Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 4 חודש צבעתי את האוטו בקארפיקס מי שמכיר , היום שטפתי את האוטו עם גרניק ביתי (פעם ראשונה)

סיימתי לשטוף את הרכב ופתאום אני רואה שיש קילוף צבע יחסית גדול על המכסה מנוע וגם מתחת יש את הצבע הקודם של האוטו (אפור) כנראה גם עבדו עלי ולא עשו צבע יסוד ושיוף כי יש גם הרבה סימנים על האוטו שמראים שלא בוצע שיוף.

לקח לו לצבוע את האוטו פחות מ24 שעות.

מה אפשר לעשות?

לדעתכם צריך לבקש צביעה מחדש?

djmzanyxmcti.jpg

פורסם

תחזור אליו שיצבע את כל החלק מחדש 24 שעות עשה לך עבודה חאפר.(תלוי גם במחיר ששילמת)

ופעם הבאה תשטוף יותר עדין לא גרניק צינור מים רגיל.

פורסם
תחזור אליו שיצבע את כל החלק מחדש 24 שעות עשה לך עבודה חאפר.(תלוי גם במחיר ששילמת)

ופעם הבאה תשטוף יותר עדין לא גרניק צינור מים רגיל.

3 וחצי אלף שקל בלי פחחות , נראה לך אני יכול להוציא צביעה מחדש? יש מלא מקומות באוטו עם קילופים , נקודות צבע וסימנים של נזילה ורואים בבירור שהוא לא עשה צבע יסוד ושיוף של האוטו.

גם אפשרות של תביעה באה בחשבון?

פורסם

על פניו עבודת צביעה גרועה.

 

אם לאחר 4 חודשים ככה נראה הרכב - הייתי דורש בתוקף צביעה מחדש. (יושב עליהם כמה שעות)

לא יסכים? לך לתביעה, רק קח בחשבון זמן/כסף והרבה עצבים.

פורסם
על פניו עבודת צביעה גרועה.

 

אם לאחר 4 חודשים ככה נראה הרכב - הייתי דורש בתוקף צביעה מחדש. (יושב עליהם כמה שעות)

לא יסכים? לך לתביעה, רק קח בחשבון זמן/כסף והרבה עצבים.

זאת הבעיה שאני בצבא ואין לי זמן לזה בגלל זה לא הלכתי אליו עד היום

אני יגיד שאני יפרסם בפייסבוק עליו , פייסבוק נראלי יעבוד יותר טוב מאשר תביעה

תודה אחי אני יעדכן עוד כמה ימים מה נסגר

פורסם

אם איתרת את הבעיה מזמן? חבל שלא פנית לשם מיד שזה היה בתחילת התהליך. (אגב,זה ילך ויחמיר)

יש דברים שלא דוחים. (3500 ש"ח לא הולך ברגל)

 

מקווה בשבילך שהם ייקחו אחריות ויבצעו עבודה מחדש באיכות טובה.

פורסם
אם איתרת את הבעיה מזמן? חבל שלא פנית לשם מיד שזה היה בתחילת התהליך. (אגב,זה ילך ויחמיר)

יש דברים שלא דוחים. (3500 ש"ח לא הולך ברגל)

 

מקווה בשבילך שהם ייקחו אחריות ויבצעו עבודה מחדש באיכות טובה.

המקום עצמו יודע לצבוע ברמה גבוה לפי מה שראיתי ביוטיוב שהם עושים מוכניות יוקרה גם מראים את התהליך.

הוא גם אמר לי שהעבודה לוקחת לפחות 3-4 ימים פתאום הוא מתקשר אלי אחרי יום תבוא תיקח , ידעתי שמשהו מסריח פה

פורסם

יוטיוב זה לא אינדיקציה מבחינתי לאיכות עבודה.

 

בכל אופן כפי שכבר רמזתי לך, דרוש צביעה מחדש > ויפה שעה אחת קודם.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...