Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לתותחים שבינכם אני צריך הסבר ועזרה מקצועית חברה שלי רכשה אופל טיגרה ומאחור אין הכנה ל6*9 כמו ברכבים הסטנדרטיים מה אתם ממליצים לעשות?

כמו כן שמתי לב שיש חור בין המושבים האחורים ולפי הבנתי זה בא מקורי מהחברה חשבתי להצמיד סאב כך שהרמקול יצא בדיוק בפתח , איך נראה לכם?

פורסם

לטיגרה אמורים להיות 4" או 3.5" בפאנלים בצדדים מאחורי המושב האחורי.

כמו כן - אין מגש.

אז בעצם:

או שאתה מאלתר מגש מעץ, מצפה אותו בלבד ומתקין מאחור, עם 6X9.

או שאתה נצמד למקור, ומחליף או מתקין 4" טובים.

 

לגבי החור במושב... תעשה מה שנוח לך...

אם זה מומלץ? יש שיגידו שכן, יש שיגידו שלא... מה זה משנה?

כל עוד שאתה יודע מה שאתה עושה, ולא סתם דוחף סאב לחור וזהו - השמיים הם הגבול.

 

גל

פורסם

תודה לך

מה היתרונות והחסרונות בלהצמיד סאב זה לפתח ?

 

לגבי בניית מגש עם אני יסגור בנוסף למגש תיבה לכל רמקול ..?

ישפיע על איכות השמיעה ? וכמו כן מומלץ בכלל?

ומנסיונך מה עדיף לשים במגש רמקולים או שלהחליף בפנלים הצדדיים ליותר איכותי?

שוב תודה...

פורסם

עדיף תשקיע ברמקולים מקדימה ותגביר אותם. בבגאז' שים סאב ותאזין לתוצאה. תנסה להסתדר בלי האחוריים או שתבנה פלטה.

גם ככה בטיגרה אין ממש מקום ישיבה מאחורה. :wink:

פורסם
לטיגרה אמורים להיות 4" או 3.5" בפאנלים בצדדים מאחורי המושב האחורי.

כמו כן - אין מגש.

אז בעצם:

או שאתה מאלתר מגש מעץ, מצפה אותו בלבד ומתקין מאחור, עם 6X9.

או שאתה נצמד למקור, ומחליף או מתקין 4" טובים.

 

לגבי החור במושב... תעשה מה שנוח לך...

אם זה מומלץ? יש שיגידו שכן, יש שיגידו שלא... מה זה משנה?

כל עוד שאתה יודע מה שאתה עושה, ולא סתם דוחף סאב לחור וזהו - השמיים הם הגבול.

 

גל

לטיגרה משנת 1998-2000 לפחות, יש שני מיקומים לרמקולים\קומפוננטים בגודל 6.5 אינצ' גם בקדימה וגם באחורה!!!

 

 

לגבי החור באמצע... אתה לא תצליח להכניס לשם סאב מכיוון שהחור קטן מידי וזה לא יתן לך שום דבר כמו כן בקושי רואים את החור הזה ואם רואים אז אף אחד לא מסתכל לשם:smile: רעיון יפה!

 

 

עצה: אל תבנה שום מגש ושום כלום תרכיב שני קומפוננטים טובים במקום המקורי! ואת הטוויטרים תתקין על הקורה המרכזית בפינות העליונות מופנים לכיוון השימשה הקידמית ככל שאפשר!! מה שנותן תחושת עומק יותר טובה..

 

מבחינת בנייה הטיגרה היא מכונית לא קלה בקטע הזה אבל אם אתה מעוניין בכל זאת, תגיד ואשמח לעזור!!!

 

אביעד

:arrow:Under Constructions :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...