Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתכוונים לתת גם יותר סמכויות למתנדבים במשטרה.

בואו נשווה מתנדב, שעשה קורס של שבוע לשוטר, שעושה קורס של 7 חודשים לפני שמותר לו לעצור מישהו.

ועכשיו בואו ניקח אזרחים שמצלמים אחד את השני.

איזו ארץ נהדרת. :)

 

כל שבוע אני שומע בחדשות משהו מזעזע חדש.

לימודי ליבה, סמכויות למתנדבים, מלשינון חדש, עבריין מורשה בממשלה, עבריין מורשה ששרה בישראל מפרסמת אותו, ביטוח חובה שמתייקר למרות הבטחות אחרות.

כל העסק די מדכא אותי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, כנגד לנסיון ה"טוב" שלך עם אכיפה בעזרת תיעוד, אני יכול לתת מספר רב של עדויות מהרפובליקה העממית, שם הנסיון לתמרץ אכיפה אזרחית כזו בפרס כספי, הובילו לכך שמשתמשי דרך עם מצלמה מנסים להדיח את זולתם לדבר עבירה (על ידי פעולות מסוכנות כשלעצמן) ולצלם אותם.

 

.

 

 

מעביר בי רעד, דוגמה: יהיו אנשים שיסעו למשל 60 בנתיב שמאל, יתעלמו מכל הפקק מאחוריהם, מצפצופים והבהובים ויצלמו כל מי שעוקף אותם מימין

הם כמובן נוסעים בנתיב השמאלי ולא חוזרים לימין אבל את מי זה מעניין, העיקר שמספקים ים של עדויות של נהגים שעוקפים מימין

 

יש בעייה באמת רצינית באנשים "ילשינו", זה לא תפקיד האזרחים עם כל הכבוד אלא תפקיד המשטרה.

קובי

:-)

פורסם
אם אני זוכר נכון סולל הדרך חי במדינה דיקטטורית, אז סט הנורמות שהוא רגיל אליהן מעט שונה מסט הנורמות בישראל.

אני בעד אכיפה מוגברת של עבירות מסוכנות, אך אני חושב שזה צריך להיעשות ע"י שוטרים.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

הלוואי שישראל היתה כזאת דיקטטורה

הלוואי שאזרחי ישראל תהיה איכות חיים, ביטחון אישי, בריאות ציבורית, טוהר מידות שלטוני, ורווחה כמו שיש פה

דיקטטורה... אלאק שראש הממשלה תמיד רואה את טובת העם ולא את טובתו וטובת מקורביו.

הבעיה שכשנמצאים עמוק בחרא, לא מריחים כמה הוא מסריח.

תמשיכו לחיות בדמוקרטיה הנפלאה שלכם (או שמא מדובר בקיסרות) ולהנות מאיכות החיים הנפלאה שיש לכם בדמוקרטיה.

השרשור הזה מזכיר לי את משל המערה של אפלטון. רוצים לצאת מהחושך אבל ברגע האמת מקבלים רגלים קרות.

תהיו חזקים...

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

גם עם המצלמות חשבו שהנה פתרו את הבעיה עם זבנג טכנולוגי. אבל הישראלים לא טמבלים כמו שאנחנו חושבים

 

אני חושב שאתה טועה.

 

זה לא שהישראלי פיצח את "דילמת האסיר" (תורת המשחקים), הם פשוט באמת טמבלים, וחשבו שהם יכולים לזכות במשפט, עם כל מיני סיבות ותירוצים דמיקולו (או עוכר דין).

אבל היו מספיק כאלו, וקיבלנו אפקט לא צפוי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הלוואי שישראל היתה כזאת דיקטטורה

הלוואי שאזרחי ישראל תהיה איכות חיים, ביטחון אישי, בריאות ציבורית, טוהר מידות שלטוני, ורווחה כמו שיש פה

דיקטטורה... אלאק שראש הממשלה תמיד רואה את טובת העם ולא את טובתו וטובת מקורביו.

הבעיה שכשנמצאים עמוק בחרא, לא מריחים כמה הוא מסריח.

תמשיכו לחיות בדמוקרטיה הנפלאה שלכם (או שמא מדובר בקיסרות) ולהנות מאיכות החיים הנפלאה שיש לכם בדמוקרטיה.

השרשור הזה מזכיר לי את משל המערה של אפלטון. רוצים לצאת מהחושך אבל ברגע האמת מקבלים רגלים קרות.

תהיו חזקים...

