Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוחות מעניינת אותי, באיזה רכב הכי נוח יצא לכם לנהוג/לנסוע?


idan10
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

דווקא לא אהבתי c5 דור ראשון משום מה, לא הצלחתי להבחין בנוחות סיטרואנית פנומנאלית.

 

יצא לי לנסוע בסיטרואן C5 דור שני ולא הרגשתי שהרכב נוח במיוחד כמו שמתארים אותו

 

זה בדיוק הקטע שלה. אחרי שאתה נוסע כמה חודשים על c5 ואז עובר לרכב אחר בכביש שאתה מכיר טוב, אתה לא מאמין כמה חורים בכביש נוספו באותו יום.

 

הבעיות העיקריות שלה (מבחינת נוחות לפחות) הן מפגעים ממש גדולים (כמו פסי האטה) שמחייבים האטה משמעותית ושינויי כיוון מהירים, שגורמים לכל האוטו להתנדנד מצד לצד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

יצא לי להיות נוסע בלקסוס RX דור קודם וזו בהחלט אונייה, מתנדנד מצד לצד על הכביש ומרגיש מאוד רך. המגאן החדשה דיי מוצלחת בתחום של בידוד רעשים וסופגת שיבושים מצויין.

נהיגה - מגאן 2+3 במשפחתיות, בSUV's - קשקאי דור נוכחי, בסופר מיניז - קליאו דור 3. בתור נוסע - C5.

נוחות נסיעה יוצאת דופן היו לסיטרואן DS ו CX. גם הפיג'ו 604 תזכר לטובה.

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתי הולך בפה מלא על הC5מהדור הראשון , הרכבים היום במצב של התפוררות רובם, ועדיין ביציאה לכביש מדהים תחושת הריכוך , כל הרכב מתפרק אבל עליה על באמפרים או בורות בכביש אפשרית ולא נוראה כמו ברכב שיכולים לעלות גם פי עשרה

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פורד אסקייפ (קוגה בארץ). עשר שעות נהיגה לא גרמו לשמץ של כאבי גב). אגב, למרות היותה שכורה, הגיעה ברמת גימור גבוהה יחסית - מנוע 1.6 טורבו, 4x4, מושבים עם כיוון חשמלי ומולטימדיה עם מצלמת רוורס.

 

סיטרואן קסנטיה - המושבים מאוד נוחים, הרכב עצמו פחות.

 

סיטרואן C5 דור 1 - ישבתי באחת כזאת באולם תצוגה, הרגישה כמו חללית אחרי קסנטיה.

 

ביואיק לוצרן - סיבוב של כמה מאות מטרים - מרגיש מנותק בצורה מוחלטת מהסביבה.

 

פז'ו 307 - אחת צצה כשעברתי מקסנטיה ללנסר, אבל כבר אז ידעתי שלאוטו צרפתי אני לא חוזר. קניתי לנסר.

 

טויוטה פריוס דור 3 של ההורים - מושבים כמעט צרפתיים, גדולים ורכים.

 

מרצדס s500 w140 - לא זוכר כי הייתי ילד בן 10, זה היה בשנת 1994. זוכר שהיו כיוונים חשמליים במושב האחורי.

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
השברולט אסטרו הישן שהיה לנו. כיסא הנהג מרופד, נוח ועם משענות יד נחמדות. כמו ספה טובה.

 

אויי שברולט אסטרו, הייתה לאבי כזו, נטוצי על גלגלים.

זכורה לי לטובה גם השברולט מונטה קרלו/לומינה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי/נסעתי בהרבה רכבים, אבל הרכב הכי נוח שיצא לי לשבת בו בתור נוסע אי-פעם הייתה מונית מרצדס e-class 2004.כמו לשבת בסלון בבית (וכן, למרבה ההפתעה, היא הייתה יותר נוחה ממונית s-class חדשה שישבתי בה בדצמבר בשוויץ)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hydropneumatic_suspension

 

וגם בכל אלו שהקדימו אותה (ds, cx, gs, bx, קסנטיה)

 

עריכה: שכחתי את ה-xm כמובן, ואפילו ה-sm. וכמובן גם ה-c6.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בדעה שה-C5 דור ראשון הייתה נוחה מאוד,

יצא לי לשבת לצד הנוסע (לא לנהוג) ופשוט הפתיע אותי שלא הרגשתי את הבמפר שזה הרגע עברנו.

 

גם הרנו קנגו :shock: עליה נהגתי מדיי פעם בצבא זכורה לי כנוחה מאוד, בעיקר בכל הנוגע לשיכוך מהמורות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן GSA ו-BX, ב-58 השניות (ממוצע שנתי) שכל המתלים ההידרו-פניאומטיים עבדו בלי תקלה.

  • מצחיק 1

Lexus GS 450h

THE quietest Q car on earth

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עכשווי שמאד מפתיע ברמת הנוחות הצרפתית שלו = אלפא ג'וליה

משטח באמפרים באופן מעורר הערכה ולא על חשבון התנהגות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שנהגתי C5 דור ראשון,

רכב שנסעתי xm של אבא שלי,

לגבי מה מיוחד בסיטרואן, זה המתלים ההידרו פנאומטיים,

אומרים שה c6 היתה עוד כמה רמות מעל.

מעניין למה הפסיקו עם זה, המערכת הייתה מאוד אמינה בסוף ימיה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

C5 דור שני {לא נסעתי בשלישי} נוח יותר מהדור הראשון.

אף רכב אחר כולל מכוניות ב600K לא מתקרבות לנוחות של הרכב הזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...