Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסכולים מחוויותי עם Restore FX


שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המיאטה מגיעה עם שכבת לכה לא עבה במיוחד ובתור חובב רכבים נקיים ומבריקים ,אחרי כמה שנים וכמה טיפולי דיטיילינג, לא נשארה לי כמעט לכה על הצבע.

 

בפני עמדו שתי אופציות עיקריות: 1. לצבוע את כל הרכב מחדש (עלות של כ-8-15 אש"ח) 2. לנסות שיטה חדשה בארץ בשם "ריסטור FX" (עלות 2-3 אש"ח) אשר מעבה את הלכה ונותנת עוד כמה שנים של שקט וברק מחודש.

 

מסיבות כלכליות בלבד החלטתי לתת לריסטור צ'אנס. אחרי שיחה קצרה בטלפון קפצתי לסדנא שלהם שאז עוד ישבה בפתח תקווה.

 

סגרנו על מחיר של 2,000 ש"ח ותהליך של 48 שעות בו הרכב אצלם. השארתי את הרכב שם וחזרתי במונית לביתי בכפ"ס. כעבור יומיים חזרתי לראות מה שלום הרכב. שוב מונית מכפ"ס לפ"ת.

 

המיאטה חיכתה לי בתוך הסדנא. משהו בה נראה לי קצת מוזר אז מנהל הסדנא דווקא היה נראה מבסוט ואמר שנצא החוצה ונסתכל עליה בשמש. נכנסתי לרכב ונסיתי להניע, אבל הרכב לא הניע. במבט זריז הבנתי שהם השאירו את הדלת של הנוסע פתוחה במשך יומיים, מה שהדליק את האור ברכב ורוקן את המצבר לחלוטין. קצת מביך.

 

אחרי שהח'ברה שם עזרו לי להניע, הוצאנו את הרכב החוצה לשמש. עכשיו הרכב כבר ממש נראה מוזר. הצבע השחור המבריק והאהוב שלי הפך לחלבי. מנהל הסדנא לא התרגש ואמר שאני צריך לתת לרכב איזה יום לשבת בשמש ישירה כדי שהלכה החדשה תתקשה ותקבל את הצבע הסופי. זרמתי ונסעתי הביתה.

 

החנתי את הרכב ברחוב, ללא כיסוי כדי שיספוג שמש ואוויר ועליתי הביתה. למחרת בבוקר יצאתי לעבודה וכשהגעתי לרכב חשכו עיניי, הרכב נראה כמו רכב שמרחו עליו ווקס ולא הורידו, כל הרכב באפור חיוור ומת.

 

ניסיתי לתקשר עם מנהל הסדנא שלא הבין כ"כ מה הבעיה שלי. אחרי נסיונות חוזרים ונשנים להתקשר לא קיבלתי תשובה והתחלתי להלחץ. מילא הלך הכסף אבל מה לעזאזל אני עושה עם הרכב שנראה כמו תחת?

 

אחרי שהתקשרתי לדיטיילר שהפנה אותי אל ריסטור שהוא חבר של הבעלים (ובהווה שותף בריסטור), קפצתי אליו כדי להראות לו את הרכב והוא היה קצת בשוק ואמר שבאמת יש פה בעיה רצינית. הוא הצליח לתפוס את הבעלים של ריסטר ולגרום לו לפגוש אותי בסדנאת דיטיילינג שלו, מקום ניטרלי כנראה.

 

הבעלים של ריסטור הגיע, כולו מבוייש ואמר לי שהוא לא ידע מה לענות לי בוואטסאפ מרוב בושה. באמת שזה גרם לי לאמפטיה כלפיו כי הוא באמת נראה אומלל. בכל מקרה, הוא אמר שהם פירקו את השותפות הקודמת ועכשיו פותחים מקום חדש בנתניה וברגע שהמקום החדש יהיה מוכן הוא יטפל לי מחדש ברכב.

 

מפה לשם, עברו מעל חודשיים בהם הרכב במצב המגעיל הזה (הטיפול הראשון ב-4 לאוגוסט, תור לתיקון ב-8 לאוקטובר) וסוף סוף הסדנא בנתניה מוכנה. הייתי בין הלקוחות הראשונים במקום החדש והבעלים הבטיח לי תיקון של כל הבעיות. השארתי את הרכב בנתניה וחזרתי לכפ"ס במונית.

