Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מניח שהכוונה בכותרת היא שהמשטרה מרימה ידיים,

למרות שמסתבר שבמקרים מסויימים היא גם מרימה יד.

 

למשטרה יש בהחלט זכות להרים יד במקרים מסוימים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראמוני - יש הבדל גדול.

קודם כל - למתנדבים שאתה מזכיר אין סמכויות אכיפה.

שנית - מתנדבי מד"א, למשל, עובדים ככוח מסייע לכוח המקצועי בצוות. למשל - נהג אמבולנס ופאראמדיק שהם כוח מקצועי, ואליהם מצטרף מתנדב המשמש נושא כלים הנותן כתף בסחיבת הציוד או דחיפת האלונקה. אין מצב בו המתנדב פועל לבדו, כמו מתנדבי משטרה.

היסטורית היה פעם משהו שנקרא "משקיפי תנועה", שהיו מעין מלשינים של המשטרה, אבל זה היה לפני שמצלמות בכלל, ומלצמות וידיאו בפרט, הפכו פריט שנמצא בכל כיס ורכב. כמוכן באותם ימים התנועה היתה הרבה יותר דלילה, וגם תרבות הנהיגה היתה הרבה יותר טובה מאשר היום.

אבל למה ממשיכים להתעלם מזה שהאזרחים רקמדווחים(או מלשינים איך שתרצו) ולא מחלקים את הדוחות.

לאחר מכן שוטר, מוסמך ולא מתנדב, מחליט כן דור לא דוח.

 

מה הבעיה בזה?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

רונקה, אתה מפספס את הנקודה.

אם יתייחסו לעובדות לאשורן, לא יהיה על מה להתלונן.

למעשה, מה שקורה פה בכלל לא כזה ביג דיל. כבר היום אני יכול ללכת לתחנת משטרה עם סרטון של אוטו שמבצע עבירה ולהגיש תלונה. עכשיו פשוט מקצרים את הדרך, זה הכל. אבל הרבה יותר מגניב פאניקה ומשטרת המחשבות ושטאזי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
רונקה, אתה מפספס את הנקודה.

אם יתייחסו לעובדות לאשורן, לא יהיה על מה להתלונן.

למעשה, מה שקורה פה בכלל לא כזה ביג דיל. כבר היום אני יכול ללכת לתחנת משטרה עם סרטון של אוטו שמבצע עבירה ולהגיש תלונה. עכשיו פשוט מקצרים את הדרך, זה הכל. אבל הרבה יותר מגניב פאניקה ומשטרת המחשבות ושטאזי.

בשלב הבא יצלמו אותך נכנס לחנות ומפלרטט ואת הסרטון ישלחו לאשה.

למה? כי תרבות של מלשינים אין לה גבולות

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

בשמחה, שישלחו. אני עומד מאחורי המעשים שלי. ואם נדרשת ענישה כלשהי, אני אקבל אותה בהבנה. וזה, אני חושב, העניין. שאני לא חושב שזה בסדר להשתין על אנשים אחרים, ואנשים אחרים חושבים שזה כן בסדר...

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
בשלב הבא יצלמו אותך נכנס לחנות ומפלרטט ואת הסרטון ישלחו לאשה.

למה? כי תרבות של מלשינים אין לה גבולות

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

תרבות של מדווחים, אם כבר.

 

אם צילמתי רכב שביצע עבירה, למה זה כל כך נורא אם המשטרה תטפל בזה, על סמך הסרטון?

 

כל מי שמפרסם סרטונים באשכול הנהגים הדביליים, מת שזה מה שיקרה.

פורסם

מי הראשון שמרים את הכפפה, ומפתח מכשיר נוסח וולנטין או צ'יטה, שודיע על "מדווחים" מהסוג הנ"ל בקירבת מקום?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
מי הראשון שמרים את הכפפה, ומפתח מכשיר נוסח וולנטין או צ'יטה, שודיע על "מדווחים" מהסוג הנ"ל בקירבת מקום?

הרסת אותי מצחוק :) גאוני

הודעה כגון: שטינקר 3 מטר מאחוריך

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

למה להכריז על שטינקר? להפעיל חוסם סלולר. או מיסוך עשן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
במקום להשקיע בחינוך ובתרבות, מקצצים את התקציב ומנסים להפוך את האזרחים למשלינונים. זה ממש טוב לחברה שלנו. הרי אנחנו תמיד אדיבים אחד לשני ולא נוטרים טינה. :)

המהלך הזה ועד עיקר בשביל להכניס עוד כסף למדינה בצורה קלה. חד וחלק.

כמה שאתה צודק...

בעולם של אנשים מתוקנים זה היה יכול להיות סטארט אפ....אנחנו כולנו רחוקים משם...

הריי התוצה תיהיה לדוגמה:שזה שיושב על השמאלי ומייבש תנועה שלימה יצלם את ה"פושע" שעקף אותו מימין...את השיירה ואת ההטשה לתנועה שלימה שהוא עשה מאחור

זה לא יצולם זה גם לא מעניין העיקר שנתנו כוח ביד לכל אלה שלא ידעו באמת להפיק ממנו תמיטב....

 

החלמאות ממשיכה וגודלת...

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy_a8
פורסם

הודעה כגון: שטינקר 3 מטר מאחוריך

Sent from my Note 5 using Tapatalk

סוף סוף אנשים קוראים לילד בשמו.

 

לדעתי שטינקרים אלא טיפוסים הכי נאלחים בחברה. שטינקר אשר משתחרר מהכלא גם דוקטור גנדי כבר לא יוכל לעזור לו.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בשורה התחתונה...לכל המיצטדקים למנייהם...

בעיות הכביש שלנו בארץ סובלות מתחלואות בשורש שלהם בצורה של 180 מעלות מכיוון ה"טיפול"החוקי בהן!!! החוק נגוע באינטרסים כספיים לטובת.........

מכיסו של משלם המיסים והאזרח!!!

 

תרבות נהיגה שניתן ליצור בתהליך של מודעות מוטורית,הדרכות בנושא ועידוד המעמד המוטורי דבר שכל פעם עלה להצעות מיתוך רצון אמיתי ואהבה לתחום נידחה על הסף כי זה כניראה לא מספיק משתלם למישהו...

 

אז ימשיכו עם כל מיני "שיטות"

אזרחים שטינקרים(שרובם כניראה לא יהיו נהגים מקצועיים)

מצלמות שיצלמו בארבע לפנות בוקר על כביש ריק מישהו שנוסע ברכב מודרני 30 קמ"ש מעל המותר האבסורדי ביחס לטכנולוגיות הרכבים וכ"ו...

מה שעצוב זה,שתמיד יש כאלה שמועדדים וחושבים והינה משהו טוב קורה...

 

אני בעד סדר,אני פשוט חושב שלא נוגעים בנקודה האמיתית

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy_a8
פורסם
תרבות נהיגה שניתן ליצור בתהליך של מודעות מוטורית,הדרכות בנושא ועידוד המעמד המוטורי דבר שכל פעם עלה להצעות מיתוך רצון אמיתי ואהבה לתחום נידחה על הסף כי זה כניראה לא מספיק משתלם למישהו...

הכביש אינו המחלה, אלא סימפטום ל(חוסר) התרבות הישראלית בכלל ולחינוך הקלוקל. אבל כאשר המדיניות, במיוחד הכלכלית, מדגישה את "אני" אף אחד לא יתחשב בסביבתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במנה שונה בן אדם שהולך לתחנה לדווח על עבירה מבן אדם שמדווח דרך אפליקציה בפלאפון בזמן נהיגה?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves


×
×
  • תוכן חדש...