Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שאצל דלק (מאזדה) אין שום משא ומתן. המחיר זה המחיר - מתאים לך? יופי. לא מתאים לך? הדלת שם.

 

מעבר לכך, מצחיק לראות כל פעם מחדש נתונים מלומדים אודות שוק רכב שונה ולא קשור לישראל והסקת מסקנות ממה שקורה שם בנוגע לשוק הישראלי. מעבר לכך שמעשית זה לא ממש רלוונטי, גם בנוגע לדיון של האם היבואן הישראלי עושה קופה וכמה, וכמה צריך לעלות פה רכב כלשהו, לא ניתן להסיק מהמצב בבריטניה. בריטניה זה שם וישראל זה כאן ואלו שני שווקים שונים מאוד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לחלוטין.

 

ואותו כנ"ל למזדה 3.

כל פעם שאני רואה 6 בחניה אני אומר לעצמי זה הרכב הבא. לדעתי העיצוב שלה מטמטם. למרות שבטוח במחיר שלה יש קניות יותר טובות ממנה, אני חושב שהיא מהממת.

פורסם

חוץ ממהממת וכו', מה באמת אתה צריכים או דורשים מהרכב שלכם? בתכלס, אם כבר נדבר על זה.

נוחות? בידוד רעשים? כי הבידוד רעשים במאזדה 6 גם החדשה עדיין לוקה בחסר וזה בצורה עדינה.

הרכב נראה יפה, זה נכון, השאלה לאיזה צרכים למשל, לקנות כי הוא יפה זה משהו אחר.

פורסם
בבריטניה מאזדה 6 עולה רק 100 פאונד (480 שקל) יותר ממאזדה 3 סדאן. הן עולות כ-95 אלף שקל ושתיהן יקרות יותר מ-MX-5 קונברטיבל שעולה בארץ 233,000. לא מאמינים? www.mazda.co.uk

מה שאומר שהיבואן בארץ מרוויח הון על ה-6 והון תועפות על ה-MX-5.

 

אתה לא באמת יכול לערוך את ההשוואה הזו. תשווה דגם לדגם...

 

המיאטה שהזכרת שונה לגמרי ממה שמגיעה אליך לארץ, אין לה שליש מהאבזור שאתה מקבל כאן והיא מצוידת במנוע 1.5 לעומת 2.0 שיש לך בארץ.

 

המאזדה 3 שם מגיעה כסטנדרט ברמת אבזור גבוהה יחסית בניגוד למיאטה או למאזדה 6 ומכאן אתה רואה למה ההבדלים בין ה-3 ל-6 קטנים. תעלה ברמת האבזור של ה-6 שתהיה דומה לזו של ה-3 ותראה איך ההפרש גודל.

 

מעבר לזה שגם הדגמים שמוצעים שם לא מוצעים פה, הן ברמות האבזור והן במנועים. אני לא רואה איפה ההשוואה בכלל...

פורסם

המאזדה 3 שם מגיעה כסטנדרט ברמת אבזור גבוהה יחסית בניגוד למיאטה או למאזדה 6 ומכאן אתה רואה למה ההבדלים בין ה-3 ל-6 קטנים. תעלה ברמת האבזור של ה-6 שתהיה דומה לזו של ה-3 ותראה איך ההפרש גודל.

...

כמדומני כבר כתבתי את זה, והבאתי דוגמאות...

פורסם

ושוב פעם מביאים את הסטיישן רק עם המנוע הקטן ורמת האבזור הנמוכה.

מבאס שלא יהיה מה לקנות עוד שנתיים שלוש בשוק היד2.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בתור אחד שחושב לקנות את הרכב וחשוב לו מאד הנוחות ובידוד הרעשים - האם זה באמת כזה נורא?

 

.

למה שלא תקח את הרכב לנסיעת מבחן בעצמך? רעש זה עניין סובייקטיבי וכשתכנס לסוכנות ותזמין לנסיעה, תדע.

פורסם
ושוב פעם מביאים את הסטיישן רק עם המנוע הקטן ורמת האבזור הנמוכה.

מבאס שלא יהיה מה לקנות עוד שנתיים שלוש בשוק היד2.

 

אתה צודק לחלוטין, השוק מוצף בסטיישן מכוערות וכמעט ואין הצבקיות יפות (ראה ערך פוקוס, סיד, i30 - רובן ככולן סטיישניות)

 

 

פורסם

נראה לי שלא הבנת אותי.

יש לי כיום את הדגם לפני מתיחת הפנים בתצורת סטיישן ואני מתבאס על כך שאין לי את התוספות של הדגמים הבכירים. במשחה הייתי מוסיף כמה אלפים ומחפש יותר זמן בכדי לאתר את הדגם הבכיר בשוק היד2 בדומה למה שיש עם דגם הסדאן.

למרות שאני נגד לרכוש רכבים חדשים מהחברה, לא בגלל שאין לי את היכול אלא בגלל ירידת ערך גבוהה, הייתי אפילו עושה מאמץ ורוכש סטיישן חדשה אם היה דגם מאובזר ו/או עם המנוע הגדול.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
ושוב פעם מביאים את הסטיישן רק עם המנוע הקטן ורמת האבזור הנמוכה.

מבאס שלא יהיה מה לקנות עוד שנתיים שלוש בשוק היד2.

 

הבנתי אותך לחלוטין, ואמרתי שסטיישן יש רבות ברמת גימור נמוכות - הצבק בקושי יש בכלל.

פורסם

בדור הראשון של המאזדה 3 היה את הספיריט. לאחר מכן הייתה פוקוס גיהה ויש גם ליונדאי איי30 סופרים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בתור אחד שחושב לקנות את הרכב וחשוב לו מאד הנוחות ובידוד הרעשים - האם זה באמת כזה נורא?

לא הייתי אומר נורא, אך כפי שכבר נכתב, קח אותה לסיבוב ותבדוק אם זה מתאים לך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...