Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה לטיפול בקורולה באחד ממוסכי טויוטה. השמן שהציעו הוא 5w30 של חברת פז בדרגת SL.

האם זה שמן משובח? ברמה של חברות כמו valvoline וכדו'.

 

מקווה שלא פותח פה "תיבת פנדורה", כי ראיתי שסוגיית השמן בפורום זה ופורומים אחרים, עתיקה לפחות כמו היקום...

 

תודה מראש

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יכול להיות שהוא שמן טוב כשלעצמו, אבל למה להתפשר על SL כשיש היום SM וגם SN ? הם בעלי חבילות תוספים יותר טובות ומקיפות.

 

איזו שנה הקורולה שלך ?

Stay Dirty

פורסם

במחיר שהם גו(נ)בים בעבורו.... תראה אם יש להם שמן לקסוס שזה סינטטי מלא 5w30 'מקורי' עם לוגו טויוטה (או של חברת אנאוס).

קוד במוסכי יבואן

08880-83389

או

Z55

פורסם

אלה השמנים ברמה הגבוהה שיש להם, אם אתה מחפש להשוות לחברות מובילות בשוק.

 

הפז גם כן עומד במשימה, אבל הפרש המחיר בינו לבינם לא מצדיק פשרה.

פורסם

השאלה אם אני יכול לדרוש את השמן לקסוס שציינת והאם זה יהיה בתוספת מחיר? ובכלל, איך אדע בוודאות מה הם שמים, הלא הם מוציאים את זה ממיכל ולא מקופסה ?

פורסם

אם יש במוסך ישמחו למכור לך אותו. זה עולה עוד כסף. לא בכל המוסכים שלהם יש, רק אצל אלו שמטפלים בלקסוס.

 

אתה לעולם לא תדע בוודאות מה הם שמים. אם רוצים לעבוד עליך, יעשו זאת.

לא סומך עליהם? תבקש שיקראו לך כשממלאים את השמן מהחבית או מהגלון.

פורסם

בקיצור, חוץ מהחרטא של המכירה ( "מוסך מורשה") עדיף לי כבר לעשות את הטיפול במוסך רגיל ! מי ייכנס איתם עכשיו לפינות...

מה אגיד, פעם יכולת לסמוך על מוסכים מורשים, בחישוב עם האלמנט ... היום גם זה בספק.

פורסם (נערך)

+ מע''מ כחוק, כמובן....

 

אני לא חושב שרע לטפל במורשה. הם יודעים בדיוק מה נדרש בטיפול, לפי מפרט, וזה מאוד מאוד חשוב.

המחירים במוסך כללי לא הרבה יותר זולים ממה שתקבל אצלם לרכיבים באיכות דומה, וכמובן הרישום עוזר במכירה, חד וחלק. אבל עד כה דיברת על שמן בלבד, וכן, זה מתומחר שם יקר בלי סיבה. גם בלמים, אגב.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

העבודה מתומחרת גבוה, ביחס למוסכים אחרים. הפלגים למשל, קיבלתי אותן הצעות מכמה מוסכים. שום דבר לא היה מדאיג אותי אלמלא השמן.

בלמים עשיתי לא מזמן במוסך כללי, ברמה הגבוהה ביותר ובשני שליש מחיר פחות או יותר.


×
×
  • תוכן חדש...