Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוהב אותו מאוד. פשוט בתור בנאדם לא קטן הרכב לא כל כך מכיל אותי בצורה שנוחה לי. דברים שלא שמתי לב אליהם בנסיעת מבחן כי התלהבתי כמו ילד קטן ועכשיו אני אוכל עליהם חרא, אבל אין לי את מי להאשים חוץ מעצמי.

תודה על התגובות חברים. עדיין מחכה לתשובה לגבי #11

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכירת הרכב שלך לא מבטלת שום אחריות. האחריות ממשיכה עם הבעלים החדשים.

לגבי הטרייד אין, הצעות משפילות יהיו, לפעמים יהיו הוגנות וכו' (אין לי נסיון עם טרייד אין כלל וכלל ולכן לא יכול לתת את חוות דעתי).

בסופו של יום עלייך להכנס לסניפים ולברר מי נגד מי ולחזור להתייעץ.

פורסם

לגבי לובינסקי טרייד - אין לי ניסיון איתם אישית, ולא זכורים לי מקרי הונאה יוצאים מגדר הרגיל שפורסמו פה (בשביל זה יש את שלמה סיקסט). יש להם כנראה הרבה רכבים יד שניה שהם ישמחו מאוד להיפטר מהם, יכול מאוד להיות שתוכל למכור להם את שלך ולקנות רכב אחר, משומש. אולי לא העסקה המקובלת ביותר היום, אבל אני באמת לא רואה שום מניעה מלבצע אותה מבחינתם.

 

עכשיו, שוב אנשי מכירות בטרייד-אין הם אנשי מכירות, לא גמ"ח. מישהו צריך לשלם להם משכורת. מצד שני, הם יכולים להציע מימון לקונה הבא של הרכב, ויכול להיות שבגלל זה יהיה להם יותר קל למכור אותו. אולי תוכל לצאת משם עם עסקה סבירה (לרכב משומש, בחדש זה יהיה בוודאות מאוד לא כדאי) שעדיין תעלה לך קצת, אבל תחסוך לך זמן ותקצר את התהליך. אפשר לבדוק, אבל תבחן את ההצעה בשבע עיניים (מוזמן גם להתייעץ פה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

טרייד אין משמע שאני חייב לקנות מהם רכב חדש יותר, לא? ומאין לך לדעת את זה? האם יצא לך להכיר מקרים כאלו? פשוט קשה לי להאמין שהם יתנו לי הצעה לא משפילה.

יש לך ניסיון עם לובינסקי טרייד?

 

תיראה ידידי, לגבי הטרייד אין והצעה שתקבל. השאלה היא בסופו של דבר לא כמה אתה רוצה על הרכב ומה המחירון שלו, אלא כמה זמן תשקיע במכירה שלו והאם בכלל יהיה לך קונה, אם כן בכמה באמת תמכור.

הסיבה כמובן בגלל שאתה לא יכול להתחרות עם טרייד אין, 0 ק"מ מיבואן ואפילו רכב חדש. למה? מימון. בן אדם שקונה את הרכב אצלך צריך לשלם לך את מלוא הסכום (אולי לקחת הלוואה באופן פרטי דרך הבנק או גורם אחר - אבל זה מסורבל). בן אדם בא לטרייד אין, משלם מקדמה קטנה או ללא מקדמה בכלל, חותם על הסכם מימון ויוצא עם הרכב שהוא רוצה.

למה לדעתך מישהו צריך לבוא עליך ולקנות את הרכב שלך? מי לדעתך קהל היעד שלך? זאת בדיוק הבעיה! הבעיה גדולה יותר על אחת כמה וכמה ברכב שהוא כמעט חדש. לבוא לסוכנות ולקנות רכב הרבה יותר קל (אתה נכנס לסוכנות, מצביע לסוכן על הרכב שאתה רוצה ואומר: תארזו לי את זה). ההלוואות עכשיו זולות מאוד, אנשים לוקחים מימון ויוצאים עם רכב מה שנקרא מבית טוב. תשים את עצמך בנעלי קונה שהיה מעוניין לקנות את הרכב ממך.

 

הטענה שלי שהשוק של רכבי יד שניה מת לחלוטין, חוץ מרכבים ישנים שכבר לא נמכרים בסוכנויות טרייד אין מכובדות. אלא אן כן מדובר על איזה רכב נדיר שלא ניתן למצוא אותו בסוכנויות האלו, למשל רכב ספורט וכד'.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מכירת הרכב שלך לא מבטלת שום אחריות. האחריות ממשיכה עם הבעלים החדשים.

לגבי הטרייד אין, הצעות משפילות יהיו, לפעמים יהיו הוגנות וכו' (אין לי נסיון עם טרייד אין כלל וכלל ולכן לא יכול לתת את חוות דעתי).

בסופו של יום עלייך להכנס לסניפים ולברר מי נגד מי ולחזור להתייעץ.

לא במקרה של לובינסקי. יש שם קטע מוזר כזה שיש אחריות מלאה וכמה שנים של אחריות נוספת שרק היד ראשונה יכולה להנות מזה. אם הרכב נמכר זה לא עובר הלאה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אם תרצה למכור

1. מיידי- תצטרך להוריד כל יום 1000 שח עד שיקרוץ למישהו.