 

כעבור יומיים חזרתי לאסוף את הרכב. הבעלים סיפר לי את האבחנה של מה השתבש בטיפול הקודם. מי שמרח את החומר לא היה מקצועי, התנורים שהם השתמשו לא היו לפי התקן של חברת ריסטור העולמית ולכן כל הבעיות. הפעם הוא הוריד הכל בפוליש ויישם שכבה של ריסטור מאפס "בחינם". מבט קצר מסביב לרכב מראה שבאמת יש שיפור אבל רגע...

 

ישנם עדיין כתמים מוזרים וחלביים, שאלתי אותו לגביהם והוא אמר שביישום בפעם הקודמת הצבע נשרף ואין מה לעשות בנידון, זה לנצח יהיה כלוא מתחת לריסטור (או לפחות עד שאצבע מחדש את הרכב). ואט דה פאק!$#?%?!

 

בעודי מנסה לעכל את מה שהוא אומר לי אני זז לאחורי הרכב וקולט שאחד הפלסטיקים שמחבר בין תא המטען לרכב נראה מבעבע כאילו שמו אותו בתנור. אני פונה אל בעל הסדנא ושואל לפשר העניין הוא אומר שאין לו מושג אבל זה בטח לא קשור אליו.

 

בתור בן אדם שמאבד חודש בחיים על כל צ'יפ בצבע של הרכב אני דיי בטוח שהייתי שם לב לדבר הענק והמבעבע הזה, אבל אני עדיין בשוק מידי בשביל להתווכח.

 

נסעתי הביתה עצבני מאוד, גם הצבע המקורי נפגם (מה שבעצם כל הריסטור הזה היה אמור למנוע מלכתיכלה הוא בעצמו יצר) וגם חלקי פלסטיק ניזוקו. הבנתי שאין סיכוי שאני חוזר אילו לתיקונים כי כבר נעשה מספיק נזק והוא טען ש"אין לו מה לעשות בנידון, הצבע שרוף" ועל הפאק של הפלסטיק לא לקח אחריות.

 

פרקתי קצת עצבים אצל החבר המשותף ואפילו הרהרתי בתביעה משפטית, אבל כל הסיפור הזה פשוט התיש אותי שאפילו לא היה לי כוח להחזיר את הכסף חזרה.

 

בסופו של יום, הטיפול עלה לי כ-2,000 ש"ח, שני חצאי ימים של חופש מהעבודה, 500 שח מוניות, 200 שקל להזמין את הפלסטיק השרוף מחו"ל והמון המון כאב לב וכאב ראש.

 

עכשיו כמעט שנה אחרי ואני עדיין מתבאס מחדש בכל פעם שאני רואה את הצבע השרוף כלוא מתחת ללכה וברור לי שאין מצב שאני מוציא עכשיו סדר גודל של 10,000 ש"ח על צבע מחדש, אבל גם מתבאס שלא עשיתי את זה מראש במקום לחפש קיצורי דרך.

 

היום כנראה שהם השתפרו, גם ברמה המקצועית וגם ברמת שירות הלקוחות (בעיקר בזכות החבר המשותף שהפך להיות שותף בעסק) ואני אכלתי את כאבי הגדילה שלהם על חשבוני. כל הזין. הרכב מרחוק נראה מבריק ומצויין, אבל מקרוב רואים שהכל קקהמייקה ומלא פגמים קטנים. פגמים שכנראה רק אנשים שרוטים כמוני רואים, אבל מצד שני, רק אנשים שרוטים כמוני הם לקוחות של השירותים האלו לרכב ולכן קוראים לזה "דיטייל-ינג" ולא "ואטאבר-זה-נראה-נקי-ינג".

 

לסיכום, עצה לכל מי ששוקל את הטיפול:

1. הטיפול מתאים רק למי שיש צבע במצב מצויין (בעיות בלכה שניתן לטפל בפוליש מקדים זה בסדר). אם יש לכם בעיות בצבע עצמו זה לא יטפל בהן, רק יכלא אותן מתחת ללכה ואז לעולם לא תוכלו לטפל בהן.

2. תצלמו את הרכב מכל זווית ובתקריב כדי שבמידה ומשהו נדפק, יהיו לכם הוכחות

3. אל תטפחו ציפיות לניסים ונפלאות ולא תתאכזבו

 

 

 

 

לכה שהפכה לחלבית 1:

Bad-laka.jpg

 

לכה שהפכה לחלבית 2:

Bad-laka-2.jpg

 

צבע שרוף לנצח 1:

Burned-color.jpg

 

צבע שרוף לנצח 2:

Burned-color-2.jpg

 

פלסטיק שרוף:

plastic-bubbles.jpg

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כנראה האמת נחשפת בסופו של דבר וזה לא הרכב הראשון, בתמונות שהם מפרסמים הכל נראה ורוד.

