Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשירים נורמליים עולים לי כשנתיים של שימוש בסלקום.

מה גם הקודי לא נותן שידורים ישירים ברוסית

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע איזה מכשירים בדקת, אבל ממה שאני מכיר העלות נמוכה בהרבה.

 

מה שכן, השידורים ברוסית זה כבר סיפור אחר. במקרה הזה אני מבין למה אתה מעדיף את סלקום.

פורסם
הגבתי למה זה לא רלוונטי לגביי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

4 טלויזיות בבית זה התחלה של מתכון לא טוב, לדעתי אפילו נורא מבחינת חשיפת בני הבית וילדים בפרט לזמן מסך

 

פינת טלויזיה/סלון ומקסימום חדר הורים.

כל שאר הילדים שילמדו להסתדר/להגביל את עצמם עם המצב.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

מי שלא צריך מאות ערוצים שלא קשורים לכלום אז הטריפל של סלקום הוא אופצייה מצויינת .

עריכה אחרונה על ידי Daniel.K
:fadein:
פורסם
טלוויזיה אחת בסלון

טלוויזיה בכל חדר של אנשים בוגרים

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אז נשאר עם אחת בסלון, מה זה בית מלון.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מי שלא צריך מאות ערוצים שלא כשורים לכלום אז הטריפל של סלקום הוא אופצייה מצויינת .

שוב, לא מבין במה היא עדיפה על עידן פלוס + קודי (למעט הערוצים ברוסית שהוזכרו).

פורסם (נערך)

אותי מעניין אם פרטנר סוף סוף תיכנס לתחום ב- 2017 בטכנולוגיית ה-OTT כמו שהבטיחה ‚ כל מתחרה נוסף זה ברכה !

כרגע הטריפל של סלקום הוא בהחלט אופציה מצויינת .

עריכה אחרונה על ידי dkn1
פורסם

שוב, לא מבין במה היא עדיפה על עידן פלוס + קודי (למעט הערוצים ברוסית שהוזכרו).

 

סלקום זה חוקי. יש אנשים שזה עדיין חשוב להם.

פורסם
מה הכוונה?

 

יש לך אופציה אם אתה לא רוצה טלפון ביתי ולא זקוק לו, לקבל במקומו באותו מחיר שדרוג ל100 מגה.

 

האם האפשרות הזו פתוחה גם ללקוחות קיימים בטריפל רגיל?

פורסם

לקחתי את ה100 מגה במקום קו טלפון שאין לי צורך בו.

האם לקחת כבר את האפל טיוי?

לא הבנתי אם אני יכול לבחור בינו לרגיל בטריפל או שזה בתוספת 29 לחודש.

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם
לקחתי את ה100 מגה במקום קו טלפון שאין לי צורך בו.

האם לקחת כבר את האפל טיוי?

לא הבנתי אם אני יכול לבחור בינו לרגיל בטריפל או שזה בתוספת 29 לחודש.

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

האם ניתן לשדרג למאה מגה במקום טלפון ללא עלות נוספת?


×
×
  • תוכן חדש...