Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים חברים,

בספר רכב לא מצאתי הנחיה להחליף את שמן הגיר כל X ק"מ / זמן אלא רק לעקוב אחריו.

אני, אישית, נסעתי בכמה וכמה רכבים כאלה (גם במאזדה 3 עם אותו מנוע - 2.0 ל') ובכולם הרגשתי את אותה התופעה - מעבר לא חלק בין הילוך 1 ל 2 וגם אצלי הדבר די דומה, כשהמנוע מתחמם - המצב משתפר. לא נעלם לחלוטין אך משתפר.

שאלתי היא, האם החלפת שמן גיר עלולה לגרום נזק כלשהו או לשפר את המצב? (שכן, שוב, אין הנחיה כזו שצריך להחליף את השמן?

האם להשלים עם התופעה שזה פשוט ככה וזה הכל?

אולי אנשים נחמדים כאן עם רכב דומה יוכלו לספר אם נתקלו בתופעה הנ"ל ואם מצאו פתרון.

 

יום מקסים :-)

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

במאזדה 3 2005 שלי החלפת שמן שיפרה מאוד את המצב והמכה בין 1 ל 2 נעלמה.

עשיתי זאת למרות כל ההפחדות של "המוסכים הרשמיים"

אם אתה מהמרכז , גש לספי מכון גירים בסגולה פ"ת לבדיקה

פורסם (נערך)

אכן התקן הדרוש הוא M-V, השמן המקורי נקרא M5 והוא עומד כמובן בתקן M-V. ישנם גם שמנים תחליפיים שעומדים בתקן הזה דוגמת השמן של BG.

או השמן הזה של קסטרול שגם עולה משמעותית הרבה פחות.

החלפה חלקית במזדה 3 היא סביבות ה3.5-4 ליטר (תלוי עם פילטר או בלי פילטר).

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

גם אצלי זה מורגש במאזדה 6 09 2.0 בספר לא מצויין דבר על החלפה מלבד כמות הנוזל .

אישית אני מתכוון להחליף את התושבות ברכב ולראות את זה ישפיע לפני החלפה חלקית של השמן גיר .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
אכן התקן הדרוש הוא M-V, השמן המקורי נקרא M5 והוא עומד כמובן בתקן M-V. ישנם גם שמנים תחליפיים שעומדים בתקן הזה דוגמת השמן של BG.

או השמן הזה של קסטרול שגם עולה משמעותית הרבה פחות.

החלפה חלקית במזדה 3 היא סביבות ה3.5-4 ליטר (תלוי עם פילטר או בלי פילטר).

 

תודה יגאל, אם מדובר באמת ב 4 ליטר - אני אקנה את המקורי כי ההפרש הוא זניח ומסתכם בכ- 40 ש"ח לכל הבקבוקונים.

 

 

גם אצלי זה מורגש במאזדה 6 09 2.0 בספר לא מצויין דבר על החלפה מלבד כמות הנוזל .

אישית אני מתכוון להחליף את התושבות ברכב ולראות את זה ישפיע לפני החלפה חלקית של השמן גיר .

 

האמת שאצלי כל התושבות חדשות יחסית (מקוריות) בני שנה + - אז אני לא יודע כמה זה יעזור.

 

 

חברים מישהו יוכל להמליץ לי על מורשה מאזדה באיזור המרכז שיוכל לבצע עבורי את ההחלפה? (את השמן אני אביא)

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

טוב, אז אני מעדכן כאן לטובת חברי פורום אחרים שחווים או יחוו תופעה דומה.

רכשתי מאבי חלפים 4 ליטר של שמן גיר מקורי ובעזרתו הנדיבה כרגיל של אסף מהכנופיה נפגשנו לצורך ביצוע ההחלפה.

יש לציין שהכנסנו 3.3 ל'.

את בורג הריקון שנמצא בצד שמאל מתחת למגן אבנים יש לפתוח בעזרת אלן 8 ולרוקן את השמן הישן בצורה חלקית. לאחר הריקון יש לבדוק היטב את הבורג ולמלא את השמן דרך השרוול הצר של מדיד השמן.

מדידה נכונה תיעשה כאשר המנוע חם ומונע.

בקצרה - למרות שאין הנחיה מהיצרן להחליף אי פעם את השמן, נראה ומרגישה שההחלפה עושה רק טוב.

ההילוכים עוברים חלק יותר וההעברה נעימה.

שוב תודה לאסף!

 

שבת שלום :-)

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

איך בפועל מודדים את כמות הנוזל שיצא על מנת לדעת כמה להחזיר? בעזרת כלי מדידה בסגנון הזה?Screenshot_2017-03-24-17-38-12-967_com.android.chrome.jpg

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם

נשמע לי מוזר לערבב חומר ישן שאיבד מתוכנותיו יחד עם חומר חדש

 

האם יש הבדל בצבע השמן? בריח?

 

ישנו גם מסנן/מגנט שצריך לפתוח ולנקות האם בוצע?

×
×
  • תוכן חדש...