Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חבר מעוניין להחליף את צבע הנורה ברכבו- הונדה סיוויק סדאן 1800, שנת 2007 דגם ES (ללא קסנון מקורי) והוא לא יודע מהו סוג הנורה כי ספר הרכב לא סופק לו מהמוכר.

הייתי מעוניין לדעת על מנת להחליף לטורבו לד-

מהם סוגי הנורות:

אור מעבר (נמוך, לנסיעה רגילה בחשיכה): HB4?

אור דרך (גבוה): H7?

אור חנייה:?

נורות בערפל:H11?

 

סוגי הנורות שרשמתי למעלה הן מחיפוש ברשת ואני מעוניין לוודא את אמיתותם.

 

תודה.

פורסם (נערך)

כנס לאתר בקישור המצורף והזן את פרטי הרכב המדוייקים ותקבל שפע של המלצות על מנורות מתאימות.

 

http://www.osram-americas.com/en-us/applications/automotive-lighting-systems/Pages/lrgmain.aspx

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

הייתי מעדיף לקבל מידע מחשמאלי או בעל רכב זהה כי באתר יכול להיות ומדובר על הדגמים האמריקאים ואני לא רוצה לקחת סיכון.

פורסם

אין כאן חשמלאי רכב לכן אתה לא מקבל תשובה. תמסור לחברך שיזמין משירות הלקוחות של הונדה את ספר הרכב.

ייבואנים מסויימים שולחים בדואר את ספר הנהג חינם אין כסף.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
תודה ארתור, התכוונת H11 בפנסי ערפל? ידוע לך לגבי האור חנייה?

 

כן טעות שלי,בפנסי ערפל H11

אור חנייה נורות T10

תאורה ללוחית רישוי : T10

עריכה אחרונה על ידי Arthur85

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

×
×
  • תוכן חדש...