Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר משלוח נחשב במכס או לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברת הבלדרות לא תיגבה מיסים במידה וזה מתחת ל 75 דולרים אבל היא כן תיגבה עמלות שיחרור כאלה ואחרים. במידה והנמען ישאל באם הוא יכול לעשות זאת בעצמו הוא יצטרך לשרוף יום עבודה בכדי לנסוע עד אליהם עם כל האישורים ולעשות את העבודה.|מי שמזמין דרך חברת בלדרות שיצפה להפתעות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה היא מה הכוונה שלך ב"זה מתחת ל 75$"

מחיר הטובין או מחיר הטובין ועלות המשלוח ?

וכאן בדיוק הטענה של פות"ש

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

כמה תיקונים והבהרות הנכונים רק לגבי ייבוא אישי :

 

1. עלות לצרכי מכס נקבעת לפי שווי מוצר, כפי שרשום בהצהרה/ חשבונית המצורפת לחבילה.

אם עלות מוצר פחות מ- 75$ - אז לא משלמים מיסים.

אם עלות מוצר 75$ ויותר - משלמים מיסים לפי עלות מוצר + עלויות נוספות הקשורות לחבילה (משלוח, ביטוח וכו').

במידה ובחשבונית/ הצהרה אין הפרדה בין עלות מוצר לעלויות נוספות - אזי מסתכלים על הסכום הכולל כפי שרשום.

במידה ואין חשבונית/ הצהרה מצורפת או אם העלות נראית לא סבירה - עושים הערכה לעלות המוצר.

 

2. חברות שילוח גובות עמלה בגין הטיפול בשחרור המשלוח מהמכס. בגדול, יש מספר רמות של עמלה, כאשר החלוקה בכללי היא כזאת:

אם לא שולם מכס - עמלה יחסית נמוכה.

אם שולם מכס - עמלה יותר גבוהה

 

לנציג במוקד הטלפוני אין השפעה על העמלה ו/או על הסכום שישולם לרשות המיסים (או אולי לא ישולם). על קביעת האם וכמה ישולם לרשות המיסים - אחראי עמיל המכס שמטפל בשחרור החבילה מהמכס. לגבי עמלות - לכל חברה יש עמלות קבועות, בהתאם ל"מסלול" של החבילה (שולמו מיסים או לא). יתכן שאפשרי להתמקח על גובה העמלה - אינני בטוח ב-100%, אך אני חושב שאין אפשרות כזאת.

 

3. הדואר לא גובה עמלות עבור שחרור צרורות מהמכס, מ-2 סיבות (בסדר הבא):

א. משרד התקשורת לא נתן להם אישור לגבות עמלות עבור שחרור צרורות

ב. את השחרור מבצעים עובדי המכס ולא עובדי הדואר, ואז כביכול אין עלות לדואר.

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

תודה על התשובות. בקיצור מזמין חבילה שעלותה פחות מ75$ ובנפרד עוד 20$ משלוח ואני לא צריך לשלם עוד מיסים.

בקרוב אעשה הזמנה כזאת מקווה שיעבור חלק.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

בחודשים האחרונים הזמנתי כמה וכמה חבילות בשווי (לפני משלוח) של 100-150$, כולן עם הצהרת מכס מלאה ונכונה, וכולן הגיעו לתיבה בלי דרישה לתשלום שקל אחד. זה מזמן לא מזל, אני חושב שהמכס מתעסק עם הדגים השמנים יותר.

:turn-l:
פורסם
אל תזמין בדיוק ב $75, למכס יש שער חליפין משלהם.

כמובן, תודה.

בחודשים האחרונים הזמנתי כמה וכמה חבילות בשווי (לפני משלוח) של 100-150$, כולן עם הצהרת מכס מלאה ונכונה, וכולן הגיעו לתיבה בלי דרישה לתשלום שקל אחד. זה מזמן לא מזל, אני חושב שהמכס מתעסק עם הדגים השמנים יותר.

אבל זה בטח במשלוח רגיל, דברים מתפספסים לא מעט, לעומת זאת דרך חברות בלדרות שום דבר לא מתפספס סתם ככה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

החל מעלות מוצר של 75$ - אתה משלם מיסים.

אם אתה רוצה לא לשלם מיסים - תנסה לא להגיע לעלות מוצר של 75$ (שיהיה 74.99$ לכל היותר).

 

במידה והקניה במטבע שאינו דולר ארה"ב - המכס עושה המרה לדולר ארה"ב.

