Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסכולים מחוויותי עם Restore FX


שימו לב! השרשור הזה בן 2483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרבה זמן אני מתאפק.

יש בפרסומים שלהם הטעיות,רוב הדיטיילרים בארץ מכירים את הסיפורים על החומרים שלהם.

נתחיל מזה שהם טוענים שהם לא עושים פוליש(שקר וכזב),התקלתי אותם בפייסבוק הם טענו שזה "מנקה את הצבע".

הם טוענים שהם לא מגלחים לכה עם פוליש,אבל מצד שני דופקים לך שלייף 3000 במקרה הטוב על כל הרכב.

בואו נתחייס לעובדות,שום לכה,במיוחד אחת שמורחים ביד לא תהיה ישרה,ומונחת כראוי כמו הלכה שיוצאת מהמפעל.

הם טוענים שזו לא לכה אני טוען שזה בולישט,זו לכה למריחה ותו לא,יש מקרים בחו"ל שזה התחיל להתקלף,יש מקרה בארץ לפחות אחד שאני יודע שזה התחיל להתקלף,לכה מקורית מהמפעל,בשמש של הארץ נאכלת,אז מי אמר שאחרי כמה שנים לא תתחיל להתקלף לך הלכה שהם עשו?

הדבר הזה,אם הוא היה כ"כ טוב היה מחסל את ענף הדיטייל בעולם,במיוחד שהוא קיים יחסית הרבה שנים.

זה קיצור דרך ותו לא,ובעייני נועד למכוניות שהחלופה היא צבע כללי ורוצים רק שהאוטו יהיה מבריק,כי את כל הפגמים,רואים מתחת.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היי,

אתה צודק במיליון אחוז

לקחת חלק מחבלי הלידה שלנו בישראל ועל כך אנחנו מתנצלים מאד.

כל שנוכל כדי להשאיר אותך מרוצה על אף החוויה הלא נעימה נעשה.

אנחנו שואפים ל110% שביעות רצון וכן שואפים לשלמות אך טעויות אנוש קורות ואתה לצערנו חווית מקרה כזה.

הריסטור הינו חומר מרתק ולא פשוט לעבודה, בעבודה נכונה יעשה פלאים גם ללכה פגומה מאד אך בעבודה לא נכונה ומדויקת כן עלולים להיווצר פגמים.

במהלך הזמן מאז שביקרת אצלנו שינויים רבים קרו בהליכי העבודה ובהכשרות ונותר לי רק לקוות שנצליח להחזיר את האמון שלך בנו ולהמשיך לספק לחובבי הרכב עבודות יוצאות דופן ממה שהכרנו עד היום.

סליחה מראש ונשמח לשמוע ממך לפיצוי ראוי על עוגמת הנפש

 

בשנה האחרונה נפתחו 7 סדנאות רסטור אפ.איקס בישראל , אנחנו נותנים דגש על קורסים , השתלמויות לצורך בקרה ושמירה על איכות העבודה .

לצערי כפי שכתבנו לפני הרכב שלך נפגע מחבלי לידה , הטיפול הראשון היה למעלה משנה ולצערי לא הצלחנו כנראה לתקן את הנזק שנגרם , אנחנו יותר מנשמח לתת לך חוויה מתקנת בכל רגע נתון .

בנוסף אני משאר לעצמי שבמידה והעבודה שלנו לא היתה איכותית , היו עוד הרבה ביקורות כאלה ברחבי הרשת ..

לצערי הרב טעויות קורות כמו בכל דבר אחר בכל תחום , יחד עם זאת , היום הרמה אחרת לחלוטין

שוב פעם סליחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורא מצער לקרוא את הדברים האלה .

זה לא פעם ראשונה שלהם , לפני שנה בערך מישהו העלה כאן שרשור על טיפול מבזה שלם שפשוט צבעו על הבעית הלכה הקיימת ולכדו אותה מתחת ללכה החדשה שבסוף היה ניראה גרוע !.

 

דבר נוסף . אי אפשר לצבוע לכה על לכה שאינה עברה טיפול לפניכן .

תמיד צריך להתחיל בטיפול דיטיילינג ואז להתקדם בהתאם .

 

הכוונה לחדש את הרכב בלכה ולאחר מיכן אם רמת הלכה באיזורים מסויימים דקיקה אפשר ללכת רק לצבעי שיודע את העבודה ומכיר טוב את התזת הלכה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן אני מתאפק.

