Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

שלשום בלילה יצאתי עם רכבי, ניסאן אלמרה 2004, מהחנייה, ואחרי כמה מטרים הרכב נכבה.

כל ניסיונותיי להתניע מחדש נכשלו. היה רעש של סטרטר, אך לא נתפס.

 

הזמנתי גרר.

 

התקשרו הבוקר מהמוסך ועדכנו שלאחר שניסו להחליף פלאגים ולמצוא את הבעיה, הסתבר שמדובר בדלק פגום.

המוסכניק אומר שהוא גם זיהה לפי הריח והצבע וחשד בכך מלכתחילה.

הוא שאב את הדלק, שם דלק אחר והרכב מתניע.

 

התדלוק האחרון היה ביום חמישי בערב.

הפעם היחידה שנסעתי איתו היה נסיעה לא ארוכה בעיר בשישי בבוקר.

הסיפור דלעיל קרה במוצ"ש.

 

 

עד כמה זה שכיח? מדובר בתחנת סונול מלחה, ירושלים.

האם העובדה שנסעתי עם האוטו קצץת בשישי לא מחשידה?

אני מניח שאני אמור לזרום עם המוסך לגבי השאיבה, הניקוי של צינורות הדלק וכו'. מבקש אחרי הנחה - 1,200 ש"ח.

ביקשתי ממנו שיכתוב לי שזה אכן בשל הדלק, והוא אמר שיכתוב.

אוציא כמובן מכתב לסונול, ובו דרישה לפיצויים עבור כל הנזקים (התיקון, נסיעה באמצע הלילה למוסך, אי יכולת להשתמש באוטו ועוד). האם מישהו שלח מכתב כזה? יש דגשים מסוימים שכדאי לי לקחת בחשבון?

 

תודה מראש לכל המשיבים!

פורסם

אלא אם הזנת את פרטי הקילומטראז במשאבה אני מאמין שהיה לך קשה להוכיח אלא אם תמצא עוד נהגים שסבלו מכך

אחרת איך התחנה תדע שזה בוודאות ממנה? אולי נסעת בלילה 2000 קילומטר ותדלקת עוד 5 פעמים

פורסם
אלא אם הזנת את פרטי הקילומטראז במשאבה אני מאמין שהיה לך קשה להוכיח אלא אם תמצא עוד נהגים שסבלו מכך

אחרת איך התחנה תדע שזה בוודאות ממנה? אולי נסעת בלילה 2000 קילומטר ותדלקת עוד 5 פעמים

 

תודה!

אשמח לעוד תובנות.

×
×
  • תוכן חדש...