Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה זה כזה משנה לך אם שוטר מצלם אותך עושה עברה או מתנדב?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מי מצלם זה לא העניין, גם כיום כל אזרח יכול (וצריך) לדווח על פשע שצילם.

מה שמפריע זה-

1. שהמדינה חייבת מתנדבים כדי לתפקד כמו שצריך.

2. תיווצר תרבות הלשנה של אזרחים אחד על השני לשלטון.

למה אזרחים צריכים להתנדב למקצוע הזה שנקרא שוטר בכל מדינה מתוקנת?

למה יהודים עשירים מחו"ל צריכים לתרום אמבולנסים למד"א?

למה אנחנו משלמים לא מעט מיסים ועדיין אין תקציב לכלום?

את האזרחים צריכים להפריד מהסמכות שמפקחת עליהם, אחרת היא חסרת טעם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
למה אנחנו משלמים לא מעט מיסים ועדיין אין תקציב לכלום?

 

בפעם המאה:

 

יש תקציב, פשוט לתחום אחד מסוים.

 

כנראה שלא מבינים למה המשורר מתכוון אז ניתן רמז יותר עבה: ראשי תיבות, מתחיל בצד"י נגמר בלמ"ד.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בפעם המאתיים, זה לא קשור.

משטרה בהתנדבות זה רע לחברה (לדעתי). במדינה מתוקנת זה לא צריך להיות.

אין כסף להרבה דברים, אז?

אם אין כסף לשוטרים (שזה כישלון) אז נביא שוטרים בהתנדבות (שזה עוד יותר כישלון)?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מי מצלם זה לא העניין, גם כיום כל אזרח יכול (וצריך) לדווח על פשע שצילם.

מה שמפריע זה-

1. שהמדינה חייבת מתנדבים כדי לתפקד כמו שצריך.

2. תיווצר תרבות הלשנה של אזרחים אחד על השני לשלטון.

למה אזרחים צריכים להתנדב למקצוע הזה שנקרא שוטר בכל מדינה מתוקנת?

למה יהודים עשירים מחו"ל צריכים לתרום אמבולנסים למד"א?

למה אנחנו משלמים לא מעט מיסים ועדיין אין תקציב לכלום?

את האזרחים צריכים להפריד מהסמכות שמפקחת עליהם, אחרת היא חסרת טעם.

בכל העולם ישנם מתנדבים בגופי ההצלה ובכללם המשטרה בתפקידים מגוונים ובסמכויות שונות. זו לא המצאה ישראלית.

זה קורה בהמון מדינות מערביות כולל ארה"ב ומדינות מערב אירופה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אייל, כמובן שלא. אבל כשיש יותר מתנדבים משוטרים אמיתיים משהו כאן לא בסדר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
בפעם המאתיים, זה לא קשור. [...]אם אין כסף לשוטרים (שזה כישלון) אז נביא שוטרים בהתנדבות?

 

כל עוד לא משנים את הפרדיגמה של התקציב, אז למי שלא מתוקצב מספיק אין מנוס מלבד לאלתר. מוטב מאשר לשבת באפס מעש ולבכות על זה שחסרות ליברות....

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מדובר באילתור עם הרבה השלכות שליליות עם יותר הפסד מרווח, לדעתי. לא כל עשייה היא מבורכת. בסוף נצטרך עוד יותר כסף כדי לתקן את הנזקים.

שוב, אני מתכוון בעיקר לעניין "אכיפה אזרחית" בכלליות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תמיד יהיו יותר מתנדבים משוטרים.

מתנדב נותן 2 משמרות בחודש.

שוטר נותן 6 משמרות בשבוע במקרה הטוב.

משרה מלאה של שוטר שווה ערך ל- 12 מתנדבים.

אם מתחשבים בזה, אין הרבה מתנדבים במשטרה.

 

דעתי על המתנדבים במשטרה ידועה (למרות שהייתי אחד כזה בעבר הרחוק).

זה גוף של אזרחים לא מקצועיים ולא מיומנים (לאו דווקא באשמתם) שלמשטרה נוח לזרוק לשטח ללא הדרכה מתאימה כדי לסגור קו.

את הקודקודים לא מעניין איכות המתנדבים אלא הכמות ולכן זה גם נראה כך החל מהסינון הכמעט לא קיים בתחילת ההתנדבות וכלה בהדרכות שלא מתקיימות למתנדבים.

מתנדב שעובר שני קורסים של 40 שעות לא יכול להיות מקצועי מספיק כדי לדעת לתפקד נכון בשטח.

רק מתנדבים ותיקים שמגדילים ראש יודעים את העבודה בצורה טובה אך לצערי הם זן נדיר בשורות המשטרה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אייל, זה נכון שיש מתנדבים שמקבלים סמכויות בדיוק כמו של שוטרים?

זה על הפנים. גם אם הם לא פעילים בהיקף שעות כמו של שוטרים אמיתיים זה לא משהו שצריך להיות לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למתנדב בזמן משמרת יש את אותן הסמכויות של שוטר (בסייגים מסויימים) כולל עיכוב, מעצר, כניסה לחצרים וכו'.

המתנדבים הם מכפיל כוח משמעותי והם צריכים לקבל ולהשתמש בסמכויות שלהם.

רק בשישי עזרתי לזוג מתנדבים שהביאו תפיסת סמים יפה (למרות שהם מתנדבי תנועה). אם למשל לא היתה להם סמכות חיפוש ועיכוב, התפיסה לא היתה קורית.

רוב המתנדבים עושים עבודה טובה ויפה גם אם הם זקוקים להדרכה מקצועית ויד מכוונת לעיתים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי מתנדב ש"לא חייב כלום" לאף אחד יותר מועד לנצל את הסמכויות האלה לרעה מאשר שוטר מקצועי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה זה אומר מועד לנצל את הסמכויות האלה?

מתנדב שמנצל את הסמכויות שלו לרעה ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ למערכת ויטופל משמעתית או פלילית לפי הצורך.

דבר אחד שלמדתי במהלך השנים זה שהמשטרה לא מגבה אף אחד משוטריה או מתנדביה ברגע האמת. בין אם מדובר בשוטר שסרח ובין אם מדובר בעלילת שווא.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שיש יותר סיכוי שהוא ינצל את הסמכויות לרעה מאשר שוטר. אז יפסיקו לו את ההתנדבות ואולי יענישו אותו, אבל שוטר יפסיד יותר במקרה כזה כי מדובר במקצוע ובהכנסה שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

עצוב לשמוע שאתה חושב כך.

מההכרות שלי עם המתנדבים לא כך הדבר.

בכל ארגון יש עשבים שוטים. העניין הוא שזה עשבים בודדים (גם שוטרים וגם מתנדבים) והמשטרה מנסה לטפל בהם ככל האפשר.

 

הכרתי שוטרים שסרחו (למשל רכז מודיעין שנתן מידע לעבריינים תמורת שוחד ועף מהמשטרה עם אישום פלילי) והכרתי מתנדבים שסרחו (למשל מתנדב שהתברר שהוא מפתה נערים באינטרנט ועושה מה שעושה וגם הוא עף מהמשטרה עם אישום פלילי).

מה זה אומר על המתנדבים? שום דבר.

דרך אגב, את המתנדבים מעיפים מהמשטרה על דברים ששוטרים יקבלו עליהם נזיפה לפיקוד אין שום סנטימנטים למתנדבים.

עריכה אחרונה על ידי eyals05

×
×
  • תוכן חדש...