Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי האתר של פיג'ו ,108 אוטומטית עולה 59K.

אם לא תרד לפחות 10-15 אלף מהמחיר הזה אני לא מאמין שתהיה מספיק אטרקטיבי לעומת החלופה של לקנות רכב חדש כזה.

תחשוב טוב אם לא כדאי לך להישאר עם הרכב.

גם הרכב שלי עלה "59". אבל תוספות ועוד כל מיני אותיות קטנות והמחיר הגיע לכמעט 70.

 

תודה לכולם על התגובות.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא יישם ווקס פעמים ושילם 60 שקל על שטיפה פעם בחודש. לאורך זמן זה מצטבר להשקעה מטורפת שחבל לו שתרד לטמיון.

פורסם

אני לא יודע כמה האוטו שלך שווה או לא פחות מאשר חדש אולי 20 פחות ואולי רק 5 ,אתה יודע מי יודע? כל אלה שצפו במודעה ואפילו לא טילפנו אליך,אז כנראה שהמחיר שאתה מבקש יקר, וכשאני אומר יקר זה יקר אבסולוטית,יכול להיות שהשקעת גם 20 אלף על האוטו אבל אם אף אחד לא מתקשר כנראה שהמחיר יקר.

העצה שלי אליך, שים את עצמך בתור קונה של הרכב ותשאל את עצמך כמה אתה הייתי מוכן לשלם עבור הרכב ,פשוט תפחית את היתרונות של חדש לגבי כל סעיף בשווי כסף, יד 1 שווה X כסף, רכב שלא נהגו בו Y כסף ,רכב עם אחריות יותר ארוכה Z כסף ומפה תוריד מהמחיר של חדש.

ועוד משהו שהוא אישי לגבי, התוספות שלך לא שוות רבה כי אני תמיד יעדיף באותו מחיר לוותר על תוספות ולקנות רכב חדש מהניילון, בשבילי ואני מאמין שגם בשביל הרוב יש לזה יותר ערך ושיקול מעוד גלגלי מגנזיום ודיבורית בלוטות ומסך מגע.

גם אנחנו קנינו לאמא שלי יונאדי I20 חדשה מליסינג 0 ק"מ ב2013 , המחשה היתה בא נמצא רכב בן שנה שנתיים שהוא כמו חדש וספג ירידת ערך רצינית, מתוך כמה טלפונים שעשינו תמיד נתקלנו במוכר שמזכיר אותך, שמסתכל דבר ראשון כמה הוא הפסיד,אבל את הקונה זה לא מעניין, אם אלו מחיר השוק או שתמכור או שתתקע איתו, אנשים עם רכב 2012 ביקשו מחיר שהיה נמוך בכמה אלפים בודדים מהרכב החדש שקנינו, וכשאתה בא להוציא סכום של עשרות אלפי שקלים זה כבר לא ממש הפרש רציני .

אביב8)

פורסם

לא אחזור עם מה שאחרים כבר אמרו,

 

מה שכן, נוחות זה משהו שאפשר לשפר. בין אם ברכישת כרית או סתם שינוי בגובה/מרחק/כיוון המושב.

לפעמים צריך שינוי קטן בשביל שפרמטר X שהוא היה גרוע, יהפול להיות סביר או אפילו טוב.

 

חבל לזרוק 20 אלף שקל(ירידת ערך לאור מצב השוק) לפני שאתה עושה את זה

פורסם (נערך)

אגב, ככל שתחכה יותר במכירה אתה לא תפסיד פחות, אלא יותר. אבל ההפסד פר שנה יצטצמם.

נקמיצ'י - לא מדוייק. מה שאתה כותב נכון במצב בו ימכור את הרכב הנוכחי ולא ירכוש אחר במקומו. לעומת זאת, בהשואה למצב בו נרכש רכב אחר הרי שאם ישהה את מכירת הרכב הקיים יפסיד יותר עליו, אבל ההפסד מתקזז מול ההפסד שיפסיד אם יקנה רכב אחר. לכן, אם מחליף לרכב חדש או רכב בעל ערך יותר גבוה ימתן גם את ההפסד הכולל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא אחזור עם מה שאחרים כבר אמרו,

 

מה שכן, נוחות זה משהו שאפשר לשפר. בין אם ברכישת כרית או סתם שינוי בגובה/מרחק/כיוון המושב.

לפעמים צריך שינוי קטן בשביל שפרמטר X שהוא היה גרוע, יהפול להיות סביר או אפילו טוב.

