Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי רדיו טייפ ברכב ודיסקמן אישי שלי.

קניתי לא מזמן קלטת שמתחברת לדיסקמן ואז אפשר לשמוע את מה שמושמע בדיסקמן.

עכשיו, יש אפשרות בדיסקמן גם להטעין סוללות דרך המצת של האוטו.

מה שאני שואל זה מאיפה מקבל הדיסקמן, או יותר נכון הבטריות הנטענות שקניתי במיוחד, את הכוח כשהוא מחובר למצת? מהמצבר?

האם זה יכול לרוקן לי את המצבר ואני יתקע?

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

כמובן שהכח מגיע מהמצבר... (אלא מאיפה?)

כל עוד המנוע עובד אין בעיה. תשתדל רק לא לעמוד ה-מ-ו-ן זמן כשהבטריות בטעינה והמנוע כבוי.

פורסם
כמובן שהכח מגיע מהמצבר... (אלא מאיפה?)

כל עוד המנוע עובד אין בעיה. תשתדל רק לא לעמוד ה-מ-ו-ן זמן כשהבטריות בטעינה והמנוע כבוי.

:? יש לך בעיות....

 

זה יכול לרוקן לי את המצבר?

למישהו יש ניסיון עם לקיחת כוח מהמצבר? האם זה משפיע על הנסיעה של האוטו?

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

אני חוזר:

כל עוד המנוע עובד אין שום בעיה (האלטרנטור מטעין את המצבר).

וכל עוד לא תחבר לשם משהו עם צריכת זרם מפלצתית גם לא תהיה בעיה. השקע הזה מיועד להפעלת כל מיני צרכנים דוגמת גלאי רדאר, מנורה קטנה, מטען לסלולרי וכו'. בכל מקרה קיים פיוז הגנה לשקע הזה.

הבעיה היחידה שיכולה להיות היא אם תשתמש בציוד שמחובר לשקע הזה זמן רב מאוד כשהאוטו לא מונע (ואין טעינה של המצבר).

זה לא אמור להשפיע על הנסיעה של האוטו, ובמקרה הנדיר שכן, אזי יש לך בעית טעינה.

פורסם

המצת משתמש בכוח מהמצבר, אך בזמן המנוע פועל הוא טוען את המצבר, ככה המצבר לא מתרוקן. כאשר המנוע כבוי הוא לא טוען את המצבר ולכן יש סכנה שיתרוקן...

אם המצבר מתרוקן אתה לא יכול לדליק את האוטו כי הסטרטר לא יכול ליצור ניצוץ בשביל להפעיל את המנוע...

אגב, בגלל זה גם אסור להשאיר אורות דולקים כאשר אתה מכבה את המנוע, לאחר כמה שעות המצבר מתרוקן...

פורסם

כל החשמלים שעובדים באוטו (החל מהמצתים דרך הווישרים המזגן ועד למצית) עובדים בזמן נסיעה מהמצבר, והאלטרנטור פשוט מטעין את המצבר. או שהם מקבלים כח מהאלטרנטור שמספק גם כוח למצבר.

ובזמן שהאוטו כבוי הם עובדים רק דרך המצבר ?

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

רק הערה קטנה - הכח שצורך הדיסקמן הוא זניח יחסית לכח שמוצץ המגבר במערכת שלך...

אז אם המצבר לא היה מתרוקן משמיעת קלטות, אין סיבה משמעותית שהוא יתרוקן משימוש בדיסקמן.

פורסם
כל החשמלים שעובדים באוטו (החל מהמצתים דרך הווישרים המזגן ועד למצית) עובדים בזמן נסיעה מהמצבר, והאלטרנטור פשוט מטעין את המצבר. או שהם מקבלים כח מהאלטרנטור שמספק גם כוח למצבר.

ובזמן שהאוטו כבוי הם עובדים רק דרך המצבר ?

 

הם עובדים גם בזמן נסיעה מהמצבר, ואלטרנטור מטעין אותו.

 

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...