Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלקים מפלסטיק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... היום שטפתי לאמא שלי את האוטו ... פג'ו 307...

 

ולהפתעתי ... כשהגעתי לחלק הקדמי... נגעתי בכנפיים...

והם עשויות פלסטיק ... או חומר דומה!

 

האם ייתכן הדבר ???.. :mad:

 

לאחר מכן עברתי על כל האוטו עם האצבע ובדקתי חלק חלק ...

אז באמת הכל היה פח...

חוץ מהכנפיים... והפרונט ( פגוש וכל הקישוטים... לא כולל מכסה מנוע)

 

מזה ???....

עוד המצאה צרפתית לחסוך בכסף ??....

אשמח לקבל הסבר קצר על התופעה.... תודה!

פורסם

אתה יכול להרגע, כנראה שזה נורמאלי.

שמתי לב שגם ברנו זה ככה ...

לפחות ברנו סניק ורנו קליאו B זה ככה.

לא יודע בשביל מה זה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

פלסטיק קל יותר ממתכת, זו הסיבה שמשתמשים בו.

 

וחוץ מזה - מה אכפת לך ממה עשוי האוטו כל עוד הוא עבר בהצלחה את מבחני הריסוק?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
פלסטיק קל יותר ממתכת, זו הסיבה שמשתמשים בו.

 

וחוץ מזה - מה אכפת לך ממה עשוי האוטו כל עוד הוא עבר בהצלחה את מבחני הריסוק?

לא רק יותר קל , אלא גם גמיש , ולעיתים זה לא רק פלסטיק , אלא כל מיני חומרים , כגון סיבי פחמן (קרבון פייבר) , סיבי זכוכית (פייברגלאס) ועוד , או חומרים מרוכבים - בעברית תקנית. חומרים אלה לא רק קלים ,אלא אף יותר חזקים ממתכת בעלת מידות ומשקל זהים.

למה לא כולם מייצרים כך ? כסף בעיקר.

פורסם

לא קל ולא נעליים.

הסיבה העיקרית שבגללה הוחלט לייצר כנפיים מחומר גמיש היא בגלל שמחקרים הראו שהכנפיים הקדמיים נפגעים יותר מכל חלק אחר בחניות ובגלל שהכנף הקדמית עיננה חלק חשוב ממרכב הרכב מבחינת חוזק, ייציבות ובטיחות (כי מתחתיה יש את הקורות עצמן של המרכב) הוחלט שייצור הכנפיים מחומר גמיש ימנע פגיעות שיחייבו תיקון בעתיד. כמובן שפגיע קשה יותר מסתם שיפשוף על רכב חונה ישברו או יהרסו גם אותם אבל העלות שלהם בתיאוריה אמורה להיות זולה מהחלפת כנף מפח. במציאות זה לא בדיוק כך.

 

אני חושב שהרעיון לא רע בכלל.

פורסם

בסיטרואן BX מכסה המנוע וכל הכנפיים היו עשויים מפלסטיק...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בסיטרואן BX מכסה המנוע וכל הכנפיים היו עשויים מפלסטיק...

 

פעמיים לא .

 

פעם אחת לא הכנפיים , אלא : מכסה מנוע ,מכסה תא המטען והמשולש העליון מעל הכנפיים האחוריות בדגמי RS,TGS ו-TZS מ-92' ואילך (ב-TRS וTZS המוקדמים היה עשוי פלסטיק שקוף בתחילה או מזכוכית בישראל).הכנפיים עשויות פח סטנדרטי.

 

פעם שנייה - לא פלסטיק (מכסה המנוע ותא המטען) אלא פייברגלאס.

פורסם

שלום לכולם

לפי מה שאני יודע ברוב במכוניות החדשות הפגושים עסויים מפלסטיק או חומר שדומה לו.

 

בקטלוג שמחלקים עם מאזדה לאנטיס לדוגמא רשום שהפגוש יכול לעמוד עד למהירות 8 קמ"ש

ומתאונות קלות שיצא לי לראות הפגוש בדרך כלל נשאר שלם לפעמיים הוא התפרק, בתאונה אחת של יונדאי אקסנט ראיתי שבפגוש יש קלקר לא יודע מה זה נותן לשים קלקר.

 

אז אין לך מה לדאוג כולם נוסעים עם פלסטיקים.

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם

הסקסו שלי היא כולה המצאה צרפתית אחת גדולה לחסוך בכסף. שלא לדבר על האמא שלה - ה-AX...

 

אם זה לא עשוי מנייר עבה במיוחד צבוע בכסף - אני פחית K44.

 

אוטו משנת 97, עם דלת בעובי מילימטר ללא קורות תמיכה, פלא שמספיק לבעוט בה כדי שהיא תתקפל...

 

שלא לדבר על ה-AX, שבה החלק היחיד שעשוי ממתכת הוא מכסה המנוע והגג, כל השאר (כמעט) זה פלסטיק.

 

נו טוף, לפחות יש כרית אוויר :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אוטו משנת 97, עם דלת בעובי מילימטר ללא קורות תמיכה, פלא שמספיק לבעוט בה כדי שהיא תתקפל...

 

נו טוף, לפחות יש כרית אוויר :wink:

citroen_saxo_2000.jpg

 

שזה מה שיעזור לך :lol:

2 כוכבים אצל NCAP...

זה בסדר, אני אתך באותה סירה, אמממ, סליחה, אותה פחית :wink:

 

נעבור את סדאם ונעבור גם את זה :!::p

MCS 2008

פורסם
נו טוף, לפחות יש כרית אוויר

 

דבר בשם עצמך :D:D:shock:

 

 

 

 

 

אני מפחד אפילו מפגיעת קטנוע, הAX לא תעמוד בזה :?

Rikshanoam-R

×
×
  • תוכן חדש...