 

חבל לזרוק 20 אלף שקל(ירידת ערך לאור מצב השוק) לפני שאתה עושה את זה

 

הייתה לי בעית נוחות נוראית במושב של האיביזה ליסינג מהעובדה..מושב אורטופדי שיפר את המצב משמעותית והפך את הנסיעה למשמעותית סבילה..מחזק.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
גם הרכב שלי עלה "59". אבל תוספות ועוד כל מיני אותיות קטנות והמחיר הגיע לכמעט 70.

 

תודה לכולם על התגובות.

 

שוב,

 

רכב שהוא אקזמפלר נדיר יחסית או כמות מועטה יחסית שנמכרה בארץ ויש תוספות איכותיות אבל משמעותיות כגון: מושבי עור, סאן רוף, מערכות סאונד מתקדמות, תאורה מתקדמת קדמית ודברים מהותיים כמו מנוע "חזק" יותר או מכלולים משודרגים יותר אז אולי, אולי יש על מה לדבר.

על רכב שגרתי מהרחוב שיש אותו עשרות אלפים בכביש ונמצא במגרשי טרייד אין כאלו ואחרים כמו מים ואתה מאמין שתוכל לגרוף את ההשקעה שלך חזרה?

חבר, אתה תבין אני מניח בעתיד, כאשר תחליף עוד מספר רכבים אבל כמו שאמרו, תעמיד את עצמך בתור הקונה.

 

מילא הרכב שלך היה מגיע עם אבזור שלא קיים בארץ, מנוע חזק בפי 2 והבדלים מהותיים, מילא. אבל זה לא המקרה כלל.

ובכלל, היום ניתן לרכוש רכב ידני ב 55K חדש מהניילונים או אפילו קרוב ל 50K כמו C1 סתם דוגמא בסיסית כן.

 

השרשור הזה יכול להמשיך המון, אך אני חושב שמהנסיון ועשרות התגובות שקיבלת, במיוחד מאנשים שביצעו כמה וכמה רכישות ומכירות בחייהם ועברו את רוב הדברים שאתה ספק עוד תעבור, יש לך אינפורמציה מספיק טובה לקבל החלטה - קצץ במחיר או השאר עם הרכב ותשדרג אותו בנקודות החלשות שלו להתאמת הנוחות שלך.

תתפלא, יש המון פתרונות ואנשים פשוט לא מעוניינים להכיר בהם.

 

אני לא יודע עד כמה אתה מבין אבל 20K ועוד הפסדים על רכישת רכב אחר יגילו להרבה יותר מ 25K לדוגמא, זה כסף שיש לך מזומן בבנק? אתה מודע לגודלו? לא נכנס לכיס אבל לפעמים לא מבינים את גודל ההפסד.

פורסם
שוב,

 

רכב שהוא אקזמפלר נדיר יחסית או כמות מועטה יחסית שנמכרה בארץ ויש תוספות איכותיות אבל משמעותיות כגון: מושבי עור, סאן רוף, מערכות סאונד מתקדמות, תאורה מתקדמת קדמית ודברים מהותיים כמו מנוע "חזק" יותר או מכלולים משודרגים יותר אז אולי, אולי יש על מה לדבר.

על רכב שגרתי מהרחוב שיש אותו עשרות אלפים בכביש ונמצא במגרשי טרייד אין כאלו ואחרים כמו מים ואתה מאמין שתוכל לגרוף את ההשקעה שלך חזרה?

חבר, אתה תבין אני מניח בעתיד, כאשר תחליף עוד מספר רכבים אבל כמו שאמרו, תעמיד את עצמך בתור הקונה.

 

מילא הרכב שלך היה מגיע עם אבזור שלא קיים בארץ, מנוע חזק בפי 2 והבדלים מהותיים, מילא. אבל זה לא המקרה כלל.

ובכלל, היום ניתן לרכוש רכב ידני ב 55K חדש מהניילונים או אפילו קרוב ל 50K כמו C1 סתם דוגמא בסיסית כן.

 

השרשור הזה יכול להמשיך המון, אך אני חושב שמהנסיון ועשרות התגובות שקיבלת, במיוחד מאנשים שביצעו כמה וכמה רכישות ומכירות בחייהם ועברו את רוב הדברים שאתה ספק עוד תעבור, יש לך אינפורמציה מספיק טובה לקבל החלטה - קצץ במחיר או השאר עם הרכב ותשדרג אותו בנקודות החלשות שלו להתאמת הנוחות שלך.

