Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסכולים מחוויותי עם Restore FX


שימו לב! השרשור הזה בן 2484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואם אני רוצה בוידאו?

 

אפשר הכל למעט יישום החומר על הרכב ..

אלה נהלי החברה מקנדה ( לצערי הרב )

אני מאוד רוצה לצלם תהליך מלא ולפרסם בפורום , בפייסבוק וכל מקום אחר אך לא ניתן מבחינת החברה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה מבין שזה לא נשמע טוב? אבל אני לא הולך להתווכח איתכם פה בפורום. נבוא ונראה.

את ההתרשמות שלי והאם החלטתי ללכת או לא, אני אפרסם כאן בשרשור נרפד. כאמור, אני עושה את זה בשביל המדע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין שזה לא נשמע טוב? אבל אני לא הולך להתווכח איתכם פה בפורום. נבוא ונראה.

את ההתרשמות שלי והאם החלטתי ללכת או לא, אני אפרסם כאן בשרשור נרפד. כאמור, אני עושה את זה בשביל המדע.

 

למה לא נשמע טוב ?

החברה החליטה שתהליך יישום החומר לא יפורסם בוידאו .

מאיזה סיבה בטח אתה שואל ?

אז מהסיבה שהתהליך יכול להראות פשוט וקל לביצוע , וזה כבר נראה רע , אך כשאיש מקצוע שלמד כמה חודשים מבצע את זה זה נראה ככה .

זאת לדעתי הסיבה האמיתית .

כשתרצה להגיע אני אשמח לתת לך לנסות ליישם את החומר ( על דאגה , כל עוד לא ייבשנו עד שעה יהעה ניתן להסיר ולבצע כמו שצריך )

הוגן מבחינתי לצורך המדע?

בטא נעשה את זה אפילו מעניין יותר , תגיע עם הרכב שלך או כל מה שתרצה ונעשה חלק 1 בלבד ( כמובן ללא עלות ) תאהב ותרצה להמשיך , אז כברר נדבר על הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור. מכאן נקח את זה לאוף ליין

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

רוני, הבעיה היא לא יישום הלכה, אלה הציפיות מהלכה ומהשיטה והאם היא מתאימה לכלל הרכבים בעולם ובארץ בפרט, אבל לפני, קצת רקע על השיטה. השיטה פותחה בקנדה ב 2004 ע"י חברה בשם - X-COTE לאחר כמה שנים פרשו מהחברה כמה עובדים ופתחו חברה מתחרה בשם RESTORFX, בעיקרון הם העתיקו את השיטה ש X-COTE פיתחה ורק שיכללו את השיווק של השיטה.

X-COTE בראשות המנכל 'מרק' שיווקו את השיטה לרכבים יד שניה, ישנים שמצד אחד לא כדאי לצבוע אותם ומצד שני פוליש כבר לא ניתן לבצע כי אין כבר עובי ללכה. דוגמא - רכב שנת 2005 שחנה תחת השמש וביצע בעבר כבר 3 פעמים פוליש, הלכה דהוייה ובעלת עובי של 70 מיקרון, אבל הצבע עדיין לא ניפגע, לא ניתן לבצע פוליש, אבל כן אפשר לחדש את הלכה.

דרך אחת היא להיכנס למוסך לצבע ולחדש את הלכה בלבד, הדבר מאוד פשוט, הרכב מלוטש בנייר P2000 עד P3000, מודבק ואז מתיזים עליו שתי שכבות של לכה אקרילית דו דכיבית (לכה + מקשה) ודרך שנייה היא להיכנס לסדנא כמו RESTOR ולבצע חידוש לכה במריחה ידנית, בשני המיקרים חייבים!!! ללטש את הלכה ורצוי ב P2000 מכיוון שלפי תורת החומרים, על מנת שתהייה אדהזייה (היצמדות) בין שני חומרים, חייב שיהיה נקודות עיגון

עריכה אחרונה על ידי Car-Lab
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, הבעיה היא לא יישום הלכה, אלה הציפיות מהלכה ומהשיטה והאם היא מתאימה לכלל הרכבים בעולם ובארץ בפרט, אבל לפני, קצת רקע על השיטה. השיטה פותחה בקנדה ב 2004 ע"י חברה בשם - X-COTE לאחר כמה שנים פרשו מהחברה כמה עובדים ופתחו חברה מתחרה בשם RESTORFX, בעיקרון הם העתיקו את השיטה ש X-COTE פיתחה ורק שיכללו את השיווק של השיטה.

X-COTE בראשות המנכל 'מרק' שיווקו את השיטה לרכבים יד שניה, ישנים שמצד אחד לא כדאי לצבוע אותם ומצד שני פוליש כבר לא ניתן לבצע כי אין כבר עובי ללכה. דוגמא - רכב שנת 2005 שחנה תחת השמש וביצע בעבר כבר 3 פעמים פוליש, הלכה דהוייה ובעלת עובי של 70 מיקרון, אבל הצבע עדיין לא ניפגע, לא ניתן לבצע פוליש, אבל כן אפשר לחדש את הלכה.

