Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעיון באתר המחירים :

דאסטר 1.2 טורבו בנזין 2X4 ידני 125 כ" ס במחיר 96,211 ש"ח

דאסטר 1.5 טורבו דיזל 2X4 ידני 109 כ"ס במחיר 91,121 ש"ח

פורסם

לימים שאחזקת רכב דיזל נהייתה שוות ערך לבנזין, טסטים, אגרות רישוי, מחיר, איני רואה סיבה לקנות בנזין כאשר באותו הדגם יש גם אפשרות לבחירת דיזל.

במקרה של דאסטר מנוע הדיזל נחשב מוצלח ואמין, בשרני וגם קצת מהנה.

לדעתי דיזל.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

דיזל זה דיזל, הוא רועש ורוטט והרכב לא ידוע כמצטיין בבידוד. יכול להיות שזה לא מפריע ואז אין בעיה אבל אם זה כן מפריע אז הבנזין כנראה יהיה אופציה נעימה יותר.

פורסם

הדיזל יותר זול, חסכוני יותר בדלק, גם בנסועה שלך אתה תחסוך, איפה השאלה? ברור שדיזל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לו אני במקומך הנטייה שלי היתה לכיוון הדיזל.

 

א-ב-ל כדאי שתעשה נסיעת מבחן בשניהם ןתחליט אם אתה יכול לחיות עם חסרונותי של הדיזל (בעיקר רעידות ורעש) בתור אחד שמשתמש ברכב מונע בדיזל הרעש ממש לא מפריע לי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום רן,

מזמינים אותך בשמחה לאחד ממרכזי המכירה. יש דגמי דאסטר במחירים יותר נמוכים ממה שציינת וכדאי לך מאוד לבחון אותם.

יום מקסים!

 

 

מעיון באתר המחירים :

דאסטר 1.2 טורבו בנזין 2X4 ידני 125 כ" ס במחיר 96,211 ש"ח

דאסטר 1.5 טורבו דיזל 2X4 ידני 109 כ"ס במחיר 91,121 ש"ח

פורסם

מבחינה כלכלית, היום שאלה "כמה אתה נוסע בשנה" לא רלוונטית.

 

בהינתן מחיר קנייה זהה (או כמו במקרה זה נמוך יותר לדיזל, מה שלא כ"כ הגיוני. האם מדובר ברמת איבזור זהה?) דיזל משתלם החל מהמטר הראשון ולא מעל 20 או 30 אלף ק"מ בשנה.

 

 

אישית אני חושב שדיזל זו מכונה יעליה יותר ו"נכונה יותר" וברכב שמוצע בגירסת בנזין ובגירסת דיזל באותו מחיר לא רואה סיבה לבחור בגירסת בנזין.

 

 

 

לגבי הרעידות - במנועי דיזל מודרניים עם מסילה משותפת רמת הרעידות נמוכה מאוד. בוודאי נמוכה יותר בהשוואה למנועי בנזין תלת צילינדריים של מכוניות מיני.

 

רעש כן, עדיין קיים וחזק יותר משל מנוע בנזין מקביל. יש אנשים שזה מפריע להם יותר, ויש שפחות. בדיוק בשביל זה עושים נסיעת מבחן.

 

 

פורסם

לאחרונה עברתי לדיזל... אולי יש הבדל ברעש המנוע. אני אישית אוהב את הרעש הזה, אבל הרכב משמעותית נוסע יותר על מיכל דלק מאשר הבנזין שהיה לי. ובקשר לטיפולים אז אני עושה כל 30,000 ולא 20,000 כמו בבנזין. עלות הטיפול בדיוק כמו הבנזין. חשוב לעשות נסיעת מבחן ואז להחליט.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

רכב דיזל שנוסע בעיקר בעיר, סובל מסתימה של ממיר החלקיקים ויכול לגרום להריסתו. זו תופעה קיימת ובולטת מאוד במנוע המדובר.

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

פורסם

זה כמו להגיע ש dsg נועד לנסיעות מחוץ לעיר. הרכבים נוסעים גם מחוץ לעיר וגם בתוך העיר ולא ניראה לי אמורה להיות בעיה כל שהיא ברכב שמטופל בזמן ובצורה נכונה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
רכב דיזל שנוסע בעיקר בעיר, סובל מסתימה של ממיר החלקיקים ויכול לגרום להריסתו. זו תופעה קיימת ובולטת מאוד במנוע המדובר.

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

 

תוכל להרחיב קצת בנושא? זה נשמע קצת הזוי סליחה שאני אומר.

הרי כל המוניות משתמשות במנועי דיזל, ומן הסתם שרוב הנסועה או לפחות מחצית ממנה היא בתוך העיר.

פורסם

אני תוהה למה בכלל לקנות דאצ'ה בכ"כ הרבה כסף? לדעתי, לאדה הרוסית מתוכננת יותר טוב, והניבה החדשה נאה יותר מדאסטר. אז הייתם קונים רכב תוצרת רוסייה?

×
×
  • תוכן חדש...