Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על המנוע 1.8 20V(שמותקן גם ב FR איביזה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע שמותקן ב FR של איביזה הוא אותו מנוע שהיה באיביזה טורבו הקודמת ו בGTI וב TT ובA3

אך לכל דגם היה כוח סוס שונה

איביזה טורבו 156

FR איביזה 150

A3 אודי 150 180

TT אאודי 180 225

שאלתי היא (סוף סוף) היא אם הסיבה לשינויים היא רק בשינוי תוכנת ניהול מנוע או עוד שינויים

והאם כדי לשפר את המנוע הזה ליותר כוחות סוס מספיק רק ציפ או מכלול שלם של דברים

פורסם

ב A3 וב TT הטורבו שונה אם אני לא טועה...ועוד כמה מכלולים קטנים

באיביזות אותו הדבר, רק צ'יפ יכול לסדר לך מ 150 ל 180+-

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

ז"א שלמשל את הקופרה שסיאט מוכרים עם 180 כ"ס מבחינה מכנית הם רק שינו את תוכנת ניהול המנוע??? וזהו?

פורסם

בכל המנועים של ה 150 זה K03 וציפ טוב יביא אותם ל 180 בקירוב

 

באיביזות ובכל אלו של ה 180 זה K03S ..וזה בעיקרון אוטו טורבו רק שונה במעט אבל עם פוטנציאל טיפה יותר טוב

והבדלי הכחות סוס במכוניות אלו הם בתוכנה וציפ טוב יביא אותם ל 190 בקירוב

 

וברור שעם שאר חמוצים אפשר להגיע ליותר..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תרגישו חופשי לתקן אותי אם אתם בטוחים לחלוטין:

 

ל-180 כ"ס, מלבד שינוי בתוכנה, יש טורבו שונה. כך גם ל-225. כמו כן למנועים שמגיעים מהמפעל עם 210 או 225 כ"ס יש שני אינטרקולרים. בנוסף, יש שינויים ברכיבים פנימיים במנוע.

 

אאל"ט - 150 כ"ס הטורבו נקרא K03

180 כ"ס K03S

ו- 210-225 כ"ס K04

 

עריכה - לא שמתי לב לכותב לפני שכבר ציין חלק מהדברים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

א. SRONIS צודק, לגבי הבדלי הטורבו.

אין הבדלי זמינות בין ה- K03 הרגיל לבין הספורט וגם ההבדל ביכולת הוא קטן מאוד, אבל קיים. למרות שבמסמך רשמי של KKK אין התייחסות למושג K03S אלא רק מק"טים שונים בעלי יכולות שונות.

ה- K04 כבר פחות זמין ומגיע להספק של 225 סוסים בסטנדרט ואפילו 280 עם חמוצים.

הוא מגיע ב- TTQ ובליאון קופרה R .

ב. בשתי הגרסאות הנ"ל יש אכן הבדלים נוספים, בנוסף להבדלים בטורבו: שני אינטרקולרים במקום אחד , סעפות יניקה, פליטה וצנרת גדישה שונות, בוכנות וטלטלים חזקים יותר, חיישן EGT פנימי ועוד.

ג. בין המנוע של האיביזה 1.8T הקודמת והנוכחית אין כמעט הבדל. אני מניח שלאף אחד לא אכפת כמה סוסים מוציא המנוע בסטנדרט כי ממילא משנים לו את תוכנת ניהול המנוע. הכל שם בנוי ל- 180-200 כ"ס באמינות.

ד. אם סיאט היו מציעים רק הבדל בהספק המנוע לא היו קונים את גרסת ה- 180 . אבל הם מציעים גם איבזור אחר. לדעתי זאת עדיין לא סיבה לשלם יותר.

 

המנועים של ה150-180 כ"ס יעמדו גם ב- 350 כ"ס אם ניהול מנוע יהיה נכון.

המנועים של ה- 225 (מחוזקים הטלטלים) יעמדו בהרבה יותר.