יש בפרסומים שלהם הטעיות,רוב הדיטיילרים בארץ מכירים את הסיפורים על החומרים שלהם.

נתחיל מזה שהם טוענים שהם לא עושים פוליש(שקר וכזב),התקלתי אותם בפייסבוק הם טענו שזה "מנקה את הצבע".

הם טוענים שהם לא מגלחים לכה עם פוליש,אבל מצד שני דופקים לך שלייף 3000 במקרה הטוב על כל הרכב.

בואו נתחייס לעובדות,שום לכה,במיוחד אחת שמורחים ביד לא תהיה ישרה,ומונחת כראוי כמו הלכה שיוצאת מהמפעל.

הם טוענים שזו לא לכה אני טוען שזה בולישט,זו לכה למריחה ותו לא,יש מקרים בחו"ל שזה התחיל להתקלף,יש מקרה בארץ לפחות אחד שאני יודע שזה התחיל להתקלף,לכה מקורית מהמפעל,בשמש של הארץ נאכלת,אז מי אמר שאחרי כמה שנים לא תתחיל להתקלף לך הלכה שהם עשו?

הדבר הזה,אם הוא היה כ"כ טוב היה מחסל את ענף הדיטייל בעולם,במיוחד שהוא קיים יחסית הרבה שנים.

זה קיצור דרך ותו לא,ובעייני נועד למכוניות שהחלופה היא צבע כללי ורוצים רק שהאוטו יהיה מבריק,כי את כל הפגמים,רואים מתחת.

 

+1

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

C200k W204 & C180k W203 coupe

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורא מצער לקרוא את הדברים האלה .

זה לא פעם ראשונה שלהם , לפני שנה בערך מישהו העלה כאן שרשור על טיפול מבזה שלם שפשוט צבעו על הבעית הלכה הקיימת ולכדו אותה מתחת ללכה החדשה שבסוף היה ניראה גרוע !.

 

דבר נוסף . אי אפשר לצבוע לכה על לכה שאינה עברה טיפול לפניכן .

תמיד צריך להתחיל בטיפול דיטיילינג ואז להתקדם בהתאם .

 

הכוונה לחדש את הרכב בלכה ולאחר מיכן אם רמת הלכה באיזורים מסויימים דקיקה אפשר ללכת רק לצבעי שיודע את העבודה ומכיר טוב את התזת הלכה .

 

זה בדיוק מה שכתבתי , הלקה עוברת הכנה מוקדמת לפניי היידום דל הרסטור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן אני מתאפק.

יש בפרסומים שלהם הטעיות,רוב הדיטיילרים בארץ מכירים את הסיפורים על החומרים שלהם.

נתחיל מזה שהם טוענים שהם לא עושים פוליש(שקר וכזב),התקלתי אותם בפייסבוק הם טענו שזה "מנקה את הצבע".

הם טוענים שהם לא מגלחים לכה עם פוליש,אבל מצד שני דופקים לך שלייף 3000 במקרה הטוב על כל הרכב.

בואו נתחייס לעובדות,שום לכה,במיוחד אחת שמורחים ביד לא תהיה ישרה,ומונחת כראוי כמו הלכה שיוצאת מהמפעל.

הם טוענים שזו לא לכה אני טוען שזה בולישט,זו לכה למריחה ותו לא,יש מקרים בחו"ל שזה התחיל להתקלף,יש מקרה בארץ לפחות אחד שאני יודע שזה התחיל להתקלף,לכה מקורית מהמפעל,בשמש של הארץ נאכלת,אז מי אמר שאחרי כמה שנים לא תתחיל להתקלף לך הלכה שהם עשו?

הדבר הזה,אם הוא היה כ"כ טוב היה מחסל את ענף הדיטייל בעולם,במיוחד שהוא קיים יחסית הרבה שנים.

זה קיצור דרך ותו לא,ובעייני נועד למכוניות שהחלופה היא צבע כללי ורוצים רק שהאוטו יהיה מבריק,כי את כל הפגמים,רואים מתחת.

 

אריק , החברה קיימת למעלה מ 10 שנים , ההתפתחות והקפיצה הגדולה הגיע ב3 שנים האחרונות . זה כרגע קיים במעל ל 50 מדינות ברחבי העולם ולא מעט " דיטיילורים עוברים לשיטה הנ"ל .

