איגור ארטיושנקו
-
הודעות
39 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי איגור ארטיושנקו
-
שטיפת " ננו " מושג שמתחיל לתפוס תאוצה ופופולאריות במכוני השטיפה , הסיבה לכך שהמושג " ננו " מככב בשוק הישראלי בשנים האחרונות , הבעיה כאן שכל אחד מתיימר לעשות שטיפת ננו ולא בדיוק משתמש בחומרים היעודייים ... עקרון השטיפה בהחלט מצויין , במיוחד לאנשים שעשו ציפוי ננו ומעוניינים לתחזק אותו ( בתנאי שבמעמד השטיפה מיישמים אוטם לנאנו על בסיס סיליקה ) וכמובן משתמשים בסבון מתאים , כפפה נקייה , ומייקרופייבר יעודי לניגוב . כמו כן , במקומות שמבצעים עבודה נכונה , גם רכבים חדשים יעשו את זה בשביל להגן על הצבע לפחות ברמה בסיסית , ללא השקעה של אלפי שקלים בציפוי ( עניין תקציבי ) . בכל אופן , הבעיה מתחילה כשמשתמשים במסירי שומנים ובכל מיני תרסיסים שומניים שהורסים את הצבע ..
-
PDR באזור חדרה/נתניה
איגור ארטיושנקו פרסם הודעה בנושא של autolaw בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
0534318101 -
אילן כמה דברים לא נכונים בתבוב. אחת . א- המיאטה , תחזור לפוסט ההוא ותראה על מה הלקוח התלונן , ותראה עד כמה מרוצה הוא יצא לאחר ביקור של כמה שעות בסדנא שלנו .... ב- החומרים לא איכותיים ? נכון ובגלל זה החברה פרוסה ב55 מדינות עם מאות של סניפים , מתפתחת משנה לשנה ומפתחת מוצרים טכנולוגיים חדשים ( שהרבה דיטיילורים משתמשים בהם ) ג - פוסט 5 ? חבל מאוד על הזלזול באנשים , אתה גם מתחום הדיטייל בארץ . תהיה סובלני כלפי אנשים ואנשים יהיו ככה איתך , ברכה והצלחה
-
אני אוהב את התגובות של כולכם , חבל לרשום דברים ללא ביסוס אמיתי כלפי טיב השירות של כל רשת RestorFX israel , על איכות החומרים שלנו ( שחלקם הגדול משתמשים בהם " הדיטיילורים הטובים " ) על אופן ההתנהלות מול לקוחות וכו... אני סבור שאתם יודעים יותר טוב מאיתנו איך להתנהל. לגבי פותח האשכול הנ"ל , אין קשר בין פוסט זה לבין ההתנהלות מולו בתקופה הנ"ל , אני מבין את חוסר הסובלנות שלו , העצבים והתסכול , ולא לא נכתב בשביל הפורום אלה מתוך כוונה אמיתית וכנה , וכפי שנכתב לפני זה , מבחינתי כבעלים ויבואן של רסטור בישראל , אני אעשה הכל על מנת שיצא מרוצה בסופו של דבר ( יש דברים שלצערי אינם בשליטתי ) כגון מעבר מיקום וסידור סדנא חדשה , כמו ההסדר מול הזכיין וכו פהיות של הלקוח לכל גורם אחר שהינו אנחנו ... במידה והלקוח יחליט וירצה , כפי שנאמר לו בהתכתבות בוואצאפ , להגיע אלי אישית על מנת לראות באיזה דרך ניתן לטפל בנושא ממנו הוא מאוכזב על הצד הטוב ביותר ... אז לפני ששופטים עסק ( או בסופו של עניין אנשים ) שמתפרנסים מהתחום וב99% מהמקרים עושים עבודה מדהימה ( מתייחס לסניף אשדוד ) . תעצרו לרגע , תחשבו , תביאו אמפטיה כלפי הלקוח ובבקשה תתנו לנו לסדר את העניינים מול הלקוחות בצורה הטובה והידידותית ביותר , אפילו עם זה לוקח מעט זמן . תודה
-
