Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר שנים שלא מוכרים לאדה בישראל וכשהיא נמכרה בארץ קנו לא מעט אנשים.

לעניין התוצרת, דאצ'יה שייכת לרנו, המכוניות האלה גם נמכרות במדינות שונות בתור רנו (בכלל זה ברוסיה) ומה שאתה מקבל בפנים זה מכלולים של רנו.

אז אתה יכול להתלונן על היצור הרומני אבל כשאתה קונה רנו אתה חושב שאתה מקבל ייצור בצרפת אבל באמת מקבל ייצור בטורקיה ובספרד. יונדאי מגיעה מטורקיה וצ'כיה. פיאט זה ייצור בפולין וטורקיה ואפשר להמשיך. אז דאצ'יה מגיעה לפה בעיקר מרומניה (אבל גם ממרוקו) ולפחות זה ברור לך במעמד הקניה.

פורסם

מנסיון אישי, אם אתה קונה 2X4 הדיזל יותר מוצלח - הרבה יותר חסכוני בדלק ומזגן יותר עוצמתי

ב 4x4 כבר יש הפרש מחירים רציני ואז צריך לשקול כדאיות.

פורסם
אני תוהה למה בכלל לקנות דאצ'ה בכ"כ הרבה כסף? לדעתי, לאדה הרוסית מתוכננת יותר טוב, והניבה החדשה נאה יותר מדאסטר. אז הייתם קונים רכב תוצרת רוסייה?

 

1. לקנות דאצ'יה בכ"כ הרבה כסף? מה המתחרה שאתה ממליץ עליה שזולה יותר?

2. לאדה כלל לא רלוונטית כי אינה נמכרת בארץ.

3. נהגת בלאדה 4X4 לאחרונה או לדעתך "לאדה מתוכננת יותר טוב" על בסיס שרטוטים הנדסיים וידע בהנדסה?

4. לא מבין מה הבעיה לקנות את "תוצרת רוסיה" במידה ומדובר במוצר ראוי.

 

5. עניינית לגבי הלאדה, על איזה דגם אתה מדבר? ה 4X4 שהוא פשוט החלפת שם של הניבה שתוכננה בתחילת שנות ה 70?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

6. דאצ'יה בבעלות רנו ומי החברה אם של לאדה כיום? אה כן, גם רנו, מ2008 שקנו רבע חברה וב2012 מחזיקים ברוב המניות של לאדה.

לאדה מפתחת דגמים ביחד עם רנו ומן הסתם אתה תוכל למצוא רכיבים דומים עד זהים בדאצ'יות שתמצא בלאדות.

חוץ מה2107, את זה בטוח רק לאדה מייצרים.

מה זה לעזאזל לאדה ניבה חדש? באתר הפיני למשל יש את אותו דגם ותיק רק עם רענון קל לעיצוב.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)

אני עדיין מנסה להבין איזו לאדה מתעלה כביכול על הדאצ'יה בתחום כלשהוא, במיוחד בתחום הבטיחות שלפחות הדאצ'יות מקבלות בו ציון סביר ביחס לרכב לואו קוסט.

עיצוב זה סובייקטיבי.

ולא שאני נותן משקל למקום שייצר את זה או תכנן את זה, כי בסופו של דבר או שהמוצר יוכיח את עצמו במציאות או שיכשל, והדסטר דיי מצליח בעולם וגם פה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
×
×
  • תוכן חדש...