Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[ דגם מיניאטורי ] Bmw m3 GTR Street (קצת כבד)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים קיבלתי את הדגם הירוק, למי שלא יודע זהו דגם מוגבל ל3000 יח'. הראשון שיצא היה בשחור, אחר כך כחול, צהוב ועכשיו ירוק. הדגם כמובן של מיניצ'אמפס בקנ"מ 1/18.

 

DSCN7266copy.jpg

DSCN7271copy.jpg

 

DSCN7272copy.jpg

 

DSCN7273copy.jpg

 

DSCN7274copy.jpg

 

DSCN7275copy.jpg

 

DSCN7276copy.jpg

 

DSCN7278copy.jpg

 

DSCN7279copy.jpg

 

DSCN7281copy.jpg

 

DSCN7282copy.jpg

 

DSCN7283copy.jpg

 

DSCN7286copy.jpg

 

DSCN7287copy.jpg

 

DSCN7292copy.jpg

 

DSCN7294copy.jpg

 

DSCN7295copy.jpg

 

DSCN7296copy.jpg

 

וכמובן שני הליצנים היו שם:

P1010076.jpg

פורסם

יופי של תמונות.

 

חבל רק שאין איזושהיא לוחית על תא המטען של הרכבים.. קצת הורס לי את התמונות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תמונות מדהימות :) קבל ח"ח

 

אגב זה רק אני או שהכלב דפק ביס לחתול באוזן?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
יש איזשהו שוני בין הרכבים פרט לצבע?

 

 

אם לא, מה הסיבה שרכשת 3 דגמים זהים?!

כל שנה יוצא הדגם הזה בגרסה מוגבלת ל3000 יח' ובצבע שונה. זה אותה דגם בדיוק, רק הצבע מדבר. ומי שבעניינים מבין מה שווה כל דגם. כאשר הדגם נמכר מכל הדילרים של ב.מ.וו באירופה המחיר מתחיל להשתגע. היום הדגם השחור (שיצא לפני 3 שנים ) נמכר בכ300 דולר באי באי! במקום 60 דולר לפני 3 שנים. הכחול כבר 150 דולר והצהוב מתחיל גם להתיקר. אני לא קונה בשביל למכור אותם, זאת ההרגשה המיוחדת שאין את הדגם להרבה אנשים ועם הזמן זה נהיה לעוד יותר מיוחד!

 

וכמובן תודה על התגובות :)

פורסם

מדהים!

דגמים משגעים ואיכותיים!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אחלה תמונות, כרגיל!

 

אבל, לא יכולתי שלא לשים לב שהתמונות שלך לוקות בחוסר עומק שדה,

תזכיר לי בבקשה איזו מצלמה יש לך?

 

אולי אני אוכל לעזור לך להתגבר על הבעיה הקלה.

יש לי ניקון 3500 אוט'. כך שאין לי ממש שליטה על זה... אם תוכל לעזור לי אשמח מאוד.

פורסם

אני לא מבין למה להתלהב מדגם שיוצר ב-12,000! יחידות (בינתיים :roll: )- מספר לא קטן כלל ועיקר,

ועוד לשלם עליו מחיר מופקע... רק כי יש חלוקה לצבעים? נשמע לי כמו תרגיל שיווקי שנועד ליצור "באז", לא יותר.

והמחירים לדגמים האלה הרי מלכתחילה מופרזים בגלל תווית "מיניצ'אמפס", אז המסחרה אח"כ ברשת...

 

 

אבל בלי קשר, דגמים יפהפיים! :grin:

 

 

 

 

(אני מתייחס בעיקר להתלהבות המוגזמת שמייחסים לדגם הזה ב-ototoy, לא אליך זאב :wink:)

פורסם

 

(אני מתייחס בעיקר להתלהבות המוגזמת שמייחסים לדגם הזה ב-ototoy, לא אליך זאב :wink:)

ototoy, נראה לי כבר נסגר או התאדה :arrow:

עכשיו יש את isramodel.......:-D

 

 

 

בברכה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

תתחדש על הקנייה, שלושתם נראות מאד יפה אחד ליד השני :-o

 

 

ototoy, נראה לי כבר נסגר או התאדה :arrow:

 

בברכה

נדב

נדב החמוד, אוטוטוי פועל כרגיל, לא יודע למה אתה צריך להשמיץ את האתר
פורסם
יש לי ניקון 3500 אוט'. כך שאין לי ממש שליטה על זה... אם תוכל לעזור לי אשמח מאוד.

לאחר סריקה בכמה אתרים:

1. http://www.dpreview.com/reviews/specs/Nikon/nikon_cp3500.asp

2. http://www.steves-digicams.com/pr/nikon_09192002_pr.html

 

הבנתי שאתה אכן צודק, המצלמה אוטומטית לחלוטין עם מעט מאוד פרמטרים הניתנים לשינוי ע"י המצלם.

בהחלט אתה מפיק את המירב מן המצלמה! וכל הכבוד לך על כך!

 

מעבר לזה,

הדגמים מדהימים!

 

שבוע טוב לכולם.

פורסם
אני לא מבין למה להתלהב מדגם שיוצר ב-12,000! יחידות (בינתיים :roll: )- מספר לא קטן כלל ועיקר,

ועוד לשלם עליו מחיר מופקע... רק כי יש חלוקה לצבעים? נשמע לי כמו תרגיל שיווקי שנועד ליצור "באז", לא יותר.

והמחירים לדגמים האלה הרי מלכתחילה מופרזים בגלל תווית "מיניצ'אמפס", אז המסחרה אח"כ ברשת...

 

 

אבל בלי קשר, דגמים יפהפיים! :grin:

 

 

 

 

(אני מתייחס בעיקר להתלהבות המוגזמת שמייחסים לדגם הזה ב-ototoy, לא אליך זאב :wink:)

תודה רועי. המחיר לא כזה מוגזם בהתחלה, רק אחרי שהן נמכרות בכלל המחיר מתחיל להשתגע...

מעניין מה הולך באוטוטוי, אותי חסמו שם כך שאין לי גישה לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...