שלום לכולם , ושלום ארתור. מאוד מצער לראות פוסט כזה בקארס פורום או כל מקום אחר , אני לגמריי מבין את האכזבה והתסכול של ארתור מהטיפול שקיבל בסניף אשדוד , יחד עם זאת צריך לפעמים לקחת דברים בפרופורציות . אף פעם סדנא שלנו לא התנערה מאחריות וכך גם הפעם זה לא קרה .. בשיחה האחרונה שלי עם ארתור , קבענו שלאחר שנסיים שיפוץ בסדנא החדשה הוא יגיע אלינו על מנת לעשות את המקסימום בכדי לתקן ולהוציא אותו מרוצה , אני לא אכנס לפרטים על מצב הרכב לפני הטיפול ואני לא מצדיק אף אחד בשום צורה .. בסופו של דבר המטרה תמיד תהיה להוציא לקוח מרוצה .. לכן את המשך הטיפול אמשיך לנהל מול ארתור בפרטי .. לגבי פוסטים עברו: מלבד גיא עם המיאטה , לא זכור לי עוד לקוח שרשם שאינו מרוצה מהשירות שלנו , בשנתיים בישראל עשינו מעל 1000 רכבים . כמו כן גיא הגיע אלינו וטופל הכל ללא קושי , הוא מרוצה ורשם אף פוסט על כך . אני מבין שקל מאוד לחברי הפורום לקטול אותנו , אני מבין זאת וחבל שככה המצב . בכל אופן , אני סבור ובטוח שהעבודה שאנחנו מבצעים ביום יום הינו ברמה גבוהה ביותר ובעלת סטנדרטים בין לאומיים . אוסיף שוב , לא מתרצים אף פעם , כן לוקחים אחריות , וכן לפעמים לא הכל מושלם .. תודה
-
רגע ..עצור X cote לא פיתחו את הטכנולוגייה הזאת ובהחלט שרסטור לא העתיקו אותה ( תאמין לי שאני יודע מאיפה ואיך הגיע המוצר לעולם ) דבר נוסף , חבל להגיד דברים שאין להם בסיס , אולי לקה רגילה מרוססת לאחר ליטוש ב נייר p2000 אך אין בזה אמת בנוגע לרסטור כי רסטור מתחבר ללקה בצורה שונה וחייב להיות ליטוש סופי בין p5000 או p6000 אחרת החומר לא יתחבר אלה פשוט יבלע בפנים . יש הבדל עצום בין לקה רגילה לרסטור בכל המובנים וחבל מאוד להטעות אנשים בלי ביסוס מוכך על גבי נייר . תודה
-
למה לא נשמע טוב ? החברה החליטה שתהליך יישום החומר לא יפורסם בוידאו . מאיזה סיבה בטח אתה שואל ? אז מהסיבה שהתהליך יכול להראות פשוט וקל לביצוע , וזה כבר נראה רע , אך כשאיש מקצוע שלמד כמה חודשים מבצע את זה זה נראה ככה . זאת לדעתי הסיבה האמיתית . כשתרצה להגיע אני אשמח לתת לך לנסות ליישם את החומר ( על דאגה , כל עוד לא ייבשנו עד שעה יהעה ניתן להסיר ולבצע כמו שצריך ) הוגן מבחינתי לצורך המדע? בטא נעשה את זה אפילו מעניין יותר , תגיע עם הרכב שלך או כל מה שתרצה ונעשה חלק 1 בלבד ( כמובן ללא עלות ) תאהב ותרצה להמשיך , אז כברר נדבר על הכל.
-
אריק , החברה קיימת למעלה מ 10 שנים , ההתפתחות והקפיצה הגדולה הגיע ב3 שנים האחרונות . זה כרגע קיים במעל ל 50 מדינות ברחבי העולם ולא מעט " דיטיילורים עוברים לשיטה הנ"ל . חשוב להדגיש , עבודת השלייף ברמת חיתוך 3000 מתבצעת ברכבים בעלי לקה במצב גרוע לצורך הורדה של השכבה הפגוע , ב 90 % מהמקרים הרכבים עוברים ליטוש בנייר עדין 6000 בלבד שזה כמו פילינג , ולאחר מכן הרכב עובר יישום של הרסטור , קילוף לאחר יישום יכל להווצר מעבודת הכנה לקוייה. קצת נתונים על החומר : זה לא בדיוק לקה כפי שאתה טוען . זאת תרכובת כימית שיש בה % מסויים של לקה ועוד מרכיבים . לפי כל הבדיקות רמת הקשיחות 7h שבעקרון כמעט שום לקה לא תגיע ברמה קשיחה כל כך מהחברה . ( אשמח במידת הצורך להציג מסמכים) יישום ידני נותן אחידות מקסימלית והעלאת גובה הלקה עד כ 15-20 מיקרון בממוצע שזה בעצם מאםשר עבודת תחזוקה עתידית לכמה דנחם טובות בלי שום בעיה. במידה ואתה מעוניין אשמח להזמין אותך אלינו לסדנא שתראה בעיינים שלך את הכל . תודה אציין שוב , טעויות קורות לכולם , במיוחד כשמדובר בחומר כל כך קשה ומיוחד ובמיוחד בתחילת הדרך. מקווה שהתשובה מספקת
-
היי, אתה צודק במיליון אחוז לקחת חלק מחבלי הלידה שלנו בישראל ועל כך אנחנו מתנצלים מאד. כל שנוכל כדי להשאיר אותך מרוצה על אף החוויה הלא נעימה נעשה. אנחנו שואפים ל110% שביעות רצון וכן שואפים לשלמות אך טעויות אנוש קורות ואתה לצערנו חווית מקרה כזה. הריסטור הינו חומר מרתק ולא פשוט לעבודה, בעבודה נכונה יעשה פלאים גם ללכה פגומה מאד אך בעבודה לא נכונה ומדויקת כן עלולים להיווצר פגמים. במהלך הזמן מאז שביקרת אצלנו שינויים רבים קרו בהליכי העבודה ובהכשרות ונותר לי רק לקוות שנצליח להחזיר את האמון שלך בנו ולהמשיך לספק לחובבי הרכב עבודות יוצאות דופן ממה שהכרנו עד היום. סליחה מראש ונשמח לשמוע ממך לפיצוי ראוי על עוגמת הנפש בשנה האחרונה נפתחו 7 סדנאות רסטור אפ.איקס בישראל , אנחנו נותנים דגש על קורסים , השתלמויות לצורך בקרה ושמירה על איכות העבודה . לצערי כפי שכתבנו לפני הרכב שלך נפגע מחבלי לידה , הטיפול הראשון היה למעלה משנה ולצערי לא הצלחנו כנראה לתקן את הנזק שנגרם , אנחנו יותר מנשמח לתת לך חוויה מתקנת בכל רגע נתון . בנוסף אני משאר לעצמי שבמידה והעבודה שלנו לא היתה איכותית , היו עוד הרבה ביקורות כאלה ברחבי הרשת .. לצערי הרב טעויות קורות כמו בכל דבר אחר בכל תחום , יחד עם זאת , היום הרמה אחרת לחלוטין שוב פעם סליחה
-
רשת סדנאות טיפוח הרכב RestorFX israel מציעה ללקוחותיה את מגוון השירותים הרחב ביותר בשוק ה דיטיילינג אצלינו ניתן לחדש את צבע הרכב בטכנולוגיית RestorFX , עבודות פוליש מורכבות , חידוש פנים הרכב , פלסטיקה פנימית או חיצונית , פנסים ועוד.... כמו כן , אנחנו מציעים ציפוי הגנה נאנו קרמי מבית ClearFX אשר יספק את ההגנה המקסימלית לצבע הרכב למספר רב של שנים . נין למצוא במגוון שלנו 15 מוצרים לטיפוח ותחזוקה שוטפת של הרכבים - NumbersFX עבודות PDR - תיקון מכות פח ללא פחחות ( לא כל סניפי הרשת ) אחריות על העבודה הינה עד 36 חודשים בהתאם לסוג הטיפול המבוקש. לפרטים נוספים - 03-3035952 מערכת לניתוב שחות 1 - משרדי החברה 2 - נתניה 3 - נצרת עילית 4 - אשדוד 5- ראשלץ 6 - פתח תקווה 7 - רעננה 8 - חולון 9 - רחובות נשמח לתת מענה ושירות לכולם בהרחבה ניתן לקרוא כאן : www.retorfxisrael.net/lp - מהו RestorFX ובמה שונה מכל שאר הטיפולים
-
רשת סדנאות טיפוח הרכב RestorFX israel מציעה ללקוחותיה את מגוון השירותים הרחב ביותר בשוק הדיטיילינג אצלינו ניתן לחדש את צבע הרכב בטכנולוגיית RestorFX , עבודות פוליש מורכבות , חידוש פנים הרכב , פלסטיקה פנימית או חיצונית , פנסים ועוד.... כמו כן , אנחנו מציעים ציפוי הגנה נאנו קרמי מבית ClearFX אשר יספק את ההגנה המקסימלית לצבע הרכב למספר רב של שנים . נין למצוא במגוון שלנו 15 מוצרים לטיפוח ותחזוקה שוטפת של הרכבים - NumbersFX עבודות PDR - תיקון מכות פח ללא פחחות ( לא כל סניפי הרשת ) אחריות על העבודה הינה עד 36 חודשים בהתאם לסוג הטיפול המבוקש.לפרטים נוספים - 03-3035952 מערכת לניתוב שחות 1 - משרדי החברה 2 - נתניה 3 - נצרת עילית 4 - אשדוד 5- ראשלץ 6 - פתח תקווה 7 - רעננה 8 - חולון 9 - רחובות נשמח לתת מענה ושירות לכולם בהרחבה ניתן לקרוא כאן : www.retorfxisrael.net/lp - מהו RestorFX ובמה שונה מכל שאר הטיפולים
-
שלום ובוקר טוב לכולם הייתם רוצים לעשות פיילוט הטבות לחברי הפורום ??? פולישים , ציפויים , חידוש פנים , אוטמי צבע וכמובן RestorFX //// במידה וכן נשמח להצעות מכם . כמו כן , הרשת פרוסה בערים הבאות: נצרת עילית , נתניה , פתח תקווה , ראשלץ , אשדוד .. בחודשים הקרובים --- רעננה , נס ציונה רחובות , חולון ובת ים נשמח לידבקים שלכם דף הפייסבוק שלנו - https://www.facebook.com/restorfxIL/
