Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרו אליי היום מהמוסך מורשה שבו אני מטפל בדרך כלל.

אמרו שיש ריקול לעדכון תוכנה לגיר.

ברשותי סיאט איביזה DSG7 שנת 2012.

 

מישהו יודע על מה מדובר או גם קיבל טלפון?

פורסם

לפי מה שרשום שם הרכב שלי לא נכלל בשום קריאת שירות.

אז למה התקשרו אליי מהמוסך? הם טענו שמדובר בעדכון תוכנה לגיר, למרות שלפני חודש בערך החלפתי קלאצ'ים במסגרת אחריות יצרן וגם עדכנו לי תוכנה.

משהו מוזר לא?

פורסם

גם בבדיקה שלי באתר קיבלתי תשובה שלילית לגבי שני הרכבים. מה שווה הבדיקה בדף הזה אם הוא לא מתעדכן?

בטלפון קיבלתי תשובה חיובית לגבי אחד הרכבים (שנת 2014) ולגבי השני זה בבדיקה (אמרו שיחזרו).

הנציגה גם לא ידעה לומר לי אם זה עדכון תוכנה של הגיר, מנוע או מולטימדיה.

פורסם
גם בבדיקה שלי באתר קיבלתי תשובה שלילית לגבי שני הרכבים. מה שווה הבדיקה בדף הזה אם הוא לא מתעדכן?

בטלפון קיבלתי תשובה חיובית לגבי אחד הרכבים (שנת 2014) ולגבי השני זה בבדיקה (אמרו שיחזרו).

הנציגה גם לא ידעה לומר לי אם זה עדכון תוכנה של הגיר, מנוע או מולטימדיה.

 

גם אליך התקשרו כדי שתגיע למוסך לעדכון?

פורסם

לא. התקשרתי בעצמי בעקבות הפוסט שלך :grin:

בינתיים חזרה אלי נציגה, אמרה שהקריאה היא לעדכון תוכנה בגיר (DSG7 בייטי 2014), עבודה של שעה וחצי בערך. שאלתי מתי זה יצא והיא אמרה שלפני 3 חודשים. לא ברור איך זה מסתדר עם:

לפני חודש בערך החלפתי קלאצ'ים במסגרת אחריות יצרן וגם עדכנו לי תוכנה

 

האם העדכונים האלו תקפים גם לרכב השני שלי שנמצא אחרי תקופת האחריות? היא אמרה שיש לו כמה עדכונים לבצע.

×
×
  • תוכן חדש...