Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יונדאי גטס 2008 עשיתי לה בדיקה ואלו האבחנות.

 

 

1. מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק . מערכת הצתה: רצועת זימון לבדוק במוסך, צריכת שמן לבדוק בנסיעה, רעשים אביזרי מנוע,תושבות מנוע חלשות פגומות, רעש מערכת תזמון ושסתומים, רעשים במנוע, ניקוי מערכת הקירור.

 

 

2. סרן קדמי ומערכת היגוי: לתקן זווית היגוי ציר קדמי ואחורי, נקישה בתיבת הגה,נקישות במתלה.

 

 

3. קפיצים: בולמי זעזועים חלשים.

 

 

4. העברת כוח: נקישה בשילוב הילוכים.

 

 

מה הכי חשוב לתקן מבין כל הליקויים האלה, ומה המשמעות של כל אחד מהליקויים אלה ומה העלות?

פורסם

בעלויות קודמות (ליסינג/השכרה ?) ידיים ? ק"מ ? אלו נתונים משלימים שיכולים לעזור.

יתכן,שחלק כסת"ח ויתכן,שיש בעיות של ממש.

רצועת תזמון- אם למוכר יש קבלה על החלפתה זה מצויין (מחליפים אותה פעם ב-3 או 5 שנים תלוי במנוע - 1600 למשל שהחזקתי חייב פעם ב -3 שנים)

אני לא הייתי קונה רכב,שיש לו רעשים במנוע (אם אכן יש רעשים כאלו שניתן לשמוע וזה לא כסת"ח של מכון הבדיקה)- מסעיף זה,ככל שהוא אמיתי ומדוייק ניתן ללמוד,שהרכב לא טופל כמו שצריך (שמן לא מתאים/טיפולים לא בזמן/בוצה במנוע).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כל רכב שתיקח לבדיקה יהיו רשומים התקלות האלה.זה כמו לעשות העתק הדבק.גש עם הרכב למוסך מקצועי ותבקש בדיקה יסודית והצעת מחיר.ברוב המקרים אין צורך לתקן או להחליף הכל.בדוק היסטוריית רכב קודמת.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם
בעלויות קודמות (ליסינג/השכרה ?) ידיים ? ק"מ ? אלו נתונים משלימים שיכולים לעזור.

יתכן,שחלק כסת"ח ויתכן,שיש בעיות של ממש.

רצועת תזמון- אם למוכר יש קבלה על החלפתה זה מצויין (מחליפים אותה פעם ב-3 או 5 שנים תלוי במנוע - 1600 למשל שהחזקתי חייב פעם ב -3 שנים)

אני לא הייתי קונה רכב,שיש לו רעשים במנוע (אם אכן יש רעשים כאלו שניתן לשמוע וזה לא כסת"ח של מכון הבדיקה)- מסעיף זה,ככל שהוא אמיתי ומדוייק ניתן ללמוד,שהרכב לא טופל כמו שצריך (שמן לא מתאים/טיפולים לא בזמן/בוצה במנוע).

 

יד ראשונה השכרה/החכר. אני לא שמעתי רעש קיצוני מהמנוע.

פורסם

מסכים ומחזק את קודמיי - כסת"ח קבוע.

 

יש ספר טיפולים מלא? אם יש אותו ברשותך, תעלה אותו לכאן ונסייע לך.

מה עם השלדה? אין שום פירוט אודותיה, יש לך נתונים מהבדיקה שלא העלית?

מה עם המצבר - בן כמה הוא? צמיגים? האם יש טחינה בשמן? יש אינספור שאלות.. העיקריות ייענו דרך ספר רכב והשאלות שכתובות מטה.

 

דבר נוסף,

תן קצת פרטים על הרכב, כמה ק"מ, איזו יד, התרשמות מהמצב הפנימי (פלסטיקה וכו') והחיצוני.

כמו גם מה המחיר שאתם מכוונים אליו.

 

הסיבה לשאלות פשוטה, כיוון שלא מדובר ברכב אקזוטי וגם ככה מגיע עם עבר מפוקפק של השכרה - אני הייתי לרגע חוסך בדיקות נוספות ומתרכז בכמה זה יעלה לך. יכול להיות שעבור 2000 ש"ח תוכל לרכוש אקזמפלר הרבה יותר טוב ויכול להיות שעם המחיר שהוא מוכן למכור, אתה משאיר לעצמך עוד כמה אלפים עבור תיקונים ויישור קו.

 

עדכן אותנו ונסייע לך,

מור

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

להחליף לשמן יורול 5 40 plx כדי להעלים לגמרי או חלקית את הרעש מהשסתומים.

נקישות בהגה ומתלים זה לכל רכב בגיל כזה, המתלים והקפיצים בגטס חלשים כבר מהמפעל.

תושבות מנוע כל עוד האוטו לא רוטט ייותר מדי מבפנים הן עוד במצב טוב, אם רועד ממש רצוי להחליף

פורסם
להחליף לשמן יורול 5 40 plx כדי להעלים לגמרי או חלקית את הרעש מהשסתומים.

עדיין לא מבין איזה שמן לשים...

אני שם 5W30 לפי הספר... כדאי להחליף?

פורסם
עדיין לא מבין איזה שמן לשים...

אני שם 5W30 לפי הספר... כדאי להחליף?

5 30 זה טוב אבל הכי טוב 5 40

פורסם
5 30 זה טוב אבל הכי טוב 5 40

למה אתה אומר ש 5 40 יות טוב ? אם היצרן מבקש 5 30 למשל ? הוא מגביל שהצמיגות המנוע בטמפרטורה גבוה תהיה 30 ולא מעבר, אולי המנוע לא בנוי לעבוד אופטימלית עם צמיגות 40 לא ?

פורסם

אם צריכת השמן תקינה בצמיגות של 5/30 ולא קיימים מישקעים למיניהם אין מניעה מלהמשיך ולהשתמש בצמיגות זו. לגבי תוצאות הבדיקה אלה תוצאות דיי שיגרתיות כך שכדאי לגשת למישהו מיקצועי שייתן אבחנה מדוייקת וקפדנית יותר ויתקן בהתאם.

פורסם
אם צריכת השמן תקינה בצמיגות של 5/30 ולא קיימים מישקעים למיניהם אין מניעה מלהמשיך ולהשתמש בצמיגות זו.

אין צריכה בכלל... אחרי 60K , ו4 טיפולים הוא לא צורך כלום , הייתי צריך לשאוב אחרי שטעיתי באחד הטיפולים... וחיכיתי 5K בתקווה שזה יעלם...

לגבי משקעים , איפה לחפש?

×
×
  • תוכן חדש...