Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקלות, מי שמטריח את עצמו למשטרה, ממתין עד שיקחו ממנו עדות וכו', כנראה שממש הרגיש שנעשה פה עוול רציני.

באפלקציה, מה אכפת לו, לוחץ על הכפתור וסוגר עניין.

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נושא השרשור מגיע לתוכנית "עולם הרכב" של ערוץ 5.

 

הפינה המדוברת באיזור 22:20 דקות.

 

לינק לצפיה כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
נושא השרשור מגיע לתוכנית "עולם הרכב" של ערוץ 5.

 

הפינה המדוברת באיזור 22:20 דקות.

 

לינק לצפיה כאן

אכן קינן הביא את המסקנות הנכונות.

חינוך ואכיפה ע"י הרשויות ולא מלשינון

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

[video=youtube;F4gswbsDw-Y]https://www.youtube.com/watch?v=F4gswbsDw-Y

 

 

צירפתי סרטון קצר מהיום של נהג מלשין.

אני בדרך כלל לא אוהב לעשות שיימינג אבל האיכות לא משהו ולא רואים את המספר של הרכב אז אני מרשה לעצמי להעלות את הסרטון.

 

מדובר בנהג שומר דרך. (מלשין) יש מדבקה לבנה מצד שמאל של המספר , עליה השום "שומר דרך" ומדבקה של מדינת ישראל מעל המספר ומצלמה במרכז החלון האחורי.

 

בקטע הקצר ניתן לראות איך שומר הדרך, המלשין לא עוצר להולכי רגל במעבר חצייה. לאחר מיכן לא נוסע כאשר האור ברמזור ירוק. צפרתי לו ארוכות ורק כשניסיתי לעקוף אותו משמאלו אז הוא שם לב והחל בנסיעה. כמובן שמה שהעסיק אותו והסב את תשומת ליבו מהולכי הרגל ומהרמזור הירוק הוא לא אחר מהנייד שלו. ולאחר שירדנו לאיילון עשיתי לו סימן נו נו נו עם האצבע אז הוא ירד ועצר בשוליים. כנראה שהיה משהו מאד חשוב בנייד.

 

מי מלשין על המלשינים?

האים הוא יתן לעצמו דוח על העברות שהוא עצמו מבצע?

עריכה אחרונה על ידי silence
פורסם

אני לא מחפש להלשין על אף אחד. אני לא חושב שזו הדרך.

פשוט לדעתי מדובר במודל עיסקי שממומן על ידי משקיעים שכל מטרתם היא להרוויח הרבה כסף. הם מפעילים נהגים ליצנים שחושבים שהם מעל החוק והינה הוכחה קטנה שהם לא.

 

לדעתי האכיפה צריכה להיעשות על ידי אנשי חוק.

 

להוסיף ניידות מצלמות ואביזרי אכיפה ולא להשתמש בנהגים שילשינו על אחרים ולא על עצמם.

פורסם
[video=youtube;F4gswbsDw-Y]https://www.youtube.com/watch?v=F4gswbsDw-Y

 

 

צירפתי סרטון קצר מהיום של נהג מלשין.

אני בדרך כלל לא אוהב לעשות שיימינג אבל האיכות לא משהו ולא רואים את המספר של הרכב אז אני מרשה לעצמי להעלות את הסרטון.

 

מדובר בנהג שומר דרך. (מלשין) יש מדבקה לבנה מצד שמאל של המספר , עליה השום "שומר דרך" ומדבקה של מדינת ישראל מעל המספר ומצלמה במרכז החלון האחורי.

 

בקטע הקצר ניתן לראות איך שומר הדרך, המלשין לא עוצר להולכי רגל במעבר חצייה. לאחר מיכן לא נוסע כאשר האור ברמזור ירוק. צפרתי לו ארוכות ורק כשניסיתי לעקוף אותו משמאלו אז הוא שם לב והחל בנסיעה. כמובן שמה שהעסיק אותו והסב את תשומת ליבו מהולכי הרגל ומהרמזור הירוק הוא לא אחר מהנייד שלו. ולאחר שירדנו לאיילון עשיתי לו סימן נו נו נו עם האצבע אז הוא ירד ועצר בשוליים. כנראה שהיה משהו מאד חשוב בנייד.

 

מי מלשין על המלשינים?

האים הוא יתן לעצמו דוח על העברות שהוא עצמו מבצע?

 

 

בושה..

תשלח את זה לצינור לילה או משו, שלפחות שאר הציבור ידע איזה בדיחה זה, אולי המשטרה ידעו לקחת בערבון מוגבל את התלונות של שומרי הדרך, אם הן לא מתועדות מא' עד ת' ללא עוררין.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לא יעבוד שום דבר כזה..

כל אחד יתחיל פה לצלם אנשים על שטויות כמו עצירה של 2.5 שניות בתמרור עצור ולא 3 ולאט לאט המשטרה גם לא תתייחס (ובצדק , כי המאמץ שלה לא שווה אתזה , שיתעסקו במשהו שבאמת מעניין )

מה גם שזה יביא ל"נקמות" ושטויות כאלה בן אדם X יצלם את אדם Y וישלח כעבור שבועיים בן אדם Y רק יעקוב אחריי X כדי לתפוס אותו בכל שטות

 

יש לא מעט סרטונים שיכולים באמת להגיע למשטרה ונהגים צריכים לקבל עליהם בראש צריך לעבוד עלזה נקודתית , אבל זה שכל אחד עכשיו יהפוך " מלשין " וישלח כל יומיים סרטון למשטרה ,לא לא

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני רוצה להתנדב להיות טייס, אסטרונאוט, הנהג האישי של ביבי ושרה, מנתח לב בכיר וגם שוטר בימ"מ אבל רק אם יתנו לי לרדת בחבל לתוך החלון. צרו איתי קשר בפייסבוק.

זה פשוט מאד, לא מסובך בכלל. אין כסף לשוטרים אז זה מה שאנחנו מקבלים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז מה אם המלשין נתפס בעבירת תנועה? זה הופך את הדיווחים שלו על אחרים למיותרים?

כל עוד יש לו תעוד באיכות טובה של עבירה אפשר להשתמש בזה.

אדרבא - יותר דיווחים על עבירות ויותר ענישה = פחות בריונות בכביש

פורסם

אנשים משלמים מיסים במדינה עמ לקבל שירותים. כגון הגנה בריאות חינוך ..וכן גם שירותי אכיפה.

עכשיו תחשבו שכל משרד וגוף ממשלתי יפריט את שירותיו בגלל אילוצים כאלה ואחרים.

לדוגמא בתי חולים... אין מיטות לא נורא יקימו דרך עמותה אוהלי 12 ובית חולים שדה על מחלף אלוף שדה יחד עם חובשים בוגרי בהד 10 לניתוחי שדה.

מורים פרטיים במקום בית ספר.

שכירי חרב מצצניה במקום חיילי צהל.

ארגוני פשיעה עמ להשליט סדר בערים ולגבות מיסים

שנמשיך....?!!

משטרת ישראל תתעוררי זאת אינה הדרך.

והכי חשוב אולי תואיל המשטרה לבדוק את מאות ואלפי עבירות התנועה המבוצעות עי אנשי אכיפה כל יום .ומושתקות עי אותם אנשים.

הנקודה הובהרה.

מלשינון טוב בשוייץ ואוסטריה.כאן הנורמטיבי חריג

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6


×
×
  • תוכן חדש...