Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

למס הכנסה יש מלשינון שמכווין אותם לחקור אם מישהו מעלים מס.

גם אתה יכול "להלשין" למשטרה אם ראית מישהו שעושה עבירת תנועה.

זה לא אותו הדבר כמו לתת לאזרח מדבקת "שומר דרך" ולתת לו מוטיבציה לרדוף אחרי עברייני תנועה כדי לצלם אותם תוך כדי התעסקות בטלפון בנהיגה.

כך או כך זה לא באמת משנה, כי הצילומים האלה נבדקים ולא כל אחד שצולם אוטומטית מקבל דו"ח.

העניין הוא שלתת לאזרחים לעשות את עבודת המערכת בחינם זו בדיחה עצובה על חשבוננו.

אדרבא - יותר דיווחים על עבירות ויותר ענישה = פחות בריונות בכביש

אני לא בטוח שזה נכון.

במידה ושוטר עוצר בריון ונותן לו דו"ח, הוא ישתוק ויקבל את העונש (ברוב המקרים). אבל כשהבריון הזה יקלוט שסתם מישהו מצלם אותו, לך תדע מה תהיה התגובה שלו ואיך יגמר הסיפור הזה.

כבר דובר לא מעט מה קורה לחברה שמשסים בה אזרחים אחד בשני בשביל לעשות את עבודת השלטונות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משטרת ישראל תתעוררי זאת אינה הדרך.

 

משטרת ישראל תתעוררי?

אתה מתכוון אולי ממשלת ישראל תתעוררי...

המשטרה עושה את המיטב שיש לה עם כוח האדם שמוקצה לה.

הכל עניין של תקציבים. ירצו מקבלי ההחלטות שתהיה לנו משטרה חזקה, יעבירו תקציבים ותהיה לנו משטרה חזקה.

הקטע הוא שהם לא רוצים. אולי הם מפחדים שמשטרה חזקה תעשה את עבודתה כראוי ותגלה עליהם עוד כמה דברים שלא נוח להם.

פורסם
משטרת ישראל תתעוררי?

אתה מתכוון אולי ממשלת ישראל תתעוררי...

המשטרה עושה את המיטב שיש לה עם כוח האדם שמוקצה לה.

הכל עניין של תקציבים. ירצו מקבלי ההחלטות שתהיה לנו משטרה חזקה, יעבירו תקציבים ותהיה לנו משטרה חזקה.

הקטע הוא שהם לא רוצים. אולי הם מפחדים שמשטרה חזקה תעשה את עבודתה כראוי ותגלה עליהם עוד כמה דברים שלא נוח להם.

גם המשטרה..ידידי בסוף היא מעודדת את זה.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

מעודדת את מה? את ההתנדבות?

מה אפשר בדיוק לעשות? שהשוטרים יעבדו 24 שעות, ינוחו 8 שעות ויחזרו לעוד 24 שעות?

מערך ההתנדבות במשטרת ישראל הוא גדול, מסורבל ולא אפקטיבי אבל הוא סותם חור גדול בתקציב שמשטרת ישראל פשוט לא מקבלת.

 

נכון, אף מתנדב לא יכול להיות מקצועי כמו שוטר שזוהי עבודתו אבל זה הרע במיעוטו.

פורסם

זה לא אותו הדבר כמו לתת לאזרח מדבקת "שומר דרך" ולתת לו מוטיבציה לרדוף אחרי עברייני תנועה כדי לצלם אותם תוך כדי התעסקות בטלפון בנהיגה.

 

במידה ושוטר עוצר בריון ונותן לו דו"ח, הוא ישתוק ויקבל את העונש (ברוב המקרים). אבל כשהבריון הזה יקלוט שסתם מישהו מצלם אותו, לך תדע מה תהיה התגובה שלו ואיך יגמר הסיפור הזה.

כבר דובר לא מעט מה קורה לחברה שמשסים בה אזרחים אחד בשני בשביל לעשות את עבודת השלטונות.

אני קורא וקורא את השרשור ועדיין לא ברור לי.

 

השימוש באפליקציה דורש התעסקות או לא?

הסמארטפון מחובר לדשבורד וההוראה היא קולית, נכון?

איך הבריון במכונית המדוברת יכול לדעת אם צילמו אותו?

הדרך עצמה היא היעד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא ראית את הסרטון בעמוד הקודם?

לצלמים יש מדבקה על האוטו.

לגבי התעסקות בטלפון, זה לא מצלמה יעודית שמקובעת ברכב. זה טלפון שלפעמים שוכחים בכיס או בתיק ואז כשמגיע "רגע האמת" יותר חשוב לצלם מאשר לנהוג.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני הרבה שנים, כאשר המכוניות היו מיכאניות והטלפון של משרד הדואר, היה משהו שנקרא "משקיף תנועה" - אנשים שהיו מוסמכים לדווח על עבירות תנועה, אולי עוד משהו (מבקש מהנהגים הותיקים באמת בפורום, אלה בעלי רשיון למעלה מ-50 שנה, לפרט וללתקן). גם להם היתה מדבקה (משולשת, עם דמות שהורכבה מתמרורים), ואף אחד לא התיחס אליהם יותר מדי.

