Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז ככה

היום הלכתי עם חבר שלי לקנות כרטיסים לדום להיום בערב

ורציתי לבדוק כמה באמת האוטו הזה עושה מ0 ל 100

אוקי עכשיו ככה קצת היסטוריה על הרכב:

הרכב הוא קרייזלר נאון שנת 97 150 אלף ק''מ כמעט

הוא אצלנו רק 8 אלף ק''מ בערך חודשיים

הוא היה שייך לאישה די עמידה שטיפלה ברכב יפה עם טיפולים תוספים והכל

וגם אנחנו די שומרים עליו אני מטפל בו יפה שם לו תוסף כל 5 אלף ק''מ

דואג לו הכל

 

בקיצור לבעיה האמיתית

הלכנו לכביש מישורי שיש לי בתא מטען בערך 40 ק''ג ציוד של אבא שלי כל מיני

כלים ושטיות אני וחבר שלי שוקלים בערך כל אחד 80 אז ככה שיוצא שעל האוטו

יש 200 ק''ג (בערך) יותר ממה שהוא באמת

טוב אני עומד בכביש מישורי לחלוטין ריק ממכוניות די נטוש שם ברקס עד הסוף

אחר כך שם גז ומשאיר את הברקס מחכה שהטורים מגיעים ל 2500

ומתחיל בקיצור ולענין העגלה עשתה כמעט 14 וחצי שניות (14.41) שזה משום

מה לא הגיוני לרכב

שיש לו מנוע 2000 (אוטומט) עכשיו אין לי מושג ממה הבעיה הצמיגים טובים ניפחנו אותם

ללחץ 34 כמו שאמרו לי במוסך המנוע היה בטמ''פ האופטימלית שלו כל התנאים היו כשרים

שעון סטופר של כסיו הכל טוב ויפה חוץ מהתוצאה שהיא לא הגיונית!!!

אנה עיזרו לי אני מתוסכל :?:cry:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

לא ממש הגיונית..

 

לפי PARKERS ה2 ליטר אמורה לעשות 8.8 שניות ל95 קמ"ש..

 

"אמורה"..

 

נתון שנראה אופטימי לחלוטין לאמריקאית אוטו'...

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

המנוע עשה כבר 150K אז הוא קצת עייף.

 

כמו-כן אני מתפלא שמישהו בפורום קנה מכונית כזאת בעייתית.

 

תשמח כל עוד היא נוסעת, ואל תעשה שטויות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קרייזלר כזו במצב "חדש" עושה סביב 12.5 -13 שניות. כל תוצאה אחרת היא המצאה. מדובר בגיר 3 הילוכים.

 

בדוק פילטר אוויר. במידה וסתום , זו אפשרות סבירה להרעה.

 

14 שניות , זה בגדר הסביר.

פורסם

טוב אם אתם אומרים למרות שזה לא נראה לי הגיוני

אבל אני עשיתי איתה כבר בעבר 12.5 שניות ל 100 אז אני לא מבין מה קרה הפעם...

 

ובקשר ל:

בדיוק מה שצפוי

זה לא צפוי ממנוע 2000

אז איך המאזדה עם מנוע יותר חלש 1800

עושה בפחות???

לפי יצרין שלי צריכה לעשות 10.5 ל 100 וזה נתוני יצרן אפשר לרדת איתה אפילו ל 10.2

 

לסיכום אני מאוד מאוכזב...

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

הנתון הגיוני....

זה לא שהאמריקאים יודעים להוציא ממנוע 2.0 את המיטב או משהו....

 

אגב קרייזלר ניאון, מישהו ראה את כלבוטק בזמנו, כשגילו את הבעייה בצביעה שלהן?

(שנת 96-97)

הדגימו שרחצה של הרכב עם צינור גורמת לירידת הצבע.....

 

עוד מוצר מעולה מבית קרייזלר.... :twisted:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זאת היא דווקה תוצאה הגיונית מאוד , הרכב הוא לא רכב קל במיוחד...

