Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיטרואן ידנית, ה108 המדוברת רובוטית. מדובר בקהל יעד שונה לחלוטין.

כיוון שה108 נמכרה לאחרונה ב61900 (מניחה שמדובר ב63-65 על הכביש בפועל) רכב משומש משנתון קודם יהיה שווה כ50k. לגבי התוספות אין הרבה מה לעשות, הרוכש בחר בהן להנאתו בלבד. אולי המצלמה תגרום לרכב לבלוט לטובה בשוק, אך לא באמת תעלה את הערך שלו.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אף אחד לא ציין את הג'נטים...

אחי, קודם כל, פרסם בלי תמונות.

חלק גדול מהקונים הפוטנציאלים ירתעו מהג'אנטים המזעזעים בעיני.

פורסם

זה כבר עניין של טעם אישי. לטעמי הם נראים מעולה על הרכב, ולהסיר את התמונות ואז הקונה יהיה מופתע כשיראה את הרכב לא נראה לי פתרון סביר יותר.

פורסם

אחרי שקראת את השירשור ואת הדעות,על איזה מחיר החלטת לפרסם?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הסיטרואן ידנית, ה108 המדוברת רובוטית. מדובר בקהל יעד שונה לחלוטין.

מסכים. בגדול כמעט כל מי שמחפש ידנית לא יקנה רובוטית ולהיפך, בטח שיש מספיק משניהם ביד2.

 

אני חושב שכבר ניסיתי להגיד את זה, אבל אולי ביותר פירוט זה יתפוס: אם תמכור עוד שנתיים לא תחזיר לעצמך את ירידת הערך שחטפת השנה. הכסף הזה הלך, ולא בשביל לחזור. זה נקרא עלויות שקועות.

 

במצבך כרגע יש לך רכב ששווה x. נניח 48 לצורך הדיון האקדמי. אתה יכול להישאר איתו, או לחפש רכב באותו מחיר (או אולי אפילו פחות) שיהיה יותר מתאים למה שאתה רוצה.

אם תישאר, תרוויח מהעובדה שאתה מכיר את הרכב מיום העליה לכביש (אין הפתעות וסיכון), מכך שאתה יד ראשונה (יעזור במכירה עתידית), ותחסוך לעצמך את הזמן והעלויות הכרוכות בהחלפה.

אם תחליט להחליף, תפסיד את כל האמור לעיל, אבל תרוויח רכב שכנראה מתאים יותר לצרכיך. בהנחה שתקנה רכב אחר באותו סכום שתמכור, ובהנחה שהוא לא יהיה משמעותית יקר יותר לתחזוקה (כלומר, לא תקנה מרצדס מזדקנת), לא תפסיד משמעותית יותר מלהישאר עם הרכב הנוכחי שלך.

רק אתה מכיר את כל השיקולים ויודע האם זה כדאי.

 

אל תיפול בחישובי ירידת ערך ממוצעת: הם נכונים כדי להעריך כמה תעלה לך אחזקת רכב לשנה כאשר אתה מחזיק אותו כמה שנים. בהנחה שתקנה רכב אחר בסכום דומה, ירידת הערך שלו לא תהיה משמעותית גבוהה יותר לשנים הבאות מזו הצפויה של הנוכחי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

1. התוספות לא שוות לקונים 11 אלף שקל. לחלקם זה אולי לא משנה. אבל תדגיש במודעה, אולי עם טבלה משווה, את ההבדל בין גרסאות הליסינג 0 ק"מ לתוספות שאצלך, תעשה להם חיים קלים להשוות ואולי ישכנעו שזה שווה כמה אלפי שקלים.

2. הג'נטים לא קולעים לטעם של כולם ויכולים להרתיע. אני אקח סיכון ואגיד שזה בטח לא תואם לטעם של 99% מהאוכלוסיה וסתם מבריח לך קונים. תחזיר ג'נטים מקוריים ותמכור את אלה.

3. כנ"ל פסי הניקל.

עריכה אחרונה על ידי vpvi
פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות :)

פסי הניקל? לא יודע על איזה מהם אתה מדבר, אבל חוץ מהג'אנטים לא הוספתי שום דבר. הכל בא מהחברה

פורסם

תפרסם ב 50 ותראה אם יש קונים, במקרה הכי גרוע אתה יכול לא חייב למכור.

אם לא הולך - תרד ל 47 וכך הלאה.

 

בדקתי קצת את השוק והאלטרנטיבות כרגע ואני אהיה מופתע מאוד אם תצליח לקבל יותר מ 45 גג.

פורסם

הניקל מגיע ככה מהמפעל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסוגיה היא מתחום הפסיכולוגיה ולא רכב וכלכלה.

 

עשית טעות ברכישה (ועוד אחת בג'נטים... עניין של טעם).

 

השאלה היא מה יצמצם לך ככל שניתן את הבאסה והתסכול. למכור ולספוג כעת את ההפסד ולהניח בצד או להמשיך להתנהל עם רכב שמאכזב אותך.

 

רק אתה יכול לדעת את התשובה.

 

ולהבא, אם אתה אחד שמועד לכזו טעות אז אולי עדיף רכב משומש

פורסם

או שתקח קצת את הזמן לעצמך, עשה מספר מבחני נסיעה ואל תתעצל להזמין מבחני נסיעה בהתאם.

שחלילה לא תרכוש דירה שלא תספק אותך כן :lol:

פורסם

פות"ש,

אתה מוזמן לקרוא את סעיף 1 במדריך למכירת רכב.

הבוקר אגב, מכרתי את הקקטוס שלי שהיה בן חצי שנה. במצב חדש. הורדתי במחיר בשביל להגיע לעמק השווה עם הקונה. עוד 1000 שקל או פחות 1000 שקל לא היו עושים אותי עשיר או עני. לעומת זאת להחזיר את הרכב ברשותי עוד חודש או חודשיים בגלל התעקשות על מחיר, לא בטוח שהיתה מביאה לי קונה במחיר שאני רוצה, ובינתיים האוטו עולה לי כסף בביטוחים.

 

אם אתה לא מסתדר עם האוטו, תתאים את הציפיות שלך למצב השוק, להיצע ולאלטרנטיבות של הרוכשים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אילצו אותי לקחת רכב מהעבודה. הקקטוס נותר מיותם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...