חשוב להדגיש , עבודת השלייף ברמת חיתוך 3000 מתבצעת ברכבים בעלי לקה במצב גרוע לצורך הורדה של השכבה הפגוע , ב 90 % מהמקרים הרכבים עוברים ליטוש בנייר עדין 6000 בלבד שזה כמו פילינג , ולאחר מכן הרכב עובר יישום של הרסטור , קילוף לאחר יישום יכל להווצר מעבודת הכנה לקוייה.

קצת נתונים על החומר :

זה לא בדיוק לקה כפי שאתה טוען .

זאת תרכובת כימית שיש בה % מסויים של לקה ועוד מרכיבים .

לפי כל הבדיקות רמת הקשיחות 7h שבעקרון כמעט שום לקה לא תגיע ברמה קשיחה כל כך מהחברה . ( אשמח במידת הצורך להציג מסמכים)

יישום ידני נותן אחידות מקסימלית והעלאת גובה הלקה עד כ 15-20 מיקרון בממוצע שזה בעצם מאםשר עבודת תחזוקה עתידית לכמה דנחם טובות בלי שום בעיה.

 

במידה ואתה מעוניין אשמח להזמין אותך אלינו לסדנא שתראה בעיינים שלך את הכל .

תודה

 

אציין שוב , טעויות קורות לכולם , במיוחד כשמדובר בחומר כל כך קשה ומיוחד ובמיוחד בתחילת הדרך.

מקווה שהתשובה מספקת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי בכל זאת להוסיף פן חיובי לפוסט העגמומי הזה, הייתי רוצה לציין שהלכה עצמה כן מוסיפה ברק יפה לרכב ומרחוק, אם מתעלמים מהנזקים לצבע המקורי, התוצאה נעימה לעין.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איש יקר,

כל כך כואב לי על החוויה שעברת ומי כמוך יודע.

כשריסטור הגיעו לארץ והצילו את הZ של עופר מיד חשבתי שזה יהיה הפתרון המושלם עבורך עוד כשהייתי סדנא עצמאית ברעננה ועדיין חושב כך אך לצערי סבלת מחבלי לידה, כאלו שהיו לנו לבית ספר ולקווים מנחים שהפכו עם ימים את החברה למה שהיא היום.

בימיה הראשונים של החברה שאפנו אומנם לשלמות אך הניסיון וההיכרות עם התנהגות החומר לא היו לטובתנו וכן...קרו לנו מקרים לצערי, כאלו שגבו מחיר תדמיתי וגרוע מזה במיוחד עבור לקוח כמוך.

מי כמוך יודע כמה רע הרגשתי כלפיך גם כחבר וגם כלקוח ועדיין מרגיש כך.

כמו שאמרתי לך אתן לך לבחור פיצוי לטעמך ולהצעה הזאת אין תוקף.

הפוסט הזה ראוי ונכון אך לא בזמן הנכון ואני מבין שזה כי שמרת את זה בלב עוד מאז.

עם הזמן שינויים רבו היו בכל פרמטר אפשרי, התנורים השתנו, רכשנו אקדחי לייזר למדידת חום, הוספנו מזגנים בסניפים, שואבים למען הסטריליות, פדים לעבודה בלי סיבים והוספנו מטליות לאיסוף אבק מהרכב במהלך העבודה.

היום כבר אפשר להחליף את המילה "עשרות" ב"מאות" רכבים ברחבי הארץ שעברו יישום בסדנאות של ריסטור והתוצאות מפילות מהרגליים ויאמר לזכותנו שהקאנו דם עבור זה.

לא רושם את זה כדי לשכנע אף אחד אבל אני יודע שאתה, כמו רבים כמוך חוו את ההתפתחות שלנו כחברה ושלי בתוך החברה.

 

בנוגע לספקנים,

ככל חומר או מוצר דומיננטי שמצטרף לשוק כה שמרני ועתיק הוא יגרור אחריו דיעות וספקות ובצדק רב.

אתם לא לבד אגב, כל סדנא בישראל כולל אותי בזמנו פיתחו ספקולציות וספקות.

אז מה עשיתי? עברתי סדנא סדנא והדגמתי, המחשתי, עבדנו ביחד, הצגתי רכבים (כמו שלי לדוגמא) שעברו יישום לפני זמן רב ויישמנו על רכבים של לקוחות שלהם.

