Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

מעדכן אותכם במשהו שניתקלתי בו בפעם הראשונה אתמול ולדעתי כדי שכולם ידעו...

אתמול בזמן שניסינו לעשות העברת בעלות על הרכב שלי. הפעולה נחסמה במסוף של הדואר בטענה שיש משהו שלא מאפשר את ביצוע העבררת הבעלות. מבירור מיידי מול משרד הרישוי טלפונית. התברר שעקב 'ריאת ריקול שיש לרכב שלי ועדיין לא טופלה העברות הבעלות לא אפשרית. כלומר קודם יש לסיים את הריקול במוסך ואז אחרי מספר ימים זה משתחרר. אז זה דבר אחד לידיעה. פשוט לפני שאתם ניגשים לעשות העברת בעלות תרימו טלפון למשרד הרישוי לבדוק עם יש משהו...

כמובן שהעניין כבר בטיפול.

מעבר לכך. האם ציש9הו יודע אם אפשר לבטל באיזשהו אופן קריאת ריקול. ולהפעיל אותה שוב אחרי העברת בעלות?

 

תודה מראש

פורסם

נכון, כמו שאי אפשר לחדש רישיון רכב כשיש ריקול פתוח. כך שממילא הקונה לא יוכל להוציא רישיון רכב על שמו לפני שהעניין יסודר.

מעצבן, אבל ככל שמדובר באביזרי בטיחות כמו איירבג אני מניח שיש בזה היגיון מסוים, עובדה לא ידעת על הריקול (למה בעצם?) וזו דרך ליידע אותך ולחייב אותך לטפל. המעצבן באמת שזה יכול לחול גם על ריקול מינורי שאין לו משמעות בטיחותית וזה לא צריך להיות עניינה של המדינה. כאלה בכלל הייתי משאיר ברובד בין היצרן לבעל הרכב, כשמדובר בריקול וולונטרי, ולא מערב את מנגנון האכיפה של המדינה בכלל.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בכדי לידע את ציבור חברי carsforum,

היה ראוי שתפרסם את סוג הרכב

ואת מהות קריאת הריקול.

 

זה לא קשור לסוג הרכב ומהות הריקול. כתבתי את זה לידע כללי. זה יתפוס לגבי כל אחד שיימצא בסיטואציה הזו. כלומר כל ריקול בכל סוג ודגם רכב שקשור לבטיחות , משרד הרישוי יחסום העברת בעלות לפני סיום העניין.

בכל מקרה מדובר על ריקול של דלק מוטורס לכל רכבי מאזדה. שלי זה מאזדה 6 שנת 2004. מדובר על ריקול להחלפת מנגנון פתיחת כרית אוויר במושב נהג ובנוסע ליד.

היום מבירור מול דלק מוטורס הבנתי שניתן להסיר את הריקול גם עם מחליפים רק את צד הנהג. כי זה הקריטי מבחינתם. זה למקרה שהחלק של הנוסע ליד הנהג חסר ומחכים... פשוט זה המקרה כרגע אצלי

פורסם
זה לא קשור לסוג הרכב ומהות הריקול. כתבתי את זה לידע כללי. זה יתפוס לגבי כל אחד שיימצא בסיטואציה הזו. כלומר כל ריקול בכל סוג ודגם רכב שקשור לבטיחות , משרד הרישוי יחסום העברת בעלות לפני סיום העניין.

בכל מקרה מדובר על ריקול של דלק מוטורס לכל רכבי מאזדה. שלי זה מאזדה 6 שנת 2004. מדובר על ריקול להחלפת מנגנון פתיחת כרית אוויר במושב נהג ובנוסע ליד.

היום מבירור מול דלק מוטורס הבנתי שניתן להסיר את הריקול גם עם מחליפים רק את צד הנהג. כי זה הקריטי מבחינתם. זה למקרה שהחלק של הנוסע ליד הנהג חסר ומחכים... פשוט זה המקרה כרגע אצלי

 

לא רק לרכבי מאזדה. מדובר כנראה בריקול למנגנוני פתיחת איירבאג של טקאטה שמותקנים בהרבה יצרנים יפניים ואחרים טרום 2008. סיכום העניין כאן, וזה לא צחוק, בארה"ב נטען שהיו עשרות מקרי פציעות וגם מקרי מוות מאיירבאגים שנפתחו לא טוב (קרי: חתיכות ברזל עפות, בעיקרון זה מטען צד ברכב). אצלי בהונדה CRV המכתב מהיבואן לא הגיע וידעתי על הריקול רק כשלא חידשו את רישיון הרכב. כך שיש תועלת במנגנון הזה אפילו שהייתי מצפ]ה מהיבואן להתאצץ קצת יותר ולא לשגע לקוחות כשמגיע זמן חידוש רישיון או העברת בעלות.

לגבי הפטנט הישראלי מה שכתבת של תיקן רק בצד אחד והחזרת הרכב לכביש אוי ואבוי... כי מי שיושב ליד הנהג זה "לא קריטי"? לא מדובר כאן ברדיו או חימום לטוסיק.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...