נהגים מהשורה יכלו להרשם ל"תחרות נהג זהיר" אם לא נתפסו בעבירת תנועה מספר שנים, עד כמה שאני זוכר הבונוס היה מדבקה מתאימה בחלון והשתתפות בהגרלה שנתית כלשהי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא ראית את הסרטון בעמוד הקודם?

לצלמים יש מדבקה על האוטו.

לגבי התעסקות בטלפון, זה לא מצלמה יעודית שמקובעת ברכב. זה טלפון שלפעמים שוכחים בכיס או בתיק ואז כשמגיע "רגע האמת" יותר חשוב לצלם מאשר לנהוג.

 

המדבקה נמצאת בירכתיי הרכב, הסיכויים שהפושע התורן יראה אותה לא גבוהים.

אם חוששים מהתעסקות בטלפון, פשוט מאד, קובעים שצילום שאינו מחזית השמשה הקדמית אינו קביל. אין להחזיק ביד\להוציא מהחלון\מוט סלפי...

 

אנחנו שוכחים את ריבוי הכבישים וריבוי כלי הרכב, אין סיכוי שהמשטרה תצליח לכסות את הפיקוח על הכבישים!

האזרחים יסייעו להביא מידע והמשטרה תטפל. אחרי שנוריד 90% מכלל הדיווחים, אם הורדנו רק 10 בריונים בחודש זה מצוין!

 

כמו כל דבר אנושי גם כאן יש מעלות וחסרונות. אישית אני חושב שהרווח מחפה על החסרונות!

נכון, עוד יתפתח ז'אנר חדש של בדיחות מלשינון, אנשים יתרגזו וילעגו והכל, בסופו של יום אם חסכנו עוד כמה משוגעים על הכביש -שווה את זה!

הדרך עצמה היא היעד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז בשביל מה צריך את המלשינון הזה? כל אחד יכול לצלם ולהעביר למשטרה. לא צריך להיות "שומר דרך" עם מדבקה על האוטו בשביל לעשות את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין חובה לשים את המדבקה (אני אישית לא הייתי שם, עם הבבונים שנמצאים על הכבישים בארץ).

 

המטרה היא לתת לנהגים לדווח על עבירה בלי לסכן את עצמם ואת הסביבה, והאפליקציה אכן מאפשרת זאת (התראה קולית, כפי שנאמר). הנהגים הנ״ל מתפקדים רק כמצלמות ניידות, הם לא מחלקים דוחות ולא מחליטים כלום, רק מעבירים למשטרה צילומים של עבירות פוטנציאליות.

 

לדעתי מדובר ביוזמה חיובית שיכולה להפחית דרסטית את מס׳ עבירות הבריונות על הכביש.

 

לגבי שומרי דרך שמבצעים עבירות תנועה - לפי ידיעתי, מתקבלים לתוכנית רק כאלה עם עבר נקי. ובכל מקרה, כפי שכבר נכתב כאן, גם לא מעט שוטרים (שהם כן נותנים דוחות ויש להם כוח ממשי) מבצעים עבירות תנועה על בסיס יומיומי.

פורסם

איך בדיוק זו המציאות? בריונות, בהגדרתה, מחייבת שני צדדים (בריון וקורבן) כדי להתקיים... ובלי קשר, זה ממש לא מסוג העבירות שנאכפות ע״י המיזם (גם אם היה רצון, זה בלתי אפשרי).

פורסם

לא מסכים איתך. זו המציאות כי זה מה שהמשטרה מתאמצת לאכוף. אכיפה נגד סוגים אחרים של עבירות תנועה (חוץ ממחסומים עם ינשופים) כמעט ולא קיימת - לא מבחינת מה שעושים השוטרים בשטח, ולא מבחינת מה שהמדינה משקיעה בו כסף.

 

אתה יודע מה? יכול להיות שמי שעומד מאחורי המיזם בהחלט רוצה להשפיע, לשנות סדרי עולם ולגרום לנהג הישראלי הממוצע לא לעקוף לפני מעבר חציה וכו׳. אני לא מאמין בזה שזה יכול לעבוד, בדיוק בגלל מה שכתבתי מעל. מקווה לגלות שאני טועה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני מסכים איתך שהמשטרה לא משקיעה בשטח כוח אדם באכיפה של העבירות החשובות באמת. על כך אין ויכוח. אני גם מסכים שהפתרון הטוב באמת היה הפניית משאבי המשטרה לאכיפה של עבירות כאלה.

 

אבל אם כבר המיזם קיים, והמשטרה מקבלת עדות מצולמת של עבירה כזו ״בחינם״, מבלי שהיתה צריכה להפעיל כוח אדם בשטח, והיא רק צריכה לאשר את העדות ולהנפיק דוח? במקרה כזה אני מאמין שהיא תנפיק את הדוח. אין שום סיבה שלא.

 

ולכן לדעתי המיזם הוא יוזמה חיובית, מכיוון שעבירות ״בריונות״ הן בדיוק אלו שנתפסות ע״י מצלמת דרך ולא ע״י אמצעי אכיפת מהירות. על כך לפחות נראה לי שאנחנו מסכימים (לא לגבי המיזם, לגבי אופי העבירות).


×
×
  • תוכן חדש...