שער ההמרה נקבע כל יום שישי לפי היחס בין המטבע הרלוונטי לדולר ארה"ב, ותקף למשך כל השבוע הבא (עד יום שישי הבא, אז נקבע שער המרה מעודכן).

פורסם

מה שאינני מבין הוא מדוע "עמלת העמילות" לא כלולה במחיר המשלוח אם הרציונל הוא שכל חבילה נבדקת? ככה יודעים מראש כמה יעלה, אין הפתעות וכך ראוי לנהוג מבחינה צרכנית.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

בעייני, זהו "תרגיל". דמי המשלוח נגבים מהשולח. התשלום הנוסף הזה נגבה מהנמען, שהוא שבוי בידי חברת השילוח.

 

אני נמנע ככל האפשר מלהזמין שלא דרך דואר רגיל.

:turn-l:
פורסם

פשוט מאוד, השולח הרבה פעמים הוא לקוח קבוע ובעל מחזור ורוצים לתת לו הנחה , לעומת זאת אתה לקוח מזדמן.

 

זה כנראה החישוב שלהם, למרות שאני הייתי לקוח כבד מהצד הזה, והפסקתי בכלל ועברתי לדואר הכל

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
מה שאינני מבין הוא מדוע "עמלת העמילות" לא כלולה במחיר המשלוח אם הרציונל הוא שכל חבילה נבדקת? ככה יודעים מראש כמה יעלה, אין הפתעות וכך ראוי לנהוג מבחינה צרכנית.

חברת השילוח מציגה מחיר לביצוע המשלוח ממדינה X למדינה Y. אלו העלויות שיש לה עבור ביצוע העברת הפריט.

 

במשלוח בין מדינות, יש מספר שיטות שילוח (למיטב זכרוני, יש 6 שיטות משלוח).

ההחלטה איזו שיטת משלוח לבחור - תלויה בהסכם בין השולח למקבל.

במקרים של יבוא אישי - השיטה הנפוצה היא השיטה בה המוכר משלם עבור משלוח המוצר ממדינה X למדינה Y. וזהו. מקבל המשלוח אחראי על עלויות נוספות (במידה ויש).

ביבוא מסחרי - לפעמים (אך לא תמיד), משתמשים בשיטה בה השולח משלם את כל העלויות של המשלוח, כולל עלויות נלוות בארץ היעד.

 

שיטות מכר אלו נקראות תנאי מכר (בלשון מקצועית, נקראים INCOTERMS), והן נקבעו ע"י לשכת המסחר הבינלאומית. מגדירים עבור איזו פעולות כל אחד משלם + מתי אחריות עוברת ממוכר לידי קונה.

 

יש הסבר בקישור המצ"ב (חל שינוי בשמות של של תנאי המכר, אך העיקרון דומה) :

http://bit.ly/2aUOTCY

 

 

אם תשימו לב - ישנם מוכרים אשר מציינים במפורש מהו תנאי המכר אליו הם מתחייבים. ביבוא אישי בד"כ משתמשים בתנאי CPT (המוכר משלם עבור משלוח. אחריות עבור מוצר עוברת לידי הקונה כאשר המוצר נמסר לחברת השילוח).

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
החל מעלות מוצר של 75$ - אתה משלם מיסים.

אם אתה רוצה לא לשלם מיסים - תנסה לא להגיע לעלות מוצר של 75$ (שיהיה 74.99$ לכל היותר).

 

במידה והקניה במטבע שאינו דולר ארה"ב - המכס עושה המרה לדולר ארה"ב.

שער ההמרה נקבע כל יום שישי לפי היחס בין המטבע הרלוונטי לדולר ארה"ב, ותקף למשך כל השבוע הבא (עד יום שישי הבא, אז נקבע שער המרה מעודכן).

זה ברור, השאלה הייתה מה לגבי תוספת משלוח בנפרד.

ביצעתי עכשיו הזמנה בסך 72.9$ ועוד 20$ משלוח, המשלוח יצויין על החבילה בנפרד והתשלום כבר התבצע בדולרים וזה מה שיופיע על החבילה.

מקווה שיעבור חלק.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

חייב לציין לטובה, הגיע המשלוח תוך 4 ימים בלבד שזה מרשים, מתוכם שישי שבת ותשעה באב.

הגיע לבוקסיט כמו שביקשתי בלי שום ניסיון לגנוב ממני עוד כסף. (חבילה בסך 73$ ועוד 20$ משלוח)

מרגיש פרייאר על הפעם הקודמת.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

×
×
  • תוכן חדש...