דבר כזה יכול לגרום לי למכור את הרכב.

 

יש לך תמונות איך הרכב נראה לפני הטיפול? אולי היה אפשר להציל משהו ע"י טיפול מקצועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך תמונות איך הרכב נראה לפני הטיפול? אולי היה אפשר להציל משהו ע"י טיפול מקצועי.

 

יש לי תמונות, אבל לא תקריב אלא של כל הרכב. זו בדיוק הסיבה שכתבתי בהמלצות לצלם טוב טוב לפני.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט כואב.. בטח אחרי ההוצאה והמחיר ששילמת.

 

דובר כאן בפורום כמה פעמים על השיטה הזאת של רסטור, ודובר גם שאין מצב שזה יתקן לכה אכולה וכו' ראוי לציין שגם החבר'ה מרסטור לא הסתירו זאת ואמרו לכמה אנשים ששאלו פה, שבמקרים כאלה זה לא יעזור, חבל שכשבאת אליהם לא היו איתך כנים ורק חשבו על הכסף

 

ת'אמת, בהתחלה התלהבתי מרסטור, שמעתי את המחיר שלהם צחקתי בקול, בכל זאת גלייז srp בשתי שכבות יתן אחלה תוצאה דומה רק בלי לשמוע על תוספות של עובי מקרון ואחריות לכל החיים וכו' כו' וכו'

 

וטיפ לרסטור אם היו הולכים על שיטת ה'fix' וגובים 500 שקל (לכו תדעו כמה באמת עולה החומר, מנחש שלא הרבה) אז בהחלט היה להם מקום מכובד, אבל לעבוד על רכב ולגבות 2000 שקל ... שיודעים מראש .... חבל

עריכה אחרונה על ידי Tnc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה להוציא למקום שם רע, אבל כל הפרסום שלהם הוא די מוזר, הכל סודי ולא מובן.

תחת הפרסום שלהם הם מציינים ללא פוליש, כשראיתי הדגמה שלהם באוטומוטור השנה, הבחור עשה לרכב שלייף סבון, פוליש, ואז את החומרים של הריסטור fx. ככשאלתי מה זה ענו לי שזה חלק מהתהליך ושזה לא פוליש, לא התווכחתי על זה, הנהנתי והמשכתי הלאה.

כנראה שזה מסוג הדברים שכן ירימו רכב ישן בכמה רמות, יגרום לו להיראות נקי ומבריק, אבל למי שאוהב דיטיילינג אמיתי וחשוב לו כל פרט ופרט ברכב, זה לא המקום כי לפי התמונות הצבע שלך עדיין מלא בסווירלים ושריטות גם לאחר הטיפול.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצבע היה שרוף מלכתחילה?

ממש לא! אם היה שרוף מלכתכילה מבחינתי הייתי ישר הולך לצביעה מחדש, לא הייתי מנסה לקבור את זה מתחת ללכה.

 

ד"א, גם הבעלים של ריסטור הודה שזה בגלל התהליך חימום שלהם שבו כנראה מיקמו את התנורים צמודים מידי לרכב או למשך יותר מידי זמן, ענארף.

 

לפי הטיפול הצבע היה במצב מצויין מלבד שריטה או צ'יפ פה ושם. הסיבה שבחרתי בריסטור היא כי רציתי להגביה את הלכה שהלכה ופחתה עם השנים וטיפולי הפוליש.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני הרהרתי אם כדאי לי לעשות את הטיפול הזה. למה לא לתבוע משפטית עלות צביעה מחדש?

 

שאלה טובה, בגדול כי אין לי סבלנות לבתי משפט ועו"ד וכל השיט הזה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא! אם היה שרוף מלכתכילה מבחינתי הייתי ישר הולך לצביעה מחדש, לא הייתי מנסה לקבור את זה מתחת ללכה.

 

ד"א, גם הבעלים של ריסטור הודה שזה בגלל התהליך חימום שלהם שבו כנראה מיקמו את התנורים צמודים מידי לרכב או למשך יותר מידי זמן, ענארף.

 

לפי הטיפול הצבע היה במצב מצויין מלבד שריטה או צ'יפ פה ושם. הסיבה שבחרתי בריסטור היא כי רציתי להגביה את הלכה שהלכה ופחתה עם השנים וטיפולי הפוליש.

 

אוי ואבוי...באמת שאין לי מה לומר.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...