דרך אחת היא להיכנס למוסך לצבע ולחדש את הלכה בלבד, הדבר מאוד פשוט, הרכב מלוטש בנייר P2000 עד P3000, מודבק ואז מתיזים עליו שתי שכבות של לכה אקרילית דו דכיבית (לכה + מקשה) ודרך שנייה היא להיכנס לסדנא כמו RESTOR ולבצע חידוש לכה במריחה ידנית, בשני המיקרים חייבים!!! ללטש את הלכה ורצוי ב P2000 מכיוון שלפי תורת החומרים, על מנת שתהייה אדהזייה (היצמדות) בין שני חומרים, חייב שיהיה נקודות עיגון

 

רגע ..עצור

X cote לא פיתחו את הטכנולוגייה הזאת ובהחלט שרסטור לא העתיקו אותה ( תאמין לי שאני יודע מאיפה ואיך הגיע המוצר לעולם ) דבר נוסף , חבל להגיד דברים שאין להם בסיס , אולי לקה רגילה מרוססת לאחר ליטוש ב נייר p2000 אך אין בזה אמת בנוגע לרסטור כי רסטור מתחבר ללקה בצורה שונה וחייב להיות ליטוש סופי בין p5000 או p6000 אחרת החומר לא יתחבר אלה פשוט יבלע בפנים .

יש הבדל עצום בין לקה רגילה לרסטור בכל המובנים וחבל מאוד להטעות אנשים בלי ביסוס מוכך על גבי נייר .

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, הבעיה היא לא יישום הלכה, אלה הציפיות מהלכה ומהשיטה והאם היא מתאימה לכלל הרכבים בעולם ובארץ בפרט, אבל לפני, קצת רקע על השיטה. השיטה פותחה בקנדה ב 2004 ע"י חברה בשם - X-COTE לאחר כמה שנים פרשו מהחברה כמה עובדים ופתחו חברה מתחרה בשם RESTORFX, בעיקרון הם העתיקו את השיטה ש X-COTE פיתחה ורק שיכללו את השיווק של השיטה.

X-COTE בראשות המנכל 'מרק' שיווקו את השיטה לרכבים יד שניה, ישנים שמצד אחד לא כדאי לצבוע אותם ומצד שני פוליש כבר לא ניתן לבצע כי אין כבר עובי ללכה. דוגמא - רכב שנת 2005 שחנה תחת השמש וביצע בעבר כבר 3 פעמים פוליש, הלכה דהוייה ובעלת עובי של 70 מיקרון, אבל הצבע עדיין לא ניפגע, לא ניתן לבצע פוליש, אבל כן אפשר לחדש את הלכה.

דרך אחת היא להיכנס למוסך לצבע ולחדש את הלכה בלבד, הדבר מאוד פשוט, הרכב מלוטש בנייר P2000 עד P3000, מודבק ואז מתיזים עליו שתי שכבות של לכה אקרילית דו דכיבית (לכה + מקשה) ודרך שנייה היא להיכנס לסדנא כמו RESTOR ולבצע חידוש לכה במריחה ידנית, בשני המיקרים חייבים!!! ללטש את הלכה ורצוי ב P2000 מכיוון שלפי תורת החומרים, על מנת שתהייה אדהזייה (היצמדות) בין שני חומרים, חייב שיהיה נקודות עיגון

 

סלח לי שרק עכשיו ראיתי את התגובה הכלכך מטעה הזאת.

על הדרך כחלק משיחה עם הבעלים של החברה העולמית העזתי לשאול על Xcoat והנה התגובה (שלא אמורה לצאת מהמייל אבל אין מה להסתיר)

:x-cote is an old automotive clearcoat technology.

If you Google X-cote and read the reviews and experiences of people you will see what kind of reputation they have as a company and what kind of product they actually really are. There is a lot of negative feedback on it.

RFX Technology has been around since 2001 and in 2005 Xcote copied our technology during our research and development and testing phases and then launched their product and it had many issues and still to this day has issues. (You can read the forums)

RFX perfected the technology and completely redesigned it and launched a perfect product in 2007.

The rest is history.