ב99% מהמקרים זה עשה את העבודה וההיכרות עם החומר הפכה לשיתוף פעולה מבורך.

ב1% מהמקרים קרו פאדיחות, הגענו לסדנא בצפון בימינו הראשונים ומהלחץ לסיים ולהמשיך עשינו מלא פאדיחות...באסה אה? אבל גם זה עבר בהבנה ועם הזמן הניסיון הוכיח את עצמו וחזרנו ל100%.

הצגנו באוטומוטור את החומר ואף העזנו ליישם בלייב מול אנשים...בתנאים מזעזעים ואסורים אבל שמחנו שאנשים זכו לחוות ולהרגיש..

ואת זה גם אגיד לכם,

הסדנאות פתוחות לרווחה, שום דבר לא קורה מאחורי דלתות סגורות.

בואו, תתרשמו מרכבים בעבודה, רכבים אחרי עבודה, תשאלו שאלות ולאחר מכן תבחרו את עמדתכם בנושא.

 

 

בנוגע לפולישים,

אנחנו מטפלים בכולם, ממאזדה 3 שרופה ועד פרארי עם ניילונים

אנחנו גם מיישמים ציפויי הגנה של ריסטורFX הנקראים clearFX וברובם הגדול הם מיושמים על רכבים חדישים.

כחלק מהטיפול אנחנו מבצעים פולישים וגם מציעים טיפולי דיטיילינג לרכבים שאינם זקוקים לרסטור.

אגיד לכם שבזכות תקציב ראוי ואנשי המקצוע המעורבים בחברה אנחנו מחזיקים היום את ליין המכונות המרשים והמגוון בארץ, כל פד ובכל צבע וכל מכונה מהקטנה לגדולה ובכל סגנון סיבוב וליטוש תחת התאורה הכי קשוחה שתראו.

אנחנו לא נגד פולישים, לא חושבים שאנחנו מחליפים פולישים, לא רוצים לשלול אף אחד ואף טיפול.

זה נכון שרשמנו שבעבודות רסטור אין שימוש בפוליש, זה נכון שאנחנו משתמשים בנייר ליטוש עדין כשיש לקה שרופה כדי לבצע "פילינג" ולא לכסות חלקים מתים, זה נכון שלכל טיפול יש הכנה משל עצמו וזה נכון שזה לא טיפול לכל רכב וזה נכון...מאד נכון...שקשה מאד מאד להסביר משהו כלכך מורכב בפרסום של 4 משפטים.

הכל נכון...הכל אמת.

 

כמו שציינתי אני מזמין באהבה ענקית כל אחד לבוא כמו אלפי האנשים, הכתבים והצלמים שהגיעו לכל הסניפים כדי להתרשם והאמינו לי שאף אחד לא הגיע בלי מטען משל עצמו או ארסנל של שאלות קשות שקיבלו תשובות פשוטות.

כל שאלה תקבל תשובה, כל ספק יקבל הדגמה ומבחן הזמן בהחלט עומד לצידנו.

גיא, שוב סליחה על החוויה שלך....ואת זה אני אומר כחבר.

מקווה וסבור שתקבל חוויה מתקנת, מקווה שמי שיש לו ספק יעשה את זה הצעד ויקפוץ להתרשם ולקבל את המידע החסר לו כדי לגבש דיעה ויודע שעם הזמן העבודות שיוצאות מאיתנו אל העולם ייבנו את המוניטין שכלכך קשה לבנות במדינה כלכך קטנה.

עריכה אחרונה על ידי Tomer Gelb
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אתן את שני הסנט שלי מול אנשי רסטור אף איקס.

אחד הרכבים הראשונים שטופלו על ידי החברים שם היה וולוו xc90 חדשה שנשרטה עמוקות והתוצאות היו מדהימות.

החלטתי להכניס את הוולוו s60 שלי לאותו התהליך וגם לי קרה מקרה די דומה לזה של פותח השרשור (גם אצלי צבע הרכב הוא שחור) והייתי מאוד מאוכזב וכועס, עד שהחלטתי לותר על ניסיון לתקן את הליקויים.

הכל השתנה לפני מספר שבועות, כשחבר משותף עדכן שתומר הוא הבעלים החדש.

שיחה קצרה איתו והשתכנעתי להגיע שוב.

