Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הונדה CR-V לא ממש שייך לסגמנט של סופרטאז' והחבורה

 

זה לא מדויק. ה-CR-V מתחרה בארה"ב בראש ובראשונה בראב4, מאזדה CX-5, פורד קוגה וכד' - כלומר פנאי קומפקטיים - אליהם הוא מקביל בגודל. אפילו בדור החדש הוא קצר בכמעט 20 ס"מ מהסורנטו ועם בסיס גלגלים קצר ב-12 ס"מ.

 

יונדאי מציעה שתי גרסאות של הסנטה פה מכיוון שהטוסון קטן יחסית למתחרים, והסנטה פה הקצר קטן מדי מכדי להימכר עם 7 מושבים בארה"ב (מה שמספיק לישראל לא עובד באמריקה...). ההיצע של יונדאי הוא היוצא מהכלל בקטגוריה - שני רכבי פנאי שמתחרים במקביל בפלח הקומפקטיים בארה"ב.

 

הפיילוט גדול בהרבה מהרוג (X-טרייל) - רוחב של 199 ס"מ לעומת 184 בניסאן, בסיס גלגלים של 282 ס"מ לעומת 270, ואורך של 4.94 מ' לעומת 463. כלומר, הפיילוט קרוב יותר לסנטה פה (הארוך).

פורסם

בתור בעלים של הונדה, הרכב באמת דומה למיצובושי, אבל מצד שני הרכב נראה טוב, בתור אחד שהלך למאיר לברר לגבי cr-v הנוכחית!

חוץ ממתיחת פנים לא שינו כלום, הדגם שבחרתי אוטמט, עם מערכת מולטימדיה בהרכבה מקומית, ומזגן לנוסעים. הגעתי ל185k!

אמרתי לאישתי, לא שווה את הכסף בכלל, במיוחד עם רכב עם מנוע מיושן שלא שינו אותו עשור.

ירדנו מרעיון.

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם (נערך)

כשהיבואן החמדן וההזוי יביא את האקורה MDX, הגירסה הבכירה של הונדה CRV, שמגיעה עם 7 מקומות, ויתמחר את זה ב-200K, אני מבטיח למכור את האאוטלנדר שלי ולקנות את זה... עד אז, שיחפש פראיירים.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
עיצוב מגעיל המוכר מאוד אצל הונדה.

 

לטעמי, עיצוב מדהים ויפהפה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אין 7 מושבים, בשביל זה יש להונדה את הפיילוט שהוא בערך, כמו היחס בין הקשקאי לאקס טרייל, רק שהפיילוט מרווח משמעותית מהאקס טרייל.

 

 

הונדה CR-V לא ממש שייך לסגמנט של סופרטאז' והחבורה, הוא מתחרה בסורנטו, סנטה פה... זה לא סתם שיונדאי הציגה שתי גרסאות לסנטה פה בארה"ב, אחת כמו שלנו (סנטה פה ספורט) עם חמישה מושבים בלבד ושנייה גדולה יותר עם 7 מושבים.

 

יונדאי בכוונה הציגה שני גרסאות כיוון שהגרנד סנטה פה החליפה את את הוורקרוז/IX55.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...