוב/רישום נראה לי שתוכל להציג את התעודה לפקידים הרלוונטים לתיקון הבעיה.

(שים לב שזה לא פוטר אותך מהקורס ב״אזרחות״ במידה וזומנת לקורס כי צברת נקודות)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...