פורסם
תרגישו חופשי לתקן אותי אם אתם בטוחים לחלוטין:

 

ל-180 כ"ס, מלבד שינוי בתוכנה, יש טורבו שונה. כך גם ל-225. כמו כן למנועים שמגיעים מהמפעל עם 210 או 225 כ"ס יש שני אינטרקולרים. בנוסף, יש שינויים ברכיבים פנימיים במנוע.

 

אאל"ט - 150 כ"ס הטורבו נקרא K03

180 כ"ס K03S

ו- 210-225 כ"ס K04

 

עריכה - לא שמתי לב לכותב לפני שכבר ציין חלק מהדברים...

 

רוני

אכן ידידי ב TT 225 כח סוס יש שני אינטרקולים

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

נכון ש ב TT 225 יש K04 ו 2 אינטרקולרים..

אבל המנוע שונה לגמריי..

זה לא ה 1.8T שאתם מכירים

אולי מיבחינת המיבנה כן

אבל מיכלולים שונים .

 

במה הם שונים..הם מחוזקים

הכל יותר מחוזק ..בוכנות , טלטלים וכל האסוציאציות שעולות לכם מהמילה מחוזק..

למעשה זה ה 1.8T האולטימטיבי...(ע'ע שיGTI..)

 

ו ה 2 אינטרקולרים לא נחשבים לפטנט הכי טוב.. למרות שהם עובדים טוב ולמרות אורך הצנרת אין לאג

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קודם כל על ההבדלים , תקראו את ההודעה של קראסטי ...

בקשר למנועי ה225 אני יעשה לכם קצת סדר ! הבלוק מנוע והראש חזקים יותר ועמידים יותר בחום וגם הבוכנות והחלק התחתון של המנוע שקשיח יותר עקב מחיצות בין הצילינדרים , הטלטלים פשוט מסיבים יותר . היחס דחיסה שם קצת נמוך יותר (9.3:1) ומזרקי שמן גדולים . זה בערך ... אפשר להגיע עם המנוע ל400 כוח באמינות בלי לשדרג את מכלוליו ועם הK04 אפשר להגיע קרוב ל300 כוח .

XJR

פורסם
הוספת צ'יפ מורידה את האחריות על האוטו ?
ברמת העקרון כן , אבל אין סיבה שהם ימצאו את זה במוסך , יש כל כך הרבה 1.8T עם צ'יפים שהם לא ידעו עליהן ... ככה שאם בעיית האחריות היא שמטרידה אותך אז אתה יכול להיות שקט בסך הכל ...

XJR

פורסם
ז"א שלמשל את הקופרה שסיאט מוכרים עם 180 כ"ס מבחינה מכנית הם רק שינו את תוכנת ניהול המנוע??? וזהו?

קופרה זה 225 כ"ס

ונדירות הקופרות על כבישי הארץ

---------------Seat LEon Cupra---------------

פורסם
קופרה זה 225 כ"ס

ונדירות הקופרות על כבישי הארץ

הוא שאל על איביזה קופרה , שהיא לא FR עם תוכנת ניהול מנוע משודרגת (בהנחה שיש לה את המנוע של הליאון180) אלא דגם שונה שמגיעה עם טורבו מעט שונה נוהגים לקרוא לו "K03S" והזמינו כבר 2 בארץ אחת מהן שחורה.

בקשר לליאון אז הליאון "קופרה" מגיעה עם 180 כוח וככה היו קוראים לליאון טופ-ספורט שנמכרה עד שנה שעברה בארץ אבל הקופרה R מגיע עם 225 ולא מביאים אותה בעקרון.

XJR

פורסם
הוספת צ'יפ מורידה את האחריות על האוטו ?

כן בהחלט.

והם יכולים לגלות.

 

אם יגלו או שלא יגלו זה כבר משהו אחר לגמרי.

×
×
  • תוכן חדש...