הפעם, העבודה היתה מאוד מאוד מאוד מקצועית וטיפלה ברוב המכריע של הליקויים.

אני חייב לציין לשבח את תומר ואת השירות שהוא מעניק. התחושה היא שהוא באמת עושה הכל ולא חוסך בכלום, על מנת להוציא את הלקוחות מרוצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד לראות שאנשי החברה מגיבים פה ומבינים את כוחו של הפורום, רק שורה תחתונה ברשותכם -

מה אתם מציעים לפותח השרשור? ומה אתם מציעים לי, בתור לקוח עתידי, במידה ותהרסו לי את הצבע?

(או חתיכת פלסטיק חיצונית כתוצאה מחימום יתר שלה?!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקרה שלו חריג מאד ונבע מטעות מהותית שלא תחזור על עצמה.

בשאר המקרים בהם יש פאשלה הצבע לא יכול להפגע, הרסטור הפיך במידת הצורך ויש אפשרות לחזור על צעדינו.

אומנם לאחר הקשחה החומר קשיח במיוחד ועמיד מאד אך עדיין ניתן במידת הצורך לתקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איגור, חבל לי מאוד לראות שמחקת את התגובה המקורית שלך והחלפת בזאת.

נכון שטעויות קורות, כולנו בני אדם, אבל בתור עסק מכובד שגובה תשלום עבור שרותיו יש מקום ללקיחת אחריות מעבר ל"סליחה אחי, מבטיחים שזה לא יקרה שוב לאף אחד". כרגע נראה שביצעתם התלמדויות על רכבים של לקוחות. לא לקוחות שתרמו את רכבם לטיפול ניסיון, לא רכבים ברמה של מיצובישי כריזמה שנת 98 שאין לה כבר יותר מידי מה להפסיד, אלא רכבים חדשים ויקרים יותר.

מדובר בלקוחות ששילמו ממיטב כספם כדי לצאת עם נזקים ו"סליחה".

לדעתי, המינימום זה להחזיר לפות"ש את מלוא התשלום. לקיחת אחריות מלאה תהיה, כמו שרשמת בהודעה המקורית, מימון צביעה איכותית.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אויי, סליחה".

כנראה שמאות כלי הרכב שעברו עליהן, חצי מהם נאלצו לתבוע או להסתכסך ואם האנשים היו הגונים? היו מעלים פוסט לפייסבוק או בפורום, החזר כספי, טיפול נוסף טואלי מלא והינה, האמון חוזר.

 

חברים, עם כל הכבוד אבל יועץ תקשורת אין לכם? זאת אומרת יש מספר מהלכים כיום שיכולים להרים לכם את העסק לאוויר בצורה חיובית.

 

כינוי של בחור בשם איגור (אני עצמי רוסי) שאומר "אויי, סליחה חבר", זה לא אחד מהם.

 

התנצלות זה יפה, כנה ומכובד.

אך לא בפורמט שבו אתה מנסה להציל את העסק וההשלכות של השרשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי מאד שזה מה שהבנת אחרי כל מה שנכתב.

בשום צורה לקוח לא הגיע כשפן ניסיונות.

אין ספק שבתחילת הדרך אנחנו יחד עם שאר עשרות המדינות שעוסקות בריסטור למדנו והשכלנו במהלך העבודה עם החומרים.

מעולם לא שחררתי לקוח ב "סליחה אבל זה מה יש" ואף לקוח לא יצא בלי מענה.

פות"ש יודע היטב(מניסיון) שאני איתו לכל אשר יבחר מהיום הראשון ולקוחות כמוהו שפנו לטיפול בבעיה קיבלו מענה מיידי ללא פשרות עד שיצאו מרוצים עד הגג.

אני משוחח עם פות"ש כתמיד והוא יבחר מה נכון לו והכל כביל.

אני שואף ל110% לקוחות מרוצים ובחיים לא השתמשתי במילים כדי להוכיח זאת.

אפשר לראות את זה לפי מספר התגובות שלי בפורומים למשל.

אני בהחלט מבין איך דברים עלולים להתפרש ללא הסברה מצידנו ולכן בחרתי להגיב.

אני יודע שככל שנגדל ונעשה יותר רכבים תגדל הסבירות ללקוחות לא מרוצים ככל עסק על פני כדור הארץ אבל אני רוצה להאמין שאטפל כראוי בכל אחד מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...