:You can also mention that X-cote owner used to own a small used car dealership in Vancouver BC that RestorFX founders used to apply RestorFX on their cars back in 2003-04

[When responding on the forums I would not spend too much time talking to negative about X-cote, just state facts and have people do their own research online

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחחחח תומר, X-COTE כותבים עם K אני 'שתלתי' את ה C, אבל מעניין שהמייל מ RFX היה כתוב גם עם C!!! אבל לגופו של עניין, יש ב YOUTUBE סירטוני הדגמה והסברה על תהליך העבודה שלהם ושם הם מסבירים מהי הלכה שהם פיתחו והם 'מודים' שהלכה היא לכה פוליאוריטנית דו רכיבית כמו הלכה במוסכי הצבע אבל בתוספת RETARDER (משהה) ושתהליך ההיצמדות ללכה הישנה מצריך שפשוף, אז אם הם העתיקו את RFX, הם פישלו בהעתקה!!! אבל מה זה חשוב עכשיו מי קדם למי ולמי יש יותר גדול? הנושא הוא הרכב של וויפר, אני בהחלט יכול להעיד כי ראיתי לאחרונה עבודות יפות שלכם, אם כי עדיין לא ברמה של דיטיילינג מקצועי, לכן אני טוען שיש לשיטה הזו מקום בעולם, אבל לא למכוניות חדשות או לכאלו שהגימור הוא ערך עליון עבורם ושהאוטו שלהם הוא הכל עבורם, עדיין יש סימני מריחה ובועות קטנטנות שהמריחה הידנית גורמת (בשתי החברות)

לגבי הרכב של וויפר - לא נראה טוב, אבל אני יודע שבהתחלה למדתם את הנושא ומאז הפקתם לקחים, אבל זה שאתם טוענים עד היום שאתם לא משפשפים את הלכה הישנה, עובד לרעתכם.

נקח את הפנל מניקל על המכסה האחורי של וויפר, בגלל ששם לא שפשפתם הלכה התרוממה, חוק ראשון בתורת החומרים (שאינם בטכנולוגיית הננו) הוא ליטוש החלק היבש לפני יישום לכה חדשה, במקרה של יישום ללא שפשוף החיבור יהיה מכני ולא כימי כמו לאחר שפשוף וקשר מכני חלש יותר מכימי!

דרך אגב, אני לא מבין את ההיגיון להסתיר את העובדה שאתם משפשפים את הלכה הישנה, הרי אם אתם מלטשים 13 - 15 מיקרון, אתם מחזירים אותם חזרה עם ה RFX ! אז מה הקטע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אההה עכשיו הבנתי מי אתה....

ראשית לא הסתרנו וזה מופיע בכל מקום שאנחנו מבצעים ניקוי לפני השטח, כרגע הכלי היעיל ביותר הוא שלייף 6000.

שנית לגבי םות"ש זה היה חימום יתר, מה שהיה לפני שנה וחצי היסטוריה גם מבחינת הנפשות הפועלות.

אני יודע כמה אתה טוב במילים ולכן למדתי לסכם דברים ע"י תוצאות ומראה עיניים.

ניישם בסדנא לבחירתך/בחירת הדורש/ הכתב חומר ליד חומר ונתן לתוצאות לדבר.

עד היום דיבורים לחוד ומאות רכבים מטריפים לחוד (כשאתה בעצמך נשארת חסר מילים...במציאות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצחת אותי תומר! לאחר שהבאת הוכחה כה משכנעת - התכתבות בין איגור לבין אדם נוסף, אין ספק שהאמת יצאה לאור! מה אתה רוצה, אמרתי לכם שהשתפרתם! מה אתה רוצה שאשקר? זה לא מושלם! זו השיטה ואלה המגבלות, גם בהתזה במוסכים יש פשלות, אבל שם לא מכחישים שהם מלטשים בנייר לטש 2000 או 3000! מה הקטע? זה לא פוגע, להיפך , מועיל.

רכב חדש אתה יכול ללטש ב 6000 אבל רכב ישן עם שריטות אתה חייב להתחיל ב 2000 ובוא אלמד אותך בחינם קצת על הכימיה של החומרים מבוססי שרף סינטטי, לכה דו רכיבית מתייבשת סופית תוך 72 שעות וכל אותו זמן היא מצטמקת, זאת אומרת שאם ברגע המריחה אם היא היתה 20 מיקרון, לאחר התאדות כל הממיסים (72 ש') היא שוקעת אל תוך עצמה לכן שריטה שהשארת במערכה הראשונה תופיע במערכה השלישית!

אני לא הכתובת שלך להצלחה ואני גם לא נושא השרשור, נכון, מדדתי לך ברק על שתי מכוניות, שתיהן יצאו מבריקות מאוד - 95 נק' אבל במוסכי הצבע אני מודד תוצאות של 99 נקודות ואת זה לא אמרתי לך! אז זה לא נכון שנשארתי ללא מילים, פשוט זה לא רלוונטי, במילא העין לא יכולה להבחין בהבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

98* מצולם*

לא להתרגש, מבחן המציאות ידידי.

למדתי כבר שבמדיה אתה לובש מסיכה וגלימה שלמדתי מתי להעריך ומתי זה פשוט לא נגמר.

(עכשיו אני יודע שגם פה), אני עברתי למבחן התוצאות בשטת.

אתה מבקר אצלי מספיק כדי להביא חומרים למבחן, הסדנא לרשותך.

ולא אסיים בלי להגיד שאני אוהב אותך, משתמש בחומרים שלך מהיום הראשון שלי בתחום וכנראה שגם לעוד שנים רבות.

אבל די למקלדות ויאללה לעשייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...