תתפלא, יש המון פתרונות ואנשים פשוט לא מעוניינים להכיר בהם.

 

אני לא יודע עד כמה אתה מבין אבל 20K ועוד הפסדים על רכישת רכב אחר יגילו להרבה יותר מ 25K לדוגמא, זה כסף שיש לך מזומן בבנק? אתה מודע לגודלו? לא נכנס לכיס אבל לפעמים לא מבינים את גודל ההפסד.

 

הבנתי את הרעיון. תמיד שאני נכנס למשהו שיש בו שני צדדים אני מנסה לראות את העניינים מעיניו של הצד השני. אין לי ניסיון רב אבל כן יצא לי לקנות רכבים משומשים בעבר, אבל רכב בן שנה זה תחום די אפור.

אני הייתי בנעליים של הקונה לפני פחות משנה.. שרכשתי את הרכב בעצמי. היו 3 אפשרויות: מהחברה, 0 ק"מ או משומש. בחרתי את האפשרות של החברה, כי רציתי להאמין שכשאני אמכור את הרכב ההשקעה האקסטרה שלי תשתלם כי יש עוד אנשים שמעדיפים לשלם כמה אלפים יותר ושיהיה רשום להם "פרטי" בבעלות ולא "ליסינג" או כל דבר אחר. מסתבר שכולם רצים לליסינג 0 ק"מ ואני בתכלס מבין אותם עכשיו, משהו שלא הבנתי אז.

כמה ק״מ יש לאוטו שלך?

צבע?

12 אלף.כחול כהה. יש לי בחתימה אשכול עם תמונות

פורסם

ההנחה שלך הייתה נכונה, רק לא בסיטואציה הנכונה.

 

אנשים באמת יעדיפו רכב מבעלות פרטית מאשר ליסינג 0 קילומטר- כשהבחירה היא בין פרטי משומש לבין 0 קילומטר משומש. כשהבחירה היא בין פרטי משומש לבין 0 קילומטר חדש עם מימון, אין פה יותר מדי חוכמה.

 

ההנחה השניה והיותר קריטית היא של-108 יש ביקוש טוב. לצערי אין לה. הביקוש שלה לא באמת מתקרב לI10 פיקאנטו או ספארק. לא בתור חדשה ובטוח שלא בתור משומשת. ככה שאוטומטית אתה לא יכול לצאת עם "מחירון" ברכב כזה לצערי.

פורסם

אוטו זו הוצאה,לא השקעה.

לצמצום הפסדים תמשוך עם האוטו שלך ככל שניתן.

במקביל תמשיך לפרסם,לפרסם היום זה בחינם.

פורסם
נקמיצ'י - לא מדוייק. מה שאתה כותב נכון במצב בו ימכור את הרכב הנוכחי ולא ירכוש אחר במקומו. לעומת זאת, בהשואה למצב בו נרכש רכב אחר הרי שאם ישהה את מכירת הרכב הקיים יפסיד יותר עליו, אבל ההפסד מתקזז מול ההפסד שיפסיד אם יקנה רכב אחר. לכן, אם מחליף לרכב חדש או רכב בעל ערך יותר גבוה ימתן גם את ההפסד הכולל.

 

נכון.

 

אבל בהיגיון הזה - גם אז ברכב החדש יפסיד פחות מאשר הרכב החדש שיבוא אחריו ולכן בהחלפה בעצם הוא חוסך כסף.

 

בהגיון הזה לא מחליפים רכב כל שנה וגם לא כל 3 שנים, אלא לעתים יותר רחוקות. כמובן שאני מדבר על רכב עם נסועה סבירה, לא 50,000 ק"מ בשנה במשפחתית סטנדרטית, ובהנחה שהרכב מראה אמינות סבירה. כך סה"כ ירידת הערך מצטמצמת, ועדיין נוסעים ברכב במצב סביר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האחות התאומה C1 נמכרת כחדשה ב-49990 ש"ח - דבר שגורם לרכב שלך להיות עוד פחות אטקרטיבי. אם לרכב שלך יש אבזור דומה לזה שנמכר כחדש אז זה יהיה נס אם תקבל מעל 40K. אם האבזור ברכב שלך עשיר יותר אולי 45K.

 

לגבי ההצעה לטרייד - זה תלוי ברכב שתקח במקום, ואל תצפה שהטרייד-אין יזכה אותך ביותר מ-30-35 כי גם הוא צריך להרוויח.

 

המלצתי" סע עם הרכב עןד שנה-שנתיים ואז תמכור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...