Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

 

מחפש רעיון לטיול ערב נחמד עם האישה באזור המרכז, אבל אני לא מכיר כ"כ מקומות לטייל בהם.

חשבתי על הטיילת בבית ים.

רעיונות נוספים יתקבלו בברכה :) .

 

תודה רבה.

פורסם

איתמר, ראיתי את הפרטית שלך.

לצערי אי אפשר לשלוח תמונות בפרטי לכן אני אעלה את המפה לפה.

jaffa port.JPG

 

ניתן להתחיל מהנמל עצמו, יש שם חניה ענקית.

משם לעלות לכיוון הפארק, ולרובע האומנים. ברובע האומנים כל רחוב מסומן במזל מגלגל המזלות, יכול להיות משחק נחמד למצוא את כל המזלות, או את המזלות שמעניינים אותכם.

 

לשאלה השניה לך, קשה למצוא משהו שמעניין אותי פחות מכשרות, לכן אני לא יודע מה כשר שם ומה לא.

יום טוב גם לך

פורסם

ממליץ לשלב את הטיול המתוכנן עם ביקור במסעדה המתופעלת ע"י עיוורים, במרכז "נא לגעת" בנמל יפו. המסעדה כשרה.

חוויה שאני ממליץ לכולם להתנסות בה. טעימה קטנה מחיי היום-יום של העיוורים. גם האוכל היה טעים.

יש להזמין מקומות מראש, ראה לו"ז בקישור.

פורסם

תחרוג מהקופסה - קח משו לנשנש ולשתות (חם בכל זאת),ולחפש נקודה טובה להמראות\נחיתות.

 

משהו שאני מתכנן לעשות עם האישה כבר ה-מ-ו-ן זמן ועוד לא יצא.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...