Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כ''כ רציתי אותו.

 

באמת כמו לקנות אוטו חדש, אבל ב20k פחות.

 

לו רק היה לי התקציב המתאים.

 

 

 

ולפות''ש: אם אכן מחברת ליסינג יד ראשונה 0 ק''מ מוצע בסכומים שהוזכרו פה, כל שקל שתקבל מעל 50k זה נס.

 

אני הייתי מתמחר ב45 ומעיף ביום, לו הייתי סגור על עצמי שבאמת האוטו לא מתאים לצרכי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

avargel, אם פות"ש מסכים ל45K, כדאי לו מאוד לבדוק בכמה טרייד אין מצעים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

א. הגנטים מזעזעים באמת..גם אם בא לי את האוטו שלך והמחיר נראה לי סביר הדבר הראשון שעולה לי לראש כקונה פוטנציאלי "אין לי כוח להפטר מהם"

מה חשבת לעצמך :lol:

 

לנושא:תסקור כל מודעה תראה מה המחירים קילומטראז תעשה השוואה ותקבע מחיר סביר אני לא יודע מה המחירון אבל אם אתה דורש יותר מרכב חדש 0 קמ יהיה לך קשה תנסה להשוות ואולי לרדת בכמה מאות.

ותציין שהרכב מ"פרטי!" ואחריות כמובן זה חשוב.

 

אני קצת במצב שלך רק שלא רע לי עם הרכב ועדיין נכנס ויוצא מאוטו עם חיוך גם אחרי שנה המצב הקוסמטי פנימי גורם לזה (פשוט הלב רוצה רכב מיוחד)

אני מנסה את מזלי לקבל מחיר שלדעתי מגיע לי על מצב הרכב אני לא אגיד לך שהולך לי במיוחד הכי קרוב שהגעתי למחיר היה 5 אלף פחות מהמבוקש ואם היתי לחוץ למכןר היתי מוכר בלי להסס. ככה שסבלנות זה שם המשחק לדעתי אל תקשיב למי שאמר לך 1000 כל יום אתה תהיי טרף יחכו לך עד שתעצור כי אנשים לא מתקשרים מיד עושים בדיקה כמה ימים איך השוק זז.

 

בהצלחה.

פורסם

להשוות או לרדת כמה מאות ממחיר של מכונית חדשה לחלוטין עם 0 ק''מ ?!

 

מה אתה היית קונה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אין כמעט רכבים כמו שלי למכירה, אבל ממה שיש המחיר שלי סביר לגמרי יחסית אליהם, ומשתווה למחיר של רכבים משנתון קודם.

פורסם

המחירון של האוטו שלך, ע"פ לוי יצחק (החוברת) הוא 53.0 אש"ח + 800 שח לכל חודש עליה על הכביש. כלומר במצב האופטימלי 56.2 אש"ח, כשבפועל אף אחד לא ישלם לך אגורה על חודשי עליה לכביש כנראה.

הג'אנטים - על טעם וריח אין להתווכח. אם יש לך את הג'אנטים המקוריים - תחזיר אותם ותנסה למכור את הג'אנטים שרכשת בכמה שיתנו לך (בערך חצי ממה שעולה חדש ובהנחה שמצאת קונה).

בקיצור ידידי, צר לי לומר לך, אתה לא בכיוון בכלל של להבין מה המחירון של הרכב שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

לוי יצחק הוא עדיין נקודת ההתחלה ברוב עסקאות היד 2. גם אם העסקה נסגרת רחוק ממנו הוא נקודת הייחוס וכשתשאל מישהו בכמה קנית/מכרת הוא גם התייחס ל״מחירון״ בתשובה שלו.

 

כשאתה מנסה למכור רכב כמעט חדש בלי שום מאפיין מיוחד כשהוא זמין בשוק ה-0 קמ וגם זמין מאוד בשוק היד 2 אתה בבעיה. תצטרך להוריד הרבה במחיר או להמשיך להחזיק ברכב. המחירון במקרה הזה הוא נקודת מוצא שרחוקה מאוד מנקודת הסיום.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...