Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי רכב שנת 2014 עם 38K ק"מ שהגיע לסוכנות היבואן בטרייד-אין והם מנסים למכור אותו ישירות

מבלי להעביר לטרייד מוביל וכדומה.

הרכב אמור היה לעבור 2 טיפולים ב15 אלף וב30 אלף.

בפועל נעשה טיפול אחד ב18 אלף והשני לא נעשה.

מה המשמעות של זה ? האם זה לא מבטל אחריות יצרן ?

נהג ותיק

פורסם

הם ודאי יגידו לך שלא. בתכלס זה מהווה פתח שדרכו היבואן יכול להשתמט ממתן אחריות לפי הרצון שלו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כלומר אם בכלל עוסקים עיסקה צריך להתנות בביצוע הטיפול והתחייבות בכתב שאין פגיעה באחריות בגלל העדר טיפולים בזמן.

השאלה אם לא נגרם נזק מאי ביצוע טיפול אחרי 20 אלף מהטיפול הראשון שגם נעשה באיחור.

נהג ותיק

פורסם (נערך)

בתכלס: צריך להתנות את העסקה בטיפול מיידי במוסך היבואן ולקבל מכתב מהיבואן (לא מהטרייד) שראה את הרכב והוא ישאר באחריות כמקובל.

ייתכן שנגרם נזק, ייתכן שלא. אם נגרם נזק אז היבואן יתנער מאחריות צ׳יק צ׳ק.

ראה מקרה דומה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?604442

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא נגרם שום נזק מאיחור של 5000 ק"מ, יש מספיק מכוניות בהן 20.000 זה מרווח טיפול סטנדרטי.

 

 

אם חוץ מזה הכרב במצב טוב, אפשר לקנות. כמו שנאמר, לעשות טיפול מיד לפני/אחרי הקניה ולוודא שלא הסירו אחריות.

 

 

אם הרכב כעת במצב תקין (ז"א לא נדרש מימוש אחריות כלשהו), אתה בא למוסך יבואן, עושה את הטיפול אצלם ומסביר: כך וכך, היד הוקדמת רצה למכור ולכן דחה את הטיפול, אני רכשתי או עומד לרכוש ומיד רץ לבצע - רוב הסיכויים שלא יסירו אחריות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...