 

אל תשכח שזה רכב משפחתי ולא רכב ספורט , הוא לא אמור לעשות מיאוצים סופר מהירים.

 

ניראה לי שהתוצאה היא די ריאלית.

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
הנתון הגיוני....

זה לא שהאמריקאים יודעים להוציא ממנוע 2.0 את המיטב או משהו....

 

אגב קרייזלר ניאון, מישהו ראה את כלבוטק בזמנו, כשגילו את הבעייה בצביעה שלהן?

(שנת 96-97)

הדגימו שרחצה של הרכב עם צינור גורמת לירידת הצבע.....

 

עוד מוצר מעולה מבית קרייזלר.... :twisted:

 

זה היה בשנים קודמות יותר 95 96

ובגלל זה קנינו אותה ממש בזול זה גרם לירידת ערך גדולה

אבל האוטו עצמו סבבה יחסית סטנדרתית אבל אחלה רכב

אני עדיין מאוכזב מאוד הרכב הזה שוקל 100 ק'ג יותר מהבימר שהייתה לי והיא הייתה

עושה 13 שניות אחרי 15 שנה טוב אולי בגלל שהיא הייתה ידנית אבל היה לה מנוע

1.6 קרבורטור לא הזרקה...

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

ליפני הכל איך אתה מאיץ :

גז לריצפה עד שמנתק ההצתה עובד עד ל 100 ?

או שאתה עוזב גז ולוחץ שוב כל פעם בטווח הסל"ד האופטימלי כדי להעלות הילוך(5200-5500)?

 

ובוא לא נשכח האוטו עבר 150 אלף קילומטר וזה יבוא לידי ביטוי לא משנה אפילו אם תחזקו את האוטו בצורה אופטימלית

פורסם

הדרך הכי טובה לעשות פתיחות בכל רכב אוטומטי היא:

להחזיק את הברקס עד הסוף ולהשאיר אותו ככה

ללחוץ גז עד הסוף ולחכות שהטורים יגיעו ל מקסימום שהמנוע נותן (אמור להיו 2500)

לשחרר את הברקס ולהשאיר את הרגל כל הזמן עד הסוף על הגז עד שמגיעים

למהירות קצת יותר מ 100 קמ''ש

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
הדרך הכי טובה לעשות פתיחות בכל רכב אוטומטי היא:

להחזיק את הברקס עד הסוף ולהשאיר אותו ככה

ללחוץ גז עד הסוף ולחכות שהטורים יגיעו ל מקסימום שהמנוע נותן (אמור להיו 2500)

לשחרר את הברקס ולהשאיר את הרגל כל הזמן עד הסוף על הגז עד שמגיעים

למהירות קצת יותר מ 100 קמ''ש

 

זו גם אחלה דרך להרוס את הגיר, ולהחזיר את ממיר המומנט על בוראו.

זה מצטרף להמלצה החמה לא להעביר הילוכים עם קלאצ' (של מר T16)

 

גיא

פורסם

תראה זה שוחק אבל אני לא הולך כל שעה לעשות פתיחות זה פעם פעמיים שלוש

מקסימום לא יותר ואני גם לא עושה יותר מפעם אחת בכמה שעות על מנת לתת לגיר

לנוח קצת כי זה ממש מאמץ את הקאלץ והגיר

 

אני לא מהילדים הקטנים האלה שכל רמזור עושים פתיחות עם איזה זקן באונו

זה היה סתם מתוך סקרנות לראות כמה האוטו עושה...

 

חברה אם אני ישים לו את הפילטר ודוד מרוקן

זה יעזור קצת?

כמה אתם מעריכים שזה יוסיף למנוע כוח?

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

זה לא נכון ללחוץ על הגז עד הסוף יש מצב בסל"ד גבוה (בערך מ5500 סל"ד) שהמנוע מיצר יותר רעש מדחף תעשה את המבחן שוב רק שהפעם תן עזיבה של הגז לשליש שניה כבר ב 5000- 5200 סל"ד עזיבה קצרה הגיר יעלה הילוך ותמשיך ללחוץ .

×
×
  • תוכן חדש...