2. אם יש לך זמן- תפרסם במחיר ריאלי ותחכה עד שיגיע מישהו.

מה שכדאי לך- אני לא יודע למה האוטו פתאום לא טוב לך אבל וודאי שעדיף להישאר איתו. בשורה תחתונה תנס להנות ממה שיש. הירידת ערך הראשונית הקשה כבר ספגת, מעכשיו ירד כל שנה בסכום לא גדול. ראה ערך פיגו 107 שנת 2012

פורסם
לא במקרה של לובינסקי. יש שם קטע מוזר כזה שיש אחריות מלאה וכמה שנים של אחריות נוספת שרק היד ראשונה יכולה להנות מזה. אם הרכב נמכר זה לא עובר הלאה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

אכן, יש טריק שכזה בלובינסקי אבל השאלה אם זה עומד בבית המשפט מה שסביר להניח, שלא.

נכון, הם מציינים את זה בחוזה, עד כמה זה חוקי או לא? את זה מגלים כאשר צריך לממש אחריות.

אותו רוכש צריך יהיה להבין את ההשלכות וההתעסקות והמוכר, יצטרך לציין את זה או "להחביא" את זה במכירה ולקוות לטוב.

פורסם
לא במקרה של לובינסקי. יש שם קטע מוזר כזה שיש אחריות מלאה וכמה שנים של אחריות נוספת שרק היד ראשונה יכולה להנות מזה. אם הרכב נמכר זה לא עובר הלאה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

לדעתי אתה טועה ומטעה, כמובן בתום לב (עד כמה שהלב שלך בתום כלשהו :wink:).

יש אחריות מקורית ובסיסית, שהיא לרכב ולא לקונה.

בזמנו, לובינסקי האריכו את האחריות לארבע או חמש שנים, אבל רק ליד שקנתה מהם ישירות. זה לא מבטל את האחריות הבסיסית לרכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
מה לא חוקי? יש אחריות כלפי רכב ויש אחריות כלפי בן אדם. זה סוגים שונים של עסקה

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

.

אז תהיה יותר ספציפי כשאתה מגיב ועל איזו אחריות.

כפי שרשמתי קודם לכן, יש אחריות מלאה וזה על הרכב עצמו, זאת הייתה הכוונה שלי.

כל מיני סוגים של אחריות מוארכת, מזהב, מפלטינה או טובות הנאה, זה כבר משהו אחר ולא זאת הייתה הכוונה שלי.

ולכן כפי שרשמתי, מכירת הרכב שלו לא מבטלת שום אחריות והכל עובר לקונה הבא, הכוונה שוב, באחריות הבסיסית של הרכב עצמו, זה הכל.

פורסם

תחשוב לבד, האם אתה עצמך היית קונה רכב משומש ב-55K, כאשר אפשר להשיג את אותו רכב בדיוק, חדש לגמרי, ב-5K פחות?

 

התשובה פשוטה מאוד ואתה יודע אותה לבד - אם אתה רוצה למכור, כדאי מאוד שתתן מחיר שהוא אטרקטיבי למי שרוצה לקנות רכב מסוג זה.

 

פשוט תסתכל בכמה מוכרים רכבים זהים, ותדאג ששלך יהיה הזול ביותר בלוח. מספיק 500 שקל פחות מהזול ביותר, כדי שהטלפון שלך יתחיל לצלצל. הראשון שמגיע ומראה רצינות - תמכור לו.

 

 

לחילופין תנסה ליהנות מהרכב ולהבא תעשה את הדבר המתבקש - תשכור אחד כזה לסופ"ש ותיסע בו למקומות. אתה כבר תדע אם אתה רוצה כזה או לא...

פורסם

לגבי כדאיות המכירה: תשכח מירידת הערך עד עכשיו. זה מאחוריך, ואת הכסף שנעלם כבר לא תחזיר.

 

נניח שהרכב שלך שווה 45-50. השאלה היא האם בסכום הזה עדיף לך להחזיק 108 אוטומטית שאתה יודע מה עבר עליה ואתה יד ראשונה, או רכב אחר. העובדה שירידת הערך הממוצעת אם תישאר עם הרכב שלך תהיה נמוכה יותר היא פחות רלוונטית לחישוב בנקודת הזמן הנוכחית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לפי האתר של פיג'ו ,108 אוטומטית עולה 59K.

אם לא תרד לפחות 10-15 אלף מהמחיר הזה אני לא מאמין שתהיה מספיק אטרקטיבי לעומת החלופה של לקנות רכב חדש כזה.

תחשוב טוב אם לא כדאי לך להישאר עם הרכב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מחזק את הבחור מעליי.

 

אתה לא יכול למכור של חדש או 0 קמ.

 

קנית ביוקר, הייתה הוזלה שאתה סופג אותה עכשיו.

 

אגב, ככל שתחכה יותר במכירה אתה לא תפסיד פחות, אלא יותר. אבל ההפסד פר שנה יצטצמם.

 

אם הרכב יכול להמשיך לשרת אותך - הייתי נשאר איתו.


×
×
  • תוכן חדש...