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

כמה שאתה צודק לגבי סינגפור :)

כל פעם שאני שם אני נהנה, ואכן הלוואי עלינו חוסר פשע, ניקיון, חינוך, בריאות, אדיבות ומה לא כמו שם

קובי

:-)

פורסם
הלוואי שישראל היתה כזאת דיקטטורה

הלוואי שאזרחי ישראל תהיה איכות חיים, ביטחון אישי, בריאות ציבורית, טוהר מידות שלטוני, ורווחה כמו שיש פה

דיקטטורה... אלאק שראש הממשלה תמיד רואה את טובת העם ולא את טובתו וטובת מקורביו.

הבעיה שכשנמצאים עמוק בחרא, לא מריחים כמה הוא מסריח.

תמשיכו לחיות בדמוקרטיה הנפלאה שלכם (או שמא מדובר בקיסרות) ולהנות מאיכות החיים הנפלאה שיש לכם בדמוקרטיה.

השרשור הזה מזכיר לי את משל המערה של אפלטון. רוצים לצאת מהחושך אבל ברגע האמת מקבלים רגלים קרות.

תהיו חזקים...

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

 

מאיפה המגננה הזו באה?

כולה כתבתי שאתה חי במדינה דיקטטורית אז סט הערכים שאתה רגיל אליהם שונה מאלו שבישראל. זה הכל.

TAKE IT EASY בנאדם.

 

יציאה מהחושך? רגע האמת? מה מלשינון נהגים יוציא את מדינת ישראל מהחושך [שאתה חושב שיש בה]?

dramallama-meme-generator-drama-llama-pops-in-96a689.jpg

 

לישראל נגד סינגפור אני לא אתייחס, כי זה לא נושא השרשור.

יש בסינגפור דברים טובים ויש רעים. מי שמתאים לו, שיעבור. מעולם לא דיברתי בגנות של אף אדם שירד מן הארץ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
אצלנו לא תיתכן דיקטטורה, גם לא נאורה. אנחנו יותר מדי דעתניים.

כעעעע בארווור.... אנחנו גם ממש עושים משהו עם הדעתנות שלנו.

 

ברור שהשוטר לא ייתן לעצו דו"ח. אבל כמו שציינת, הוא לא בתפקיד והוא כן חשוף להיתפס על ידי שוטר אחר או על ידי מצלמה.

שוטר הוא ה"החוק" והוא הוכשר לאכוף עבריינים. זה תפקידו.

כאן מדובר באנשים ב"תפקיד" 24/7 שפשוט יחליטו על דעת עצמם מי מעצבן אותם ומי לא. וכמובן שהם לא יעצבנו את עצמם בחיים.

ומה המלשינון, באטמן? אותו לא יכול לצלם "מלשינון" אחר?

 

LPG ו ARIKB

הדוגמאות שהבאתי מתרחשות כל הזמן בכביש 90,[הערבה].

אתה עוקף אחד שנסע לאט ופתאום הוא מאיץ באמצע העקיפה ולא ממש נותן לך להשתלב, ואז כדי להשלים עקיפה אתה "גונב" קצת קו לבן או שטח הפרדה, כי אתה לא יודע מתי הוא מתחיל, בגלל המרחק.

והאידיוט מצלם אותך.

האם הוא יספר בדיוק מה קרה בבית המשפט? ולא ישקר?

אז הנה רעיון משוגע לגמרי: תאט ותחזור לנתיב שלך. MIND=BLOWN

 

כל עוד יהיה מי שעובר על הסרטונים האלה ומפעיל שיקול דעת למי לשלוח דו"ח (לבן אלף כלבות שעקף את התור) ולמי לא (ל-40 איש שעקפו מימין כי אובייסלי הנהג שבשמאלי מת מוחית) אני חושב שזאת תהיה שיטת הרתעה אפקטיבית להפליא נגד כל אותם ה"יאללה, אז היה קורה אם היית נותן לי להיכנס" (מקרה אמיתי) שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת והשעון של העולם מתקתק לפי לוח הזמנים שלהם.

 

אבל אתם, חברים יקרים, משום מה בטוחים שלכולם יש הרבה יותר מדי זמן פנוי כדי לצאת למסעות צלב נגד אנשים שנוסעים 94 קמ"ש או דורכים על 4 ס"מ מהקו המקווקו. בחייאת ראבכום...

 

*אה כן, ולגב השכן הזה שאתם מסוכסכים איתו - אתם אשכרה חושבים שאתם עד כדי כל חשובים שהוא יסע אחריכם ביומיום, אשכרה ישקיע זמן ודלק וקילומטראז' בלתפוס אתכם עוברים נתיב בלי לאותת? חשיבות עצמית מוזגמת much?

