Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק ביום שהייתי אמור למכור את המכשיר נשבר לי המסך מדבר הכי שטותי.

הוצאתי את הטלפון והמפתחות מהכיס וזרקתי אותם על המיטה, לצערי המפתחות פגעו בדיוק בין כפתור הבית לזכוכית וגרם לניפוץ הזכוכית.

 

מבדיקה ברחבי האינטרנט, תיקון מסך עולה לפחות 1000 שקלים. או 1300 במעבדה של סמסונג.

כן ידוע לי שהמסך הוא גדול ובטכנולוגיה גבוהה וגם בעל צורה ייחודית.

ומה שבטוח אני בחיים לא אקנה שוב מכשיר עם מסך EDGE כל עוד אין מגן זכוכית נורמלי.

 

האם יש מקום שמוכן להחליף את הזכוכית השבורה ולא את כל יחידת המסך? וככה אוכל לחסוך עלות מיותרת.

 
 

 

 
 
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

2 הזוזים שלי.

מכשיר חדש מאמזון עולה 1900-2300 שח עד הבית,

המכשיר עולה בארץ 2700-3000 שח עלות התיקון היא כ 40-50% מערך הטלפון.

מאוד קשה להחליף מסך באדג' לכן המחיר הוא ככ גבוהה.

אני הייתי מתקן אם העלות הייתה עד 800 שח.

פורסם

ממליץ לבדוק עם מעבדת סלפי רמת גן

 

בכל אופן אם עלות התיקון אכן כה יקרה כדאי לשקול קניית מכשיר חדש..

פורסם

תמכור במצבו ותזמין חדש מאמזון

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

גם 2 הזוזים שלי:

אל תחליף רק את הזכוכית בעלות זולה יותר, אין כמעט אחד שידע לעשות את זה מקצועי וטוב, בעיקר לא במסך אדג'.. מה שכולל פירוק עדין עם חימום (פן) והדבקה עם סרט דבק מיוחד - שגם אם הוא לא איכותי מספיק אחרי תקופה המסך יפרד מהמסגרת שלו, לעיתים זה נפרד כבר אחרי כמה ימים. בכל מקרה, אתה תבזבז כסף על זכוכית וככל הנראה תתייאש ובסוף תקנה מסך קומפלט.

פורסם
תמכור במצבו ותזמין חדש מאמזון

 

לא משתלם, 2000 שקל באמזון ובטח עוד יבקשו מיסים בכניסה לארץ.

 

פשוט אמכור אותו ככה כשיצא האייפון 8. מקווה שלא יהיה לו מסך EDGE

 
 

 

 
 
פורסם

מחיר סופי, בתנאי שהמוצר נמכר על ידי אמאזון, לא חנות שמשתמשת בפלטפורמה (בדומה לאיביי). מניסיון עם 6 טלפונים, מספר דומה של שעונים ועוד כמה מוצרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצטרף לממליצים ומוסיף מניסיון.

רק צריך לחכות שוב לדיל שמוריד את האדג' אפילו מתחת ל2000 שקלים חדשים עד לפתח הדלת.

פורסם

המחיר היקר כולל אטימה מחודשת למים.

אפשר גם למצוא אצל החאפר השכונתי ברבע מחיר ואז לגלות שהמסך לא יושב טוב.

פורסם

אחליף לGALAXY S7 ללא מסך אדג', לו יש מגני מסך נורמלים וגם נוח יותר בכיס.

 

המכירה הזו כוללת את כל המיסים? כי מצויין שם Sold by Wireless Place and Fulfilled by Amazon.

 

https://www.amazon.com/Samsung-Galaxy-S7-Factory-Unlocked/dp/B01CJU9126/ref=sr_1_15?s=wireless&ie=UTF8&qid=1488720606&sr=1-15&keywords=GALAXY+S7&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...