Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר מווינדוס 7 32ביט ל-64 ביט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

16a5fcd2a85185dc26af83ea94313052.jpgלאחר אינסוף נסיונות לא התקדמתי והכל באותו מצב,

אני רואה שיש לי 0 מערכות הפעלה אז מדוע אינני מצליח להתקין?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בשלב הזה הייתי מנסה להתקין גירסה של לינוקס 64 BIT רק כדי לוודא שאין בעיית חומרה שלא קשורה.

אפשרות נוספת היא לנסות להתקין חלונות 32 BIT , רק כדי לנסות.

פורסם

נראה לי גם ש ה iso שיש לך פגום או שלא עשית אותו bootable disk כמו שצריך (אם אתה צריך iso תקין שלח ה"פ).

תשתמש בכלי שאסף הביא, כשאתה בוחר את ה iso הגדרות צריכות להתשנות לבד לכמו בתמונה ואז רק לוחצים start..

Af3EvfV.png

פורסם

כמה דברים:

1. צרוב IMAGE חדש.

2. ב BIOS בחר כעליה UEFI+Legacy או רק Legacy

3. אם יש ב BIOS משהו בסגנון של Windows 7 Installation וודא שהוא ב Enable.

4. איזה מעבד יש על המחשב? אמנם עם UEFI אמורים להיות רק מעבדי 64ביט, אבל לך תדע...

פורסם

האם ביצעת פרמוט או שגם re-partitioning?

יש לי איזה זכרון ישן מנסיון פרמוט מחשב שאחריו לא הצלחתי להתקין חלוות עד אשר ביטלתי את ה-partitions, יצרתי אותם מחדש, פירמטתי ואז התקתי את המערכת החדשה בהצלחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פותח השרשור מהיכן בארץ?

יש לי על דיסק און קי ווינדוס 7 אולטימייט

ויש בנוסף מערכת אובונטו לבדיקה אם יהיה תקלה כלשהי בווינדוס

אם אתה מאזור המרכז, תבוא אליי עם המחשב ויתקין לך איזה מערכת שתרצה(כמובן ללא תשלום)

צור איתי קשר אם מעוניין

אני מתל אביב

פורסם

מתעלק:

הפכתי דיסק און קי לbootable והתקנתי ווינדוס 7.

עכשיו רוצה לפרמט אותו ולהתקין ווינדוס 8.1

 

אפשרי? או אם כר עשיתי אותו boot צריך דיסק און קי אחר?

אם אפשרי, פרמוט רגיל של ווינדוס ואז התקנה רגילה עם תכנת boot? (כמו שעשעיתי עם ה-7).

מנסה לחסוך 50 שקלים ולהשתמש בדיסק און קי שוב.

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...