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

הדבר הזה יהרוס כל טיפה של (ואני לא מאמין שאני משתמש במילה הזו) סולידריות חברתית שנשארה אצלנו. הציבור - כל הציבור - צריך לעשות הכל כדי שהמיזם הזה יכשל. זה מדרון חלקלק מאוד שיוביל לפירוק החברה הישראלית. מה הלאה, אפליקציה שתאפשר ל״שומרי הצדק״ להצביע סטייל פייסבוק על אשמתו או חפותו של אדם?

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

דווקא ההיפך.

 

הסולידריות היא דווקא בלהוריד חארות מהכביש.

כולנו סובלים מהם כל יום.

 

מזגזגים בין נתיבים, חותכים אנשים, מהבהבים עם האורות ונצמדים לתחת גם כשאתה בנתיב השמאלי.

 

אלו לא אנשים שצריכים להיות חלק מהנהגים במדינה וצריך לעשות הכל כדי להוריד אותם מהכביש.

 

ואני מסכים לגמרי עם Spire.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אין למדינה יכולת לטפל בכל מקרה של משפט בגלל מצלמת מהירות, אין סיכוי שהמיזם הזה לא יכשל.

 

כעעעע בארווור.... אנחנו גם ממש עושים משהו עם הדעתנות שלנו.

 

כבר נאמר ש"דעות זה כמו רקטום". בגלל זה מסריח פה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני חושב שאתה טועה.

 

זה לא שהישראלי פיצח את "דילמת האסיר" (תורת המשחקים), הם פשוט באמת טמבלים, וחשבו שהם יכולים לזכות במשפט, עם כל מיני סיבות ותירוצים דמיקולו (או עוכר דין).

אבל היו מספיק כאלו, וקיבלנו אפקט לא צפוי...

 

היו כאלו והיו כאלו, התוצאה היא מה שבאמת קובע פה.

 

אגב, עוד שאלה מעניינת - בביצוע אותה עבירת תנועה בדיוק על מי לדעתכם מר מתנדב ידווח?

ב.מ.וו/מרצדס שחורת חלונות ומרכב ממנה מציצה סיגריה ומוזיקה מזרחית בוקעת ממנה (שלוש סיבות מוצדקות לענישה, אבל זה בלי קשר) או השכן שלו בניסאן אלטימה הלבנה עם מדבקת אישור הכניסה לחניית העובדים בבית החולים?

 

אני רק אניח את זה כאן...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
היו כאלו והיו כאלו, התוצאה היא מה שבאמת קובע פה.

 

אגב, עוד שאלה מעניינת - בביצוע אותה עבירת תנועה בדיוק על מי לדעתכם מר מתנדב ידווח?

ב.מ.וו/מרצדס שחורת חלונות ומרכב ממנה מציצה סיגריה ומוזיקה מזרחית בוקעת ממנה (שלוש סיבות מוצדקות לענישה, אבל זה בלי קשר) או השכן שלו בניסאן אלטימה הלבנה עם מדבקת אישור הכניסה לחניית העובדים בבית החולים?

 

אני רק אניח את זה כאן...

אתה חושב שתיהיה אפליה נגד שחורים?

/ציניות

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם
דווקא ההיפך.

 

הסולידריות היא דווקא בלהוריד חארות מהכביש.

כולנו סובלים מהם כל יום.

 

מזגזגים בין נתיבים, חותכים אנשים, מהבהבים עם האורות ונצמדים לתחת גם כשאתה בנתיב השמאלי.

 

אלו לא אנשים שצריכים להיות חלק מהנהגים במדינה וצריך לעשות הכל כדי להוריד אותם מהכביש.

 

ואני מסכים לגמרי עם Spire.

וזה התפקיד של המשטרה ולא של האזרחים.

זה שהמשטרה לא מסתובבת עם ניידות בכבישים לתפוס את העברינים שמזגזגים או חותכים או נוסעים בשוליים וכולי וכולי

אלא שמה לך מצלמות מהירות שהן רק לטובת הכנסה והקשר בינן לבין תאונות ממש לא ישיר עדיין- זה התפקיד שלה!

אולי גם יתנו לנו האזרחים לחקור עברות גנבות רכב? או פריצה לבתים או כל דבר אחר?

גם שם למשטרה אין כח אדם ויש מקרים שהם אפילו לא באים או מתעניינים.

אז זה התפקיד של רשויות החוק, שכן מאמנות ומדריכות את האנשים שלה ולא של "מתלהבים" מתחום האזרחים

קובי

:-)

פורסם

אמרתי כבר מליון פעם:

הייתי מעדיף שהמשטרה תעשה את זה.

 

הבעיה היא שהיא לא מקבלת תקציבים אז הכל עובר לאזרחים.

 

זה כמו עם הרווחה, שבעצם הגופים שהכי דואגים כיום לזכויות של הנזקקים הן עמותות ולא הממשלה.


×
×
  • תוכן חדש...