Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אל תתפלאו שזאת מדינת עולם שלישי ולא מדינת חוק וסדר מערבית.

 

אני ממליץ לבחון את המשמעות של ההגדרות של מדינות כעולם ראשון, שני ושלישי, כי אני לא חושב שזה אומר מה שאתה חושב שזה אומר.

 

מה גם שזו לא הגדרה מקובלת במיוחד כיום במחקר. מה שהיית יודע אילו בחנת את ההגדרה והבנת באיזה הקשר היא נטבעה. גם השימוש במונח "מערבי" כאן מקומו לא יכירנו.

 

אגב, כנגד לנסיון ה"טוב" שלך עם אכיפה בעזרת תיעוד, אני יכול לתת מספר רב של עדויות מהרפובליקה העממית, שם הנסיון לתמרץ אכיפה אזרחית כזו בפרס כספי, הובילו לכך שמשתמשי דרך עם מצלמה מנסים להדיח את זולתם לדבר עבירה (על ידי פעולות מסוכנות כשלעצמן) ולצלם אותם.

 

כל עוד אין נתוניזם, זה הימור. לא שלהמר זה בהכרח דבר רע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה מה שקורה כשהממשלה בקטע של להפריט דברים.

 

לוקחים תקציבים מהדואר, מהמשטרה, חברות ציבוריות ועוד, ואז אומרים "אתם רואים שזה לא עובד? כל האוכלי חינם האלו יושבים כל היום ונהנים ממשכורות עתק ולא עושים כלום, אז בואו נפריט".

 

(להפריט = למכור לאינטרסנטים שקרובים לצלחת בשביל שהם ירוויחו על חשבון משלמי המיסים)

 

יכול להיות שאנחנו רואים את הצעדים הראשונים בדרך להפרטה של המשטרה.

הרי על משטרת התנועה כבר שולטת עמותה שמחוץ למערכת, אז מה זה כבר למכור זכיינות לגופים פרטיים?

בוא רק נדייק- יש הבדל בין הפרטה למיקור חוץ. הפרטה היא מכירת פעילות כלשהי לגורם פרטי והפסקת הסיבסוד שלה על ידי הממשלה. מיקור חוץ הוא הוצאת פעילות לתפעול על ידי גורם פרטי כשהתקציב מגיע מהממשלה. במקרה הנ"ל מדובר כמובן במיקור חוץ ולא בהפרטה.

פורסם

תגדיר "טובת הציבור". הציבור זקוק להרבה דברים, לא רק לתחבורה יעילה.

 

זה לא שלממשלה יש כוונת זדון, היא פשוט לא מתעדפת נכון.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לתעדף אינטרסים של אנשים בודדים על פני הציבור זה די זדוני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טובת הציבור מבחינתי:

 

- חיים ארוכים ונוחים

- רמת סטרס נמוכה יחסית

- חינוך טוב בהישג יש של כולם

- תחבורה יעילה

- רפואה טובה ושאף אחד לא ימות כי אין לו כסף

- חינוך אזרחי ואפשרות שהציבור יידע מה קורה ויוכל לקבל החלטות על עצמו

- ביטחון מגורים לכל אזרח (לא חייב להיות בבעלותו אבל כן עם אפשרות לחוזה לא מוגבל בזמן)

- חופש ביטוי וחופש של התקשורת

- חופש דת וחופש מדת

 

הממשלה הזאת וגם האחרות עם תמהיל דומה של מפלגות לא עשו שום דבר כדי לקדם דברים מועילים לעם.

פורסם (נערך)
טובת הציבור מבחינתי: חיים ארוכים ונוחים.

 

והממשלה מאמינה שקיים איום מתמיד על המרכיב הזה של טובת הציבור, עקב איומים בטחוניים מן החוץ ולשם הולך הממון במקום לבריאות, לתחבורה ולבטחון הפנים.

 

אפשר להתווכח (כמוני) שלא במסגרת נושא השרשור הזה האם התעדוף הזה משקף את המציאות או שהוא מופרז בהתחשב במצב, אך זדון אין כאן.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

 

מצד אחד הפורום זועק על האלימות בכבישים ואוזלת ידה של המשטרה.

מצד שני כשמגיעים לאכיפה מוגברת כולם מתנגדים.

אל תתפלאו שזאת מדינת עולם שלישי ולא מדינת חוק וסדר מערבית.

 

אין קשר בין הדברים. הגורם האמון על אכיפת החוק הוא משטרת ישראל; לא אזרחי ישראל. אני באמת לא מבין איך יש אנשים שחושבים שאזרח מלשין ומנהל מעקב אחרי אזרחים אחרים זה דבר לגיטימי. כאילו לא למדנו שום דבר מהשטאזי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
והממשלה מאמינה שקיים איום מתמיד על המרכיב הזה של טובת הציבור, עקב איומים בטחוניים מן החוץ ולשם הולך הממון במקום לבריאות, לתחבורה ולבטחון הפנים.

 

אפשר להתווכח (כמוני) שלא במסגרת נושא השרשור הזה האם התעדוף הזה משקף את המציאות או שהוא מופרז בהתחשב במצב, אך זדון אין כאן.

 

לא זדון, פשוט רמות אדירות של נאיביות, טמטום ומסחרה על האינטרסים הציבוריים.

פורסם
בערוץ 10 בחדשות בעוד מספר דקות מציגים את מלשינון הנהגים.

האם משטרת ישראל מתחילה לרדת מהכבישים ותתחיל להרשיע נהגים ע"פ סרטונים ממצלמות בכלי רכב?

מצד אחד יש יתרונות כיוון שאנחנו בתור נהגים רואים את אלה שמסכנים את כולנו, הן בנסיעות בשוליים או בחציית פס לבן או בעברות שחותכים במקומות מסוכנים וכדומה.

מצד שני ציבור הנהגים הופך לשוטר ואיך עדויות אלה יתפסו בבית המשפט? האם יוכלו להרשיע נהגים ע"פ צילומים?

ומה קורה אם מישהו מתנכל לך ומחפש אותך וסתם מגיש תלונה ומטרטר? היכן עובר הגבול ומה עם חקיקה?

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

אני ממש בעד. כאחד שנוסע כ 50000 ק״מ בשנה אני נחשף יותר מדי טמבלים מסכני חיים ואני מאלה שאשמח להיות חלק מהמיזם הזה. לא יודע איך תתבצע הפעילות החוקית בנוזא לגבי הרשעות וכדומה, אני מקווה שהמיזם הזה עלה אחרי שהיזמים פתרו את העניין אחרת זה עוד פיל לבן...

פורסם

מה שקרמבו אמר, כמות העבירות כל כך נרחבת שבתי המשפט לא עומדים בעומס כבר היום. כך לפחות למדנו ממצלמות המהירות. הבעיה היא לא לתפוס אנשים, אלא להביא אותם לדין.

אבל שיהיה בהצלחה.

לי יש ספקות משמעותיים.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם
אין קשר בין הדברים. הגורם האמון על אכיפת החוק הוא משטרת ישראל; לא אזרחי ישראל. אני באמת לא מבין איך יש אנשים שחושבים שאזרח מלשין ומנהל מעקב אחרי אזרחים אחרים זה דבר לגיטימי. כאילו לא למדנו שום דבר מהשטאזי.

אם אני זוכר נכון סולל הדרך חי במדינה דיקטטורית, אז סט הנורמות שהוא רגיל אליהן מעט שונה מסט הנורמות בישראל.

אני בעד אכיפה מוגברת של עבירות מסוכנות, אך אני חושב שזה צריך להיעשות ע"י שוטרים.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...