Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו X3 Luxury 28i שנת 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן לקבל חוות דעת על ב.מ.וו X3 Luxury 28i שנת 2012, קצת ישן אבל עם קילומטרז׳ נמוך (50,000), במחיר מחירון.

 

מקבלים אחריות יצרן על כל המכלולים ל 12 חודשים.

 

נסיעות עבודה, בעיקר בינעירוני, משפחה עם 3 ילדים גדולים. מחפש נוחות, הנאה מהנהיגה, בטיחות ולא ליפול עם רכב שיזדקק לשהיות ממושכות במוסך (למרות גילו)

 

תודה רבה,

אייל

פורסם

נהדרת, עם הבונוס של מנוע 3.0 שישה צילינדרים (והחיסרון של צריכת דלק גבוהה יותר...), ששנה לאחר מכן נעלם מהדגם הזה.

מרווחת ונוחה.

אם אתה מדבר על המכונית הספציפית שיש כרגע למכירה בטרייד אין שלהם (45,000 ק״מ) גם יש לך את היתרון של אחריות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

רכב מבוקש יחסית ונמכר במחיר גבוה מהמחירון הרשמי שלו, מפואר יותר מהביזניס ומאובזר

קלות. באים בדרך כלל ללא איבזור מיוחד וללא וויז וכאלה במערכת, אלה אם כן בעל הרכב

התקין בעצמו. רכב דינאמי מאוד וכיף מאוד לנהיגה, היגוי מצוין בקטגוריה שלו ומאוד מאוד

דינאמי וספורטיבי ביחס לקטגוריה (בקטגורית הגיפונים) ולדעתי אחד המהנים שיש.

לא צריך להגזים כי הוא ממש לא משחיז סיבובים, אך אחד המהנים שיש...בסיבובים הוא

רוכן לצדדים יותר מדי.

אמין מאוד, טיפולים וזהו

(לי יש 2, אחד שלי ואחד של אישתי 2012 2013 מנוע 2.0 ליטר טורבו). אני משוחד

אפשר לומר. שקט מאוד נעים ורך בנסיעה ובדרך כלל יש מקום לרגליים של כולם, מאוד מרווח.

תא מטען גדול יחסית וכיף בנסיעה למרחקים, כמו גם בנסיעה עירונית. יתרון גדול בXים שגם

ב80 קמש הוא שקט באותה מידה כמו ב140 קמש...רציני, לא בצחוק.

במידה והכביש לא סלול הייטב והאספלט לר חדש, מרגישים מיידית ורעשי הכביש גבוהים מהרגיל.

אינו רגיש לטיפולים כמו מנוע ה 2.0 ליטר טורבו ואמין ממנו, אך צפה לצריכת דלק גבוהה.

אם מנוע ה2.0 ליטר שלי עושה 7.6 לליטר בנסיעה עירונית רוב הזמן, אז ה3.0 ליטר כנראה

יגיע ל6.5 6.8 קמ לליטר בעירוני, אם יוצא מהעיר קצת משתפרת מאוד הצריכה שלו.

מושבים רכים, אפילו מדי ללא תמיכה צידית ראוייה, אך נוחים ורכים. חומרים רכים והגומי על הדלתות

של משענות המרפק, די נקרעים ולא נשארים לנצח. מושבי הדמוי עור מתפצפצים יחסית מהר ולא מתחממים

בקיץ. חומרים מעולים ורכים ברכב פנימה והכל מורכב ברמות הגבוהות, קל מאוד להתחבר לרכב

והמערכות די ידידותיות ותוך שבועיים לומדים לתפעל ומי שמגיע מבמוו, ישר מרגיש בבית.

אין יותר מדיי פיצרים ואין מערכות בטיחותיות כמו הדור החדש בדגמים הישנים ואין ציפצופים

ואין נורות אדומות במראות וכדומה.

הטיפולים די דומים במוסכים המורשים ועלות טיפול רגילה אחרי 10K מגיעה ל 1900 שח ללא בלמים

רפידות ודיסקיות.

דסקיות קדמיות ורפידות, בערך 2500-2700 שח, פעם ב3 שנים.

הגיר 8 הילוכים הוא חלומו של כל נהג ומגיב מהר מאוד בספורט ואיטי ורך בדרייב הרגיל.

בידני החלפת ההילוכים מהירה מאוד יחסית לגיר רגיל , לא כמו מערכת קלאץ כפול, אבל מהירה

יחסית לכל מערכת פלנטרית רגילה אחרת שבשוק....8 הילוכים שבמאה קמש אתה ב1200 סלד...

שקט כבר אמרתי? הרכב שקט מאוד ונעים בנסיעה ולא שומעים חבטות למינהם בנסיעה על בורות

גדולים ולא ודי מבודד ושקט כשעוברים עליהן. לא שקט מדי כמו הX5 אך גם לא רועש ,רק בכביש

גרוע, הוא פחות שקט ויש הרבה כאלה. רעשי הצמיגים הם ובחירת צמיג טוב ואיכותי די משפיעה

על השקט, ועדיף לקנות צמיגים מעולים ולא פחות... במעבר לצמיג רגיל ולא ראן פלאט (צמיג ללא

תקר) המצב משתפר מעט, אלה עם כן הם צמיגי היצרן שעולה לפחות 850 שח לצמיג ולא זוכר את

שמו, ארשום מאוחר יותר.

פורסם

יש לציין שהרכב מהיר יחסית ותאוצות חזקות מכל מצב תקבל, על חשבון צריכת דלק

איומה בלחיצות...בסביבות 6 ש למאה קמש ברכב ששוקל 1800 קג.

חלל הפנים דורש יתיחסות עדינה, כלומר שיש פסי אלומיניום מוברש (פלסטיק דמוי אלומיניום)

וכל נגיעה עם חפץ כהה או מתכת, יעשו סימן חרטיה ושריטה לא נעימים. כמו שהפלסטיק השחור

סביב הנהג יורד צבעו ומשאיר סימנים ונקודות לבנות כשנפגע, מרקר שחור פותר את הבעייה, אבל

עדיין פלסטיק צבוע בשחור ולא עמיד ולא מזדקן יפה לרכב בן 5.

מיותר לציין שהוא עונה ויותר על צרכי משפחה ובקיצור רכב שיש בו הכל מהכל, חוץ מתוספות ואביזרים

של היום, כמו וויז ובקרות זהירות למינהם.

לדעתי האישית ה2.0 ליטר טורבו עדיף ממנו בגלל צריכת דלק שפוייה לאותם כוחות סוס.

פורסם

רוברט וביג מיק די סיכמו את זה.

הרכב הוא מוצלח יותר מהמחליף שלו, חזק ומאובזר.

למעט עלויות אחזקה תלויי נסועה, לא הייתי מתלבט.

אם זה באמת הרכב מהטרייד-אין שלהם, תנסה להתמקח על הארכת אחריות במקום הנחה של כמה אלפי שקלים.